Linka 9 býva v rannej špičke dosť plná aj pri 6 min. intervale. Hovorím síce o spojoch, čo idú z Ružinova, ale keby tam boli K2S, tak by museli ísť aj smer KV, takže s tým nesúhlasím a 4-ka chodí z KV skoro vždy plná aj v sedle.
tak do Dubravky by stacili K2, no len by nesmeli potom chodit cez KV , pretoze tam sa prave zaplnia . ADD 2 na taku L12 by mozno este postacili K2 - aj to len v urcitycch casoch , ranna spicka a vecer po 21tej nie
presun K2S na L12 by bol ale zbytočné presúvanie lebo by si musel niekam upratať zas dvojičky T3 z L12 a tie iba do Juráku myslím, že chodia z L12. Takže radšej nechať to na L17 a nech sa to poslednou jazdou z KV odprace do Krasňan a vyčká na popoludňajšú L7, ku ktorej to je z Krasňan hneď po ruke.
počas výluky keď chodilo všetko po nábreží nie? Vtedy to bolo logické, veď všetko šlo na jeden smer, po Špitálskej išli spolu 1,4,9 a 17 a po nábreží všetkých 5 liniek (+1 ranná)
poslať na čokoľvek z Dúbravky počas pracovného dňa K2S je volovina najvyššieho rangu (samozrejme ak je to záložák, tak to ospravedlňuje), ale keďže to prechádza cez Dúbravku a ešte aj Karlovku, tak je silný predpoklad, že sa to vozidlo naplní oveľa rýchlejšie než taká L4 či 9, ktoré začínajú iba v Karlovke, teda sú ušetrení o cestujúcich z Dúbravky. Na takej L9, ktorá ide niekedy v závese za inou linkou by K2S neuškodila, lebo na Karloveskej je tá frekvencie ráno priam úchvatná.
Prosím, ak máte niekto cestovné poriadky mestskej dopravy Piešťany v ľubovoľnej podobe (elektronická, alebo vlastné) prosím nascannujte mi ich, alebo pošlite na Email: lukisho21@azet.sk, PROSÍM, PROSÍM. Mám záujem o roky 19XX-2003 (pozn. XX- roky od vzniku po rok 1999 vrátane). ďakujem všetkým, ktorí mi už niečo poslali, alebo niečo pošlú... ďakujem.
Nie som odborník, nič nenavrhujem. ? Len som reagoval na tie "nové električky". Drblo ma párkrát keď som sa tiesnil v K2S-ke na 5-ke čo chodím s ňou do školy. ? Je to síce len môj osobný názor, ale ver tomu, že na 12-ke by sa 3 vozne v špičkách veľakrát uživili. ?
neviem aká je tam situácia počas špičky, nikdy som nemal zatiaľ čas tam cez prac. deň ráno zbehnúť. Zas ale keby si pospájal do 3xT súpravy, tak v sedle by to nejazdilo nejak zázračne vyťažené. Radšej ráno zahustiť interval. Stačilo by dve linky do Dúbravky s i=6/8/8//15 a bol by fajront, nie?
ale čo tam po kĺboch, rozhodujúca je kapacita a keby ti záležalo iba na kĺboch, tak sú aj 7-článkové električky, ibaže tie články niesú zas také veľké a keď je to NP vozidlo, tak tam nie je toľko miesta na státie.
o nič neprichádzaš... sú to iba staré električky, ktoré prešli GO, dostali novší interiér a mierne omladený vzhľad zvonku. Inak je to stále to isté usporiadanie sedadiel a stále to isté vyšlapávanie schodov. Mimochodom keby taká električka prišla na L1,5 či 12 cez pracovný deň, neviem či by boli cestujúci z Dúbravky a Karlovky nadšení, lebo to má menšiu kapacitu ako klasické dvojča jazdiace do Dúbravky už na všetkých linkách.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.