Prejazd na nastupiste s ludmi nie je bezny, teraz to vodic urobil preto, lebo meskal, a prejazd na 24 vykonava pocas prac dni 23/4 o 16.35 h., v rovnakom case cez prazdniny prac dni 23/2. Cez vikend nie je
Ozaj, pred pár rokmi ten voz vyskytujúci sa v jeden deň na linkách 23, 24 a 26 robil jedno kolo aj na 20-ke. Prečo to vtedy bolo treba a teraz už netreba?
Ja som sa pred časom z DPB dozvedel toto: "Vodiči sú povinní čakať 3 minúty a v prípade že spoj nepríde, musia ihneď informovať dopravný dispečing a riadiť sa jeho pokynmi." Z toho vyplýva, že 23/1 svojvoľne nemôže zdrhnúť.
Ale ako som bližšie písal v #108923 , uvedomujem si, že vodiči ani dispečeri to nemajú jednoduché a niekedy zrejme treba uplatňovať "stratégiu menšieho zla". Mne ide o to, aby sa stanovené pravidlá dodržiavali vždy, keď je to možné.
no to neviem ci sa prejazd vykonava aj s ludmi medzi nastupistami, ale urcite by to tak bolo logicke..
SORka z 23 robi prejazd na 24 vtedy ked miesto nej jazdi 23/7, v grafikone co mam pred sebou je pondelok-piatok oznaceny iba odchod 16:30 z JJ-VW a 16:35 z VW, a ten spoj potom ide priamo na Mlaku (po tom, ze cakal 23/7 z Lamaca, mimochodom tam ma pockat maximalne do 3 min), neviem ci je taky prejazd aj cez vikend, sa mi zda ze nie, vtedy 24ky robi len voz z 23/7...
1; Dnes som po niekoľkých mesiacoch potreboval využiť 23-ku smer Mláka; tú s nutnosťou prestupu na J. JONÁŠA - VW ( odchod z Lamača 10:50 h). Tedom prišiel s meškaním cca 4 minúty, ale SOR tam už nebol! Keď som čakal na 21-ku, tak išiel potom späť (3427).
Ja chápem, že cez víkendy 23/1 jazdí natesno a že na Mláke "oddychuje" len 4 minúty (a v Lamači len 8 minút), čiže v tomto prípade by potom z Mláky ledva stihol svoj odchod ALEBO by odchádzal s miernym meškaním. Tak neviem ako by sa toto dalo riešiť...
Len rád by som vedel, či vodič 23/1 nepočkal svojvoľne ALEBO na pokyn dispečingu.
2; Pozitívne ma prekvapilo, že Tedom po obslúžení "J. Jonáša - VW" na hlavnej ceste (kde mal byť umožnený ten prestup na 23/1) prepol transparenty na linku č. 24 a aj s cestujúcimi sa presunul na svoje nástupište. Odtiaľ ihneď vykonal svoj odchod k novému vchodu Volkswagenu.
Ono by vlastne bolo dosť nelogické, keby niekto cestujúci napr. z Dúbravky k novému vchodu Volkswagenu musel na "J. Jonáša - VW" vystúpiť na hlavnej ceste, prejsť cez trávnik a okamžite nastúpiť do toho istého vozidla (príp. prestúpiť na J. Jonáša a prejsť na opačnú stranu cesty).
Sú takéto prejazdy s cestujúcimi z 23/7 na 24/1 bežné ALEBO som mal len šťastie na seriózneho vodiča?
Oficialne stranky DP a.s este nepostrehli, ze kratke SORky uz nie su v stave voz. Petrzalka a tym nema moznost poskytovat bezbarierove cestovanie linkou 99. Alebo odpilii schody, pripadne navarili plosinu v/do Ikarusov
Dnes 11:07 h pri súkromnom Centre voľného času na Agátovej ul. boli dve nabúrané autá. Prekvapilo ma, že tam bol iba dispečing (C3). To bežne chodia k cudzím nehodám, aby riadili dopravu - hlavne prejazd vozidiel MHD?
Neskôr, keď som išiel späť, tam bola pre zmenu iba policajná nehodovka.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
MiOM4
67 - 3432/1, 3406/2
70 - 1104/1, 1111/2, 1105/3, 1702/4
87 - 1201/2, 1203/3