ZV 3406 hradil linku 84/2 odchod 6:26 zo Sokolskej smer Prokopa
ZV 4117 hradil linku 70/4 odchod 12:34 z Vlčieho hrdla smer Biskupice
ZV 2616 hradil linku 87/5 odchod 16:32 z Vlčieho hrdla smer Ovsište
1636 išla celá naklonená na stranu dverí do vozovne cca 6:30 po Šancovej
83/2 4226 išla bez cestujúcich smer Pri Kríži cca 16:30
1206 z 88/7 vypadol a/alebo bol do poobeneho dielu vymenený za 2641
2124 z 32/1 musel vypadnuť len dočastne (vydený po13:30)
ešte k 1613 o 7:18 už nedymila a na mieste bola dielna 8323 robili niečo v motorovom priestore
a na 4223 ❤ sa už viac ako týžden zasekava lava čast poslednych dverí
to neviem, nepozeral som, dnes to kuknem, ja pozeram len na internete, ale je to logické vysvetlenie, asi to takto bude, lebo vyhladávač spojení mi ukáže napr. 13:31, 13:41, tak ako aj majú ísť, díky
Ja už vidím, v čom je problém. Dané spoje idú z Jurajovho dvora. Zastavia na Rybničnej, potom idú na pánty a potom znova stoja na tej istej Rybničnej. No v CP je uvedený ten prvý odchod z Rybničnej, preto to nedáva zmysel. Na zastávke je to správne?
K2S majú byť cez pracovné dni vypravované iba na poradia 6, 8 a 10. Je to kvôli tomu, že jazdia až do noci, kedy je už menej cestujúcich. Do noci jazdí ale aj poradie 15, kde majú byť T6 (hoci dnes je tam akurát K2S). Z pohľadu cestujúceho je podľa mňa jedno, na ktorom poradí mu príde K2S a pochybujem tiež, že cestujúci vedia, kedy majú chodiť K2S a podľa toho sa nejako riadia pri svojej ceste. Chcem tým povedať, že z hľadiska cestujúcich ani tak o oslabenie kapacity nejde, ale z interného hľadiska áno. Preto, ak je K2S na inom ako jednom z tých troch poradí, označí sa to vo výprave ako znížená kapacita.
Pravdepodobne preto, lebo niektore poradia na 3+8 maju robit Krasnany s 2xT a niektore s K2S. No a ak je K2S na poradi, ktore ma byt 2xT tak je to oslabena kapacita.