Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Majo #174309:
Podla informácií v správach mala ísť na červenú električka.
Reply on: Geravy #174307:
V tom prípade sa ale chcel(a) otočiť na priechode pre chodcov. Tak to je už aj na odobratie občianskeho.
Reply on: Majo #174309:
Najprv sa nasadzujú všetky dostupné ZV a potom LZV. Čiže nábeh NAD je pomalší, potom to už fičí veľmi dobre.
Reply on: jozin #174297:
DPB samozrejme nenesie zodpovednosť za to, že nejaký macek dostal vodičák asi za fľašu kyslého vína a sud ešte kyslejšieho zelá, išiel do mesta a spôsobil vážnu dopravnú nehodu. Nikto ani nečaká, že DPB bude mať k dispozícii 20 autobusových ZV na každom obratisku pripravených kedykoľvek okamžite vykonať NAD. Ale toto sa dalo vyriešiť oveľa elegantnejšie. Koľaj do mesta, ktorá je v rannej špičke tá dôležitejšia, bola totiž prejazdná, len sa "minuli" električky, ktoré by po nej mohli ísť. V takom prípade sa dá uplatniť "postup MTA" (nazvaný podľa newyorského dopravného podniku, keďže ho začali ako prví používať dispečeri v newyorskom metre) - zdržovať vozidlá pred "postihnutým" miestom. Každej električke nariadiť napr. 3-minútový pobyt na najbližšej zastávke a z obratisko púšťať električky do centra napr. v 2-násobných intervaloch. Tým sa docieli, že električky, ktoré sú ešte k dispozícii, odvezú oveľa viac ľudí (síce za zníženého komfortu, ale určite vyššieho ako pri NAD) a v mnohých prípadoch sa mimoriadnosť zvládne aj bez NAD.
Reply on: si #174292:
Dávno tvrdím, že je treba vybudovať pokračovanie električky z Hlavnej stanice tunelom popod stanicu s vyústením niekde za kopcom na Pražskej (tam už je miesta dosť), potom mimoúrovňovo podísť X na Patrónke a po starej Dúbravskej ceste popod diaľnicu cez Záluhy na Schn.-Trnavského. To by bola doprava z Dúbravky (a neskôr z Borov či DNV), ktorá by plnohodnotne nahradila autobusy.
Reply on: forester #174304:
Tazko povedat. Tlacenie to asi nebolo, mne to pripada skor na "odsotenie". 😉 A to tu nie je nik z dispecingu, co by nam to objasnil? 🙂

https://imhd.sk/ba/galeria-media/294658/7955-7956-%C4%8Dak%C3%A1-na-odstr%C3%A1nenie-prek%C3%A1%C5%BEky-z-ko%C4%BEajiska?ghv=551&ref=ba%2Fvozidlo%2F551%2F%25C4%258CKD-Tatra-T6A5-7955
Reply on: Miro #174294:
Aj ja som takými plnými autobusmi v minulosti bežne cestoval (a v porovnaní s tými časmi oceňujem, že sa aspoň nemusia ľudia báť o život ako keď boli natlačení na dvere Vrakosy radu 700, ktoré sa občas zvykli otvoriť), ale na fotke je stav, v akom prišiel na 3. zastávku na trase pred tým, než doň začali nastupovať cestujúci.
Reply on: Pe67 #174299:
Narážal som na to, že na Riviére, kde čakali asi najväčšie davy, stojí 29 inde ako X4 a väčšinu ľudí samých od seba nenapadne ísť na nástupište linky 29. Borská bola posledná zastávka, kde sa ešte asi všetci cestujúci zmestili do autobusov. A ani z Piazze San Francisco to nie je na Rivieru čo by kameňom (alebo chlebom) dohodil.
Reply on: Geravy #174303:
Práveže pozerám a je to možno 10 metrov čo môže byť spôsobené tým že ho električka tlačila tých pár metrov
Reply on: forester #174302:
Pozri kde je priecestie a kde stoji on - pri prechode pre chodcov.
Reply on: Geravy #174300:
Je tam priecestie ja by nie. Z Mlynskej doliny do mesta.
Reply on: Miro #174294:
Inak áno, v 2.polovici 80.rokov som sa pri skleníku (Damborského) vždy o 7:20 snažil dostať do 105ky a to bola lotéria či sa mi to podarí alebo nie. A to tam vtedy išiel jeden autobus za druhým (stáli tam linky 34,37,101,104,105,106,112,115). Nakoniec som to riešil tak, že som išiel z domu o 20 min.skôr a išiel som na 12ku (jazdiacu v int.4 min.v tom čase) na Šaf.nám a tam na 11ku, tiež často jazdiacu. Inak vtedy jazdila do Dúbravky aj linka 1 a niekedy od roku 1988 sem bola predĺžená aj 5ka.
Ale ved tam ani nie je priecestie, nie? Ved tam je len prechod pre chodcov. Inak za toto brat vodicaky a nieze bububu, 100e a dovi.
Inak priecestia su cista smrt. Ked cestujem elektrickou na Racianskej radiale tak v kuse zvoni, pribrzduje (niekedy aj prudko) pred priecestim, lebo bud nejaky mantinel stoji na priecesti, alebo sa tvari ze nan ide vojst. Lutujem vodicov elektriciek, ved to musi byt stres - vojde mi tam? Nevojde? No a v konecnom dosledku si to odnesie cestujuci prudsim (oddovodnenym samozrejme) brzdenim a pripadnym meskanim spoja. Na moj vkus je priecesti proste vela!
Reply on: Majo #174293:
Ale veď tá X4 išla presne po trase 29, kto chcel mohol pri tuneli prestúpiť na električky. Väčšina sme ale prestupovali pod mostom na 50 a 70.

Čakal som na Segnerovej, keď som videl že dostať sa do NAD je bez šance, tak som si to dal poklusom k Riviére na 29. Ale áno, to súhlasím že dostať sa z Borskej na 29 je dosť odveci, ale tam sa snáď dalo ľahšie dostať do busu ako nižšie po trase.
Reply on: Petto #174296:
Ked som rano tade isiel, tak prave tam vchadzala jedna elektricