Kolko dnes ma vydrzat jeden autobus/trolejbus? Uz to nie je asi ako za cias Ikarusov a Karos. Bol som v tom, ze tych 15 rokov v pohode. Ale tak asi nie.
Priatelia, aký je obeh a význam toho poradia 40/14 resp. 49/14? Koľko kôl posiluje? Lebo v CP to nejak nevidím, že by bolo nejaké zahustenie. Či? Ďakujem.
Lepšie by tam podľa mňa bolo dať niečo novšie (nemyslím NS12, ale zase ani nie nejaké vraky), nech sa to hneď nepokazí a nech sa tam nemusí každý rok meniť a upravovať nejaký voz. Jedna NB12 by sa podľa mňa dala pre 163 obetovať, keď sa Tedom pokazí (kým funguje, tak nech jazdí).
U NB12 by sa dala celkom ľahko urobiť uzavretá kabína zaslepením predných dverí, veď už v súčasnosti sa to dá urobiť otvorením dverí kabíny, len to nie je "vzduchotesné." Okrem toho majú NB12 2. dvere bližšie 1. dverám na rozdiel od Urbanwayov. Jedinou nevýhodou je menší počet sedadiel oproti Tedomu, 2 sedadlá by sa ešte dali namontovať oproti 2. dverám tak, ako je to v NB18.
Vo všeobecnej diskusii som popísal zmeny v t-busových CP. Komentár #244825. A-bus CP ak myslíš od 3.12. tak tam je len zapracovaná výluka počas víkendu.
Vyzerá to tak, že po takmer troch mesiacoch ožila #2104 ako záloha za 2116 (aspoň podľa výpravy). Predpokladám, že na inú linku ako na 163 už Tedom nevyjde.