Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Inak je veľmi zaujímavé, že 23 ročné trolejbusy v podstate bez GO doteraz premávajú a o 10 rokov mladšie autobusy Ik 4xx sú celé zlé. Ak vylúčime, že tie trolejbusy sú z vesmírnych materiálov, potom vzniká otázka, či majú t-busy o toľko lepšiu údržbu, alebo niekto chce, aby tie Ik boli rad za rad poodstavované.
Reply on: Sati #114102:
teda chceš povedať, že KV mafia je odtiaľ preč?
Tak... uz aj #4920 stihla byt vcera jemne pokrstena.. Po mensom repairy sa vratila na poradie...;)
Reply on: no.ev.di. #114100:
lebo tie tvoje dezinformacie a taraniny neviem z kade mas dost mi v tomot pripominas jedno vedenie ktore udajne skoncilo ?
niečo z dneška-4917 z L95/5 to dnes zabalil od 8,25 a až do 9,36 ho hradil ZV4849. Potom sa napojil 4907 ? ?
Reply on: Sati #114099:
prečo myslíš? takže takto ako to je, to je úplne ok a super všetko,že? ?
Reply on: no.ev.di. #114054:
aspon v dpb nerobia taky experti ako ty lebo by to vyzeralo este horsie ako je ❗
Reply on: PETER_1976 #114071:
208/9 je 6236 nie 29
Reply on: Mike #114096:
Presne tak. Vsak nove vozy potrebuju nabehat km a nie 15 rocne. Fakt nechapem, aky to ma zmysel.
Reply on: x-RM-x #114094:
Prečo preboha potrebujú IK 435 nabehať nejaký počet km? ? pri 13 ročných a viac vozoch nie je jedno či spravia za mesiac 10 alebo 10000 km?
Reply on: x-RM-x #114094:
a na druhej kolone aky ma zmysel to ze SORky davaju na delene, a niektorym celodenkarom vratili ich povodne plynaky? ?
Sorky 4221-4230 su odstavene nie kvoli kontrolam ale preto lebo ikarusi nemaju nabehane kilometre takze asi tak....aby sme boli v obraze....
Dnes na L21 všetky typy kĺbových autobusov, ešte chýba MB CC:
1503/1, 1504/2, 1501/3, 1631/4, nemám/5, 1824/6, 1625/7, 1634/8, ..., 1810/11 ?
63/4-1507, a minimalne v rannej spicke bol vonku tiez nejaky Medak, cislo ani linku netusim, mozno 1506
Reply on: no.ev.di. #114090:
plný súhlas. Veď, ak nemajú teraz peniaze na GO pre Ikarusy 435, tak ich mohli zatiaľ odstaviť a, keď sa nájdu nejaké peniaze, potom robiť GO. Zatiaľ by slúžili napr. na náhradné diely pre tie pojazdné.
Reply on: Ruslan #114089:
nepoznám tiež ani dôvod prečo sa neuvažuje s GO pri Ikarusoch 435... Škoda fakt veru, že sa nepodarilo zbúchať tých 240ks vozidiel po tom veľkom sabotovanom tendri vo dvoch po 120ks. 120ks CNG a 120ks nafťákov by nebolo zlých myslím. Nuž ale dakto potreboval 40MBCC aby sa ukázal ?
Reply on: no.ev.di. #114088:
tak, ale zasa, kedykoľvek môže rám povoliť na všetkých zvýšných Ikarusoch, predsa už majú svoje roky, to ale neznamená, že ich musia hneď vyradiť, mali by sa pokúsiť opraviť čo sa dá a ak to nepomôže, až potom vyradiť. Sorky sa každú chvíľu odstavujú, kontrolujú, aspoň nejaká náhrada by bola.
(Veď niektoré Sory budú pomaly častejšie odstavené ako býval 2412) ?
Reply on: Ruslan #114055:
ešte dodám, že síce náš subjektívny pohľad môže byť, že však to vozidlo vyzerá z vnútra v pohode, jazdí a pod. ale ak je to tak, že kedykoľvek mu môže rám povoliť alebo máva poruchy, tak nastal jeho čas... avšak pri našom DP si človek nie je istý ničím. Na jednej strane ešte pojazdným a dobrým vozidlám kope hrob a SORáckym šunkám by prestreli aj červený koberec.
Reply on: Ruslan #114055:
A zaujímavé je tiež to, že až na 1801, všetky vyradené Ikarusy boli z Petržalky, aj keď boli niektoré pôvodne na Trnávke alebo Juráku.
Dnes:
4 - 7801+02/2
9 - 7904+03/7
36pp - 1708, 1709
63 - 1507/4

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.