69 nieje moc využívaná a sedí tam max 2-5 cestujúcich a prac. dní je hrbáč a cez víkend Rošero, niekedy vozí vzduch. 41 je využívaná no bolo by dobré ju pozorovať od prvého do posledného spoja, no nieje to pravidlo vyťaženosti v špičke a mimo nej
Na 41 by pri niektorých spojoch dodávka nestačila, najviac vyťažená býva v úseku Depo Hroboňova - Šafranová/Prvosienková, tam by to minibus nepobral, najviac by sa tam hodili krátke hrbáče.
Podľa mňa by sa midibusy dali využiť aj na a-41 - ja tam v úseku na Pražskej vidím vždy tak 2-5 ľudí, ako je to v oblasti Machnáča? 10,5 m vozy sú veľa, 8,6 m by boli vhodnejšie. A na a-69 sú pravidelne tiež vypravované 10,5 m vozy, čo je rovnako zbytočné. To sa Rošerá tak kazia? Ešte zopár malých autobusov by sa hodilo.
Aj to Iveco (spolu s FCLEI) sa asi pokazilo, takže to asi nie je zrovna najlepšia záloha (pokiaľ na nich neprebehla aj väčšia oprava, tak by to nie je ani prekvapivé) a bolo by dobré urýchlene objednať ďalšie minibusy (veď zmluva bola na 8 vozov, to naozaj nie sú peniaze na 4 minibusy?). Na 58 a 151 by sa mohli dočasne nasadiť BN10,5, kým sa spojazdnia SU8,6 a potom by sa snáď muselo jazdiť len minimum Rošer.
Neuveriteľná hanba DP! Najmodernejšie vozy (zo schodíkových) stoja, staršie alebo nemodernejšie jazdia. Pritom - ako sa to tu už opakovane uvádzalo - by stačilo všetky T3G presunúť na JD a T3P do Krasňan. Zjavne tam s nimi jazdiť vedia, keďže tam opakovane boli. A že na JD nemajú "papiere" na pedálové vozy? Administratívna hlúposť, všetci, čo tam boli zamestnaní aj pred r.2016, s nimi jazdiť vedia. Ide len o vystavenie oných "papierov". V Prahe je napr. toľko rôznych typov električiek a navyše sa medzi vozovňami bežne presúvajú, že predstava, že vodiči by neboli univerzálni, by znamenala kolaps električkovej dopravy.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.