- 34/5 - ZV 8216 hradil po 11 hod. linku, neskôr sa napojilo vozidlo 1625
- 68/1 - ZV 4117 hradil po 12 hod. linku
- 93/5 - ZV 4849 hradil po 13 hod. linku, neskôr sa napojilo vozidlo 4238
- ZV 2020 hradil po 13 hod. linku 209
- zaujímavá situácia sa naskytla o 19 hod. na zastávke Zochova keď tam v jednom smere boli pokazené hneď dve SORky (ZV Petržalka - 4240 a 184/1 - 4237)
V čase približne od 13:30 (možno aj skôr) do 14:55 nepramávala L201 z Hlavnej stanice. Vynník bol pravdepodobne 6639, ktorý šiel ako SJ do vozovne.
201: 6638/1, 6639/7?, 6625/8, 6626/9, 6611.
202: 6623/3, 6622/5.
4101 z 99/12 okolo 13.00 pravdepodobne pre poruchu vozidla vyhodil cestujúcich v zákrute medzi zastávkami Bradáčova a Romanova (smer Ovsište). 95 obchádza čiastočne cez protismer. ?
Len by som doplnil "vopchal sa pred to prvé auto na stop čiare"... keby len pred stojace auto, to by sa ešte dalo pochopiť, ale keby že vletí priamo do križovatky (to však trolejbus v tomto mieste tuším ani nemôže) a tam sa vopchal medzi dve idúce autá (lebo toto je presný opis situácie na konci Tomášikovej) tak to je už naozaj život ohrozujúce. A stačí aby to vodič auta nepredpokladal, zareagoval o sekundu neskôr a je v danom mieste nehoda a síce kúsok času ušetril, ale na ďalšom kole bude čakať v kolóne už od Hraničnej. ?
Viem že je to drzé a ide to dajme tomu proti nejakej etike alebo morálke a tiež viem že keby tak jazdili všetci tak sme ako v Taliansku alebo Belehrade. Holt je to o prístupe každého jedného vodiča MHD. Či sa vždy poctivo zaraďue do šóry ako káže slušnosť, konieckoncov on je v práci nemá sa (zvyčajne) kam ponáhľať a aj keď sa oberá o voľno zákonné prestávky mať musí; alebo či bude všetky šóry obiehať, tlačiť sa všelikde na drzovku, ale potom vie dojsť na konečnú presne (čiže v tolerancií do -3) a ľudia môžu stihnúť ďalšie prestupy, resp. byť v cieli načas.
A ako vyzerá kombinácia rôznych prístupov rôznych vodičov potom vidíme v praxi na linke 50 ?
Neporusi, ale je to drze a ked sa tak budeme chovat vsetci tak vies kam dojdeme Proste ja povazujem za zaklad slusnosti ked vidim ze niekde je kolona nejakym smerom tak sa do nej zaradim hned na zaciatku a slusne cakam. Ale kym ide predpisovo tak budis...