Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Risko1 #108477:
A este nieco zo vcera, 39/4 a 1809 skoncil na Lafranconi smer Suhvezdna o 19:45, po neuspesnych pokusoch ozivit pojazdnou dielnou prisla tazka technika. Od 20:24 do 22:20 hradil DZV 1627, nasledne sa vratil 1609.

- 21/1 bol po 22:20 vymeneny za 1627. Co bolo povodne snad doplni Jakub1. 1627ka minimalne na posledny odchod z HS o 00:00 ako N21
Reply on: kubo_99 #108478:
doplnim k 21tke, odchod 18.42 od Patronky smer AS hradil ZV 2845
131 - 4861/1 4221/2
67: 3415/1, 3533/2, 3411/5
Dnes: podľa poradia:
21 - 1610, ...., 1822, 1823, ...., 1631
25 - 1823/4, ...., 1631
29 - 4877, 4226
37 - 3407, 3427, ...., 3403, ....
41 - 3537
80 - 2361, 2118, 2116, 4131
82 - 3535, 3540
93 - 4830 ? , 4903, 4901, 4852, 4228, 4230, 4906, 4904, 1830/10, 1828, ....
204 - ...., 6272, ...., 6271, 6275
206 - 6273, 6297, ..../6?

901 - 3303

ZV Nový most - 4117
Nieco z uplynulej noci:

- N80 a 4132 vypadol od 1:35 do 3:30 na Zochovej smer Kupalisko pre vandalizmus. Vykopnute a rozbite okna. Hradil NZV2 2632. Po vymne sa vratil 4103

- od 3.30 do ukoncenia vratane SJ vypadol N31 1633 pre udajne znecistene vozidlo. Nechce sa mi verit, ze za 60 min sa vodic nedokazal vratit nazad. Cesta do garaze a nazad je 2 x 10min, umyvanie aj s nahlasenim 15min. Ostava este 35min. Zase niekto vyxebal so sluzbou na fajront. Zaujimave, ze sa to u niektorych vodicov toleruje

Noc predtym piatok /sobota:

- zrejme ranny vodic 203/5 zaspal alebo pokazeny voz a bolo nutne vykonat sluzobny spoj 4:05 Hodzovo.nam - Budkova. Tuto trasu absolvoval NZV2 - 2813 Ta ista linka vsak nemala vykonany Sl.spoj 3:45 voz. Hrobonova - Hodzovo - Rajska - Hodzovo
Reply on: Marek1978 #108474:
doplnim:

92 - 4901/3/4
93 - 4901/3
98 - 4860/7
na 36 sa práve preháňa 1901.
dnes podla poradia:

83 - 2849, 2850, 2848, 2846, 2847, 2844, 2843, 4229, 4232
95 - 4815, 4235, 4231, 4902, 4236, 4878, 4910, 4224
98 - 4225, 4909, 1636, 4908, 4234, 4240
99 - 4108, 4110, 4125, 4123, 4122, 4116
z nedele:
82-3535
88pp-1217, 1207, 1220, 1201, 1202, 1215
99-4122/5
Reply on: Hug0 #108471:
No ved ja som to tu uz spominal, ze nechapem, preco si meni poradie, ked je to ten isty voz a je to prejazd z 93/3. Kludne to mohlo ostat 3 poradie a nie 4-te.
Reply on: Marek1978 #108455:
Aháá tak to sa ospravedlňujem ? som myslel že to čo urobi kolo na 93-ke tak sa vrati s5 na to poradie kde bol.
Reply on: Yzerman22 #108469:
DPB zaviedol na L20 a 22 kratší interval v rannej špičke z 15 na 12min práve vtedy keď začal nasadzovať 10.5 vozidlá na tieto linky so slovami, že kvôli nižšej kapacite týchto vozidiel. Tieto vozidlá nám sú úplne na hovno, tam kde netreba 12m, tak dať 9.5, 10.5 je úchylnosť nie výrobcu ale kupujúceho, ktorý je tak blbý, že to kúpi. Rovnakú vec spravili aj v Prievidzi a ľudia sa tlačia, síce majú nové autobusy ale nestačia na nápor cestujúcich.
Ešte poznámka k tým sólam. Niekto prudko inteligentný si povedal, že nakúpi 10,5 m vozy. Je to trochu neštandardný rozmer. Ale budiš, máme ich. Lenže na linky kde chodievali vždy 12 metrové vozy (20,22,28,37...) je to málo a na linkách kde sú udomácnené 9,5m vozy (30 donedávna, 51,66...) je to veľa. A teraz, keďže je tých vozov dokopy 38, a všetky sú na jednej prevádzke, je problém s výpravou, keďže na L20,22 je to najmä v špičke veľká bieda, L28, 37 to zvládajú len tak tak, a na L30 je to totálne zbytočné (9,5 bohate stačí). Nepočul som o žiadnej sťažnosti, že by sa niekto nedostal do spoja L30. Ale na L20,22 sa to stáva. "Ale však SOR BN10,5 má kapacitu 90 osôb". Neviem, kto to počítal, ale je to približne ako Karosa (94) a Tedom (86). A teraz ako by vyzeral SOR s 90 ľuďmi a ako Karosa a Tedom?
Reply on: no.ev.di. #108467:

Na L29, keď ešte L28 chodila len v úseku DNV-Devín, a na súčasnej L28 to funguje tak, že počas sezóny (cca Veľká noc-Všech svätých) premávajú kĺbové vozidlá a po zbytok roka sóla. L29 cez víkendy chodí len počas sezóny. Takže počkaj ešte týždeň alebo dva a už aj na 28 budú sóla.
Reply on: Jadran #108466:
zabudol som, beriem späť... poviem to tak, že teraz už na L28 tie klbáky nemajú zmysel a na druhej strane keďže je to cez víkend, tak to nevadí,väčšia blbosť by bola keby tam boli cez pracovný deň
Reply on: no.ev.di. #108465:
co sem pletiem L28??? ved ty si zacal riesit L28 4 prispevky dozadu ...
Reply on: Jadran #108463:
no čo mi ešte neprezradíš... keď je pekne vonku, tam zbehnem si s L28/29 do Devína a ide v tom max. tak 20-30 ľudí. Keď sú nejaké slávnosti na Devíne, tak uznám, že využité to ide dosť. Ešte mi môžeš o tom aká je L28 plná s 18m rozprávať tak rok a možno ti aj uverím ? ale neviem čo sem pletieš L28 keď tam je to jedno, že cez víkend jazdia klbáky, keď cez víkendy ich počet stačí, takže to neriešim.

Re #108464 TomJ: pri L43 by som tomu skôr veril, že ľudia tým cestujú za oddychom v prírode.
Reply on: no.ev.di. #108462:
Linku 43 vypravuje cez víkendy Jurák, čiže menšie ako 12m tam nemôžeš mať a je hlúposť, aby tam za pekného počasia jazdili jurácke busy a za škaredého krasňanské. Krasňany tam za pekného počasia nemôžu poslať kvalitný bus, lebo ani 10,5 tam nestačí... ja som tam bol minulý víkend a Tedom bol napraskaný. A aj v zime keď je pekne by tam 10,5 podla mňa nestačil.
Reply on: no.ev.di. #108462:
ja ti to tak poviem ze L28 byva cez vikendy stale dost plna (a nemusi byt 25 st) minimalne smerom do Devina a Devinskej... chod sa niekedy s tymito linkami previezt a az potom navrhuj.. pred kompom bez skusenosti kazdy moze byt dolezity a vymyslat taketo mudrosti...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.