dnes odchod o 17:23 z JJ na L21 robil Tedom a pred chvíľou šiel nejaký Ik415 zo zast. Hrobákova smer z mesta, krátko predtým šli L68 a 95, takže to bola buď L83 alebo 96. K tej L21 by ma ale zaujímalo či nešlo ten Tedom hodiť na L24 dokiaľ nenaskočí iný klbák a TAMBUS z L24 poslať na L21 nech tam spraví jedno kolečko?
Inak rozlúčka s TAMBUSom kdesi na periférií za humnami je teda fakt "pôžitok", ešte k tomu na takých linkách, ktoré ani poriadne nejazdia ?
Aha v poho. Ja som to videl na jednej kvázi konkurenčnej stránke.
Inak mohlo by sa dokúpiť na nejaký úver alebo nejako z fondov EU tých 15ks. A dať ich na L83, 93 aby chodili aj trochu do západnej časti mesta.
Niektorí tu písali, že majú problém s otáčaním na Hl. stanici ale ja som z okna videl aj dnes na 93ke aspon dva.
A naopak včera som šiel L95 a bol tam SOR.
O víkendoch nebýva 95ka čisto Capacity-ová?
este zopar postrehov:
21-1822/1, 1828/2, 1835/4
- 1822 vypadol z 21/1 k VW prisiel s meskanim pred 14.00, odchod 13.43 vykonal ZV 4117 s meskanim asi 17 minut a 1822 odisiel s poruchou
23-3436/1, 1414/7
38-3411
83-odchod 83ky 14.34 z Peknikovej smer Pri Krizi vykonal ZV 2847
88-odchod 88/4 9.05 od Halovej smer Novy most vykonal ZV 3414, neskor sa napojil 1220
901-3303
Neviem či to tu niekto písal, ale včera okolo 18:05 bolo zdržanie električiek v oboch smerom tunela nakoľko niekto pobehoval medzi dvoma proti idúcimi električkami a obe museli zastaviť. Jeden vodič tam vrieskal po tom človeku (pravdepodobne nejaký podnapitý človek) a druhý na neho neustále zvonil. Neskôr sa smer mesto uvoľnil a tak sme pokračovali ďalej. Neviem ako to vyriešil potom vodič v električke smer Karlova Ves, či privolal dispečing... Nehovorilo sa náhodou, že kamerový systém je práve aj pre takéto prípady, že ak niekto vbehne do tunela tak automaticky pošlú hliadku PZ alebo dispečing?
Nuz, niet sa co sudovat, kedze slavny rozbijac vozov ( ex n53 ) isiel robit ukladaca na 4 DP.
Re #113214 Johnny D a Re #113205 zahradnik: vypadok bol od 20:40 do 22:45 viacero zavad na regulatore. Avsak uz bol problem aj sa vystverat od ZOO smer CSU
môžeš tam mať aj autobus s koženými sedadlami ako šéf firmy, ale prd ti to bude platné keď sa ti to bude kaziť a bude stáť vo vozovni. Najviac sračkové sedenie, keď už sú TAM-BUSy preč má SOR. Po každé ma z tých blbých sedadiel bolí zadok. Je to obyčajná 0,5cm hrubá vrstva riedkeho molitanu a na nej natiahnutá šmejdná látka, ktorá stráca farbu. Medzi materiálom aký používajú Citelisáci a Tedomáci na výplne do sedačiek a poťahy moc rozdielu nie je. Citelis najvyše viac vyhovuje podmienkam našej MHD, kedy je tlačenka a ľudia ocenia viac mesta na státie a kľudne sa tam zmestí aj kočík či vozík a stále je kde stáť, kdeže toto má Tedom zle vyriešené práve.
Neviem kto je šotoušík a nevidím dôvod, aby sa dalo na názory šoférov. MHD nefunguje pre šoférov, ale pre cestujúcich. Medzi komfortom cestujúceho a šoféra sa má nájsť konsenzus v prospech oboch strán. Bohužiaľ, v tomto sú Citelis a Tedom protikladné. Jeden pre šoféra to najlepšie, pre cestujúcich žebračina, druhý naopak.
ak ale môžem tak zavážilo aj to, že Citelisy nebehali na L32/133? Na L80 jediné čo musia "vyliezť" tak je Einsteinova - Nový most a nábrežie - Nový most, inak nemajú žiadne stúpanie pred sebou na tej linke. Na L50 tiež nič, okrem toho čo pri Auparku vylezú na Nový most. Myslíš, že ako by znášali Citelisy nasadzovanie striedavo na L32/133 a dajme tomu L50 alebo 80? Inak ma prekvapilo, že si Citelisy neuchmatol Chrunislav Gardenescu pre Dlháče, lebo predtým jak došli SORky BN 10.5, tak už sa pratali na DD a potom to isté Tedomy.
Re #113301 810zssk: To je tiež milé, že vyhráva pre teba na celej čiare lebo sa ti páčia sedadlá v ňom ibaže MHD v BA je, aké je a tu potreba aj dosť miesta na státie. Uvedom si, že ak do Tedomu dáš jeden kočík alebo invalidný vozík, tak ten najväčší priestor na státie máš zaprataný a potom ti už ľudia stoja akurát tak v uličke alebo vo dverách, ešte trošku viac miesta je medzi 1. a 2. dverami.
Re #113302 Solider: lebo v Prešove sa neľúbia, tak BA musí to isté,že? ? Pozri, Citelisy jazdili kade-tade a sú ok, Tedomy jazdili kade-tade a už sú rozhasené. Ono nie len tak, že "šotoušíkovi" sa páčia, tak ich tu budeme držať ? mohlo by sa dať aj na názory šoférov konečne niekedy. A čo sa týka interiéru, tak Tedom to má fakt mizerne usporiadané. Tie autobusy sú fakt možno tak vhodné na L20,22,28,65 a 133.
No 100 ludi, 100 chuti, ale mne sa tak zda, ze v Citelise sa moc plytva miestom a tie sedadla su tak pochybne rozmiestnene. Nehovoriac o tom, ze vo vybranych vozoch fajnovo fuci cez "stenu" vozidla na cestujuceho za vodicom.
Co sa jazdnych vlastnosti tyka, nevylucujem to, vnimam to len ako cestujuci a pride mi to OK. Urcite som radsej ked mi na L50 pride Tedom.
to je presne celý vedúci 2.DP. On zakazuje všetko svojím vodičom. Nech si každý zoberie úroveň kvality roboty pre vodiča na 2 a 4 kolone, nedá sa to porovnať. A aj 3.DP je na tom podobne ako 4.DP (aspoň niekto). Na 2 kolone vodiči nemožu nič a na 4 skoro všetko. A to preto že vedúci na 4.DP chce aby sa vodič v práci cítil dobre čo pán na 2.DP určite nie.
A čo sa týka Tedomov a Citelisov aj mne osobne ako cestujúcemu príde omnoho lepší Citelis.
A poviem ti jedno, jazdne vlastnosti su diametralne odlisne od Tedomu v prospech Citelisu. Chalani, co dostali miesto TEDOMu Citelis si to nevedia vynachvalit, akurat jedina vec, co im vadi, ze veduci 2.DP zakazal domontovat radio do tych Citelisov. Aj ked vsetky vozy prisli uz predpripravene na domontovanie radia a dokonca tie radia ma veduci u seba vsetky.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.