Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Jak44 #170120:
Takze aby sme nahodou dali nevyuzivanej linke zmysel a vyuzitie, a zlepsili spolahlivost MHD v Petrzalke, tak budeme tahat L3 cez cele mesto lebo...? Nehovoriac o tom, ze tym padom sa nam uvolni viac 30T aj na ine linky, kedze L1 spotrebuje menej elektriciek ako L3.
Reply on: MatejBA #170115:
Hádam nejdeme porovnávať dĺžku linky 1 s linkou č. 3. Linka 1 je proste spojnica (Petržalka -) centrum - stanica, je teda aj logické, že je nevyužívaná v tomto úseku mimo špičky, lebo tam nie je dopyt. Linka 3 je spojnica centrum - obytná zóna, čiže je tam predpoklad že bude celodenne využívaná. Nevravím, že aj o 10:00 sa do nej mačkáš ako počas rannej špičky, ale zatiaľ čo na 1 by aj so sólom ľudia v pohode sedeli (vrátane rozostupov), pri 3 by taký komfort vôbec nebol. Ale ako som spomínal, nemám k tomu dáta, sú to moje osobné pozorovania.
Reply on: kecho #170116:
SNP je rovnako dobre dostupné aj linkou č. 3. Pre Obchodnú uznávam, že som ju trošku "dal do úzadia" kvôli blízkosti Hodžovho námestia a Kollárovho námestia. Tu by si to ale už vyžadovalo tvrdé dáta od DPB. Kam cestovali ľudia z Petržalky v dobe 2-linkového variantu. Lebo ak drvivá väčšina z 1 vystúpila na Šafku/SNP, linka 1 tam zmysel nemá. Určite existoval a aj existuje zlom frekvencii aj na linke 3. Tu sa treba pozrieť aký významný je.
Reply on: Urbanway 2423 #170117:
Bola, v špičke. V sedle to vozilo a aj bude voziť vzduch, nehľadiac na druhú konečnú.
Reply on: Jak44 #170114:
Ja si ináč pamätám aj časy (a nebolo to tak dávno), keď bývala L1 od Obchodnej na Hl. st. dosť slušne zaplnená.
Reply on: Jak44 #170114:
Preco vsetko obmedzujes na Hlavnu stanicu? Cestou je nam. SNP aj Obchodna, co je napriklad jednoduchsia a rychlejsia dostupnost (a bez meskani) narozdiel od busov cez zapchaty Novy most.
Reply on: Jak44 #170114:
Kto potrebuje jazdit L3 celu dlzku trasy mimo spicky? 🙂
Reply on: kecho #170113:
Kto mimo špičky potrebuje jazdiť Hlavná stanica - Petržalka alebo späť? Do centra tých ľudí zoberie ako 1, tak aj 3 a rovnako to bolo aj v minulosti, kedy sa 1 chodila na Hlavnú stanicu len točiť - taktiež totiž nevozila nikoho.
Reply on: Jak44 #170112:
Je problem stocit 3 na NLS?
Samozrejme, ze 1 je teraz prazdna, ked cestujuci, ktori ju vyuzivali boli z najvacsej casti z Pe a tam nejazdi. 🙂
Reply on: kecho #170110:
+ #170111

Toť nedávno sa nedali točiť vozy v centre. To stále platí.

Bývam po trase linky 3, je to pre mňa jediný spoj (nie, nechodím do Petržky, vystupujem v centre 🙂 ) čiže chodím ňou každý deň tak 4-6x aj v špičke, aj mimo nej, no že by mi vynechal spoj sa mi za posledný rok stalo 1x a to niekedy v septembri kedy bola aj NAD. Asi mám len šťastie.

Tvojimi argumentami by sme potom všetky linky mohli roztrhnúť v centre. Priecestie na Škultétyho či Ružinovská sú tiež dosť "vyhlásené" ako sa potom Karlovesčania dostanú do centra?

