Už by o tom mohol vzniknúť nejaký článok, lebo stále z času na čas na niekto pýta na tie služobné linky
Ja si pamätám že 401 chodila z Juráku do centra, 402 z Trnávky na Hlavnú, 403 z Krasňan do centra, 406 chodila po Petržalke celý deň so závlekom na Zochovu (nakoľko Vozovňa Petržalka na ulici Pri seči nemala prístup MHD). Ostatné si nepamätám
N99 zachádza na Hl. st. len o 1:30, aby sa tam dostali vodiči končiaci po jednej v Petržalke (odchod o 1:15 na požiadanie). Ešte existovala tuším aj SL7, čo je dnes v podstate spoj SL5 z Pántov okolo tretej ráno. SL1 neexistuje, ale neviem prečo (možno kvôli tomu, že SL2 obsluhuje Trnávku aj Jurajov dvor).
Inak, v minulosti existovala aj služobná električková linka 408 a služobné spoje mali čísla 401-408. Ak niekto vie, tak kľudne nech napíše, aké mali trasy, pretože ich bolo celkom veľa v porovnaní so súčasnosťou.
Dolnú paprču máš podľa môjho odhadu za nepochopenie informácie: Dnes je vozidlo 4921 zaradené na piatom poradí linky 90, pretože na linkách 91 a 191 sa tento týždeň vykonáva sčítanie cestujúcich.
Základné trasy služobných spojov sú takéto:
SL2 - Hl. st. - Trnávka, Jurajov dvor
SL3 - Hl. st. - Krasňany
SL4 - z Ovsišťa približne po trase 68 a 98 do Vozovne Petržalka
SL5 - Jurajov dvor - Žabí majer
SL6 - okruh (večer v jednom smere, ráno v opačnom) Jurajov dvor - Ostredky - Tomášikova - Gagarinova - Jurajov dvor
(N56) - vozovňa Krasňany - Jurajov dvor
Okrem toho robia tieto vozidlá aj rôzne "okružné" spoje okolo 3:30 (napr. SL3 zachádza do Petržalky a na Hroboňovu, SL5 na Pánty, N99 na Hl. st. o 1:30,...). Bežné nočné linky o 4:30 tiež robia služobné spoje po rôznych trasách v rámci dojazdov do vozovne. Práve z N56 a SL6 by sa dala urobiť celkom užitočná nočná linka aj pre cestujúcich.
Tak, toto je po rokoch asi jediná služba, ktorá robí spoj s cestujúcimi aj nasledujúci deň, takže je to celkom rarita. Ale toto bude asi skôr problém softvéru na imhd, na papierových CP to bude asi správne, lebo by sa tam nezmestilo toľko riadkov.