Linku 43 by to chcelo posilniť mimoriadnymi vloženými spojmi - je pekne, lesopark doslova praská vo švíkoch.
(pod)večer to bude celkom masaker smerom na Patrónku... Situáciu aktuálne na mieste monitoruje dispečer.
Na moste SNP z Pta do mesta vo vonkajšom jazdnom pruhu je spadnuta tabuľova dopravná značka aj s podstavcom, zasahuje celým tvarom do jazdného pruhu, je to zle vidieť a treba to obchádzať tak pozor....
„Zástupcovia zamestnancov dopravných podnikov v Bratislave, Košiciach a Prešove vyhlásili na pondelok (12. 4.) v čase od 8.00 do 9.00 h výstražný štrajk. Odborári to potvrdili s tým, že vozidlá MHD budú hodinu stáť na konečných zastávkach, nebudú blokovať dopravu a spoje do nemocníc a škôl budú jazdiť.“
Možno ten dôvod je jednoduchší - že Pajštúnska a Bratská sú novšie ulice a ako hlavná bola označená pôvodná ulica a tým, že je tam CSS, nik sa nezaoberal ďalej úpravou hlavnej a vedľajšej cesty
Čo do počtu pruhov pred križovatkou nie, ale keďže Bratská a Pajštúnska majú stredový zelený pás, pôsobia opticky širšie a nadradenejšie. Ale ak je intenzita áut od Smolenickej výraznejšia, tak chápem tejto úprave.
Tak tak, ono to klame. Môj bývalý kolega býval v tom vchode na Toryskej, čo je najbližšie ku križovatke Kazanská x Uzbecká, dávno pred vybudovaním Kauflandu a semaforizare a ten vždy, keď sme uňho sedeli a z blízkej križovatky sa ozvala plechová rana a rinčanie, len sucho konštatoval: Problém tejto križovatky je v tom, že sa tu križuje hlavná cesta s hlavnejšou cestou.
A máš pocit, že tá cesta je širšia? Bratská - Pajštúnska je rovnako široká ako Smolenická - Jiráskova. A myslím, že je to ako píše Urbanway 2423 - intenzita dopravy v smere od Smolenickej je vyššia.