Z môjho pohľadu je linka 1 mimo špičky úplne zbytočná linka, ktorá iba žere vozy - ak zo stanice niekoho vezie, je to úspech. Omnoho radšej uvidím plne nízkopodlažnú 3, 4 alebo 9 ako 1, kde to využije maximálne vzduch.
Reply on: Jak44 #170109:
to naozaj nedokazes pochopit, za tu mas linku, ktora pomaly kazdy tyzden, idealne v rannej spicke, chyta nejake meskanie a vypadky, a meskas do prace, na stretnutie, atd.?
na tento lobbing za L3 vam bezni cestujuci kaslu, potrebuju spolahlivu mhd

mame tu postaveny most kvoli comu vlastne? aby sa petrzalka preorientovala spat na autobusovu dopravu? naco sme ten most vobec stavali? naco sme vlastne stavali vobec nejaku trat?
to je naozaj tak tazke pochopit, ze spolahlivost mhd je jedna z klucovych veci, ktora rozhoduje, ci ju budu ludia vyuzivat? lebo neviem ako ty, ale vysvetlovat v praci xy-krat oneskorene prichody nie je ziadne terno a nie kazdy ma chapavych sefov
Reply on: Jak44 #170109:
Tot nedavno ten tvoj jeden spoj trval tusim 25 minut... Dohladaj si v diskusii.
Cize namiesto stabilnej dopravy cez novu trat a s rychlym obehom a mensou spotrebou obojsmernych vozov sa kazdy tyzden nieco do...kasle na Racianskej a z trate, ktora ma 2 kolizne body s cestou (Farskeho a Safko) a mala by teda na nej byt casovo spolahliva linka (kedze nie je velmi kde burat), sa stava linka s nahodilymi vypadkami “1 voza” pocas roznych faz dna a tyzdna. 🙂
Reply on: kecho #170107:
Demagoguješ. Nikto netvrdil, že je to najbezpečnejšia radiála. Iba, že ak sa niečo stane, tak dispečing to buď vie odkloniť a teda Petržalka to pocíti maximálne ako 1 vypadnutý spoj, alebo sa to rozpustí za pár minút, čo je tiež 1 vypadnutý spoj.

Schválne som si teraz zapol zastavkovú tabuľu na Sade Janka Kráľa, v smere na Jungmannovu majú 3 električky zhodné meškanie 2 minút, čo je bežné prevádzkové meškanie a okrem toho má rovnakú hodnotu = cestujúci to ani nepocíti, interval je zachovaný.


P.s Využívaš ty vôbec tie električky z Petržalky, alebo iba hejtuješ, lebo môžeš?
Reply on: 4921 #170104:
Väčšinou po jazde na diaľnici sa prehreje chladiaca kvapalina a VDOčka už robí farebnú hudbu. 🤪 Aspoň 2x som to zažil pri 21.
Reply on: Infinity #170106:
Cize sa chysta dalsia odpalena 3ka na najbezpecnejsej radiale v meste neovplyvnujucej Petrzalku? 🙂
Račko bez semaforov 😂 😂 😂 😂 choďte sa pozrieť na polovodičov
Zastávka Kollárovo nám. smerom dole od dnes zrušená, akože náhradná bez označníka je pod stĺpami vyššie, ľudia nevedia kde majú čakať na tbusy a šoféri nevedia kde majú zastavovať, vládne tam chaos, pôvodná zastávka je ohradená značkami (zúženie do jedného pruhu) je tam viacero robotníkov a ťažké mechanizmy, zrejme to idú celé rozkopať, hlavne že to bolo nedávno rozkopané kvôli plynovodu.......na Americkom sa chystajú trolejári s ćervenou plošinou, asi tam bude krátky výpadok buď tbusov alebo električiek.......
Reply on: FFF13 #170099:
Ja som včera videl na tom istom mieste len v opačnom smere pokazenú #1831 aj s dielňou 8324 (fotené okolo 14:50). Tam sa nejak moc často kazia autobusy😂
Reply on: Minko #170095:
Na Vazovovej skončilo v tom čase auto koľajisku (nemal správny rozchod, tak spadol do tej vykopanej jamy), nezastavili ho ani navigačné dosky ani zákaz vjazdu. Dotknutá linka 7, v smere na ŽST NM jazdila odklonom cez NĽŠ.
Aj karoska jazdi x3

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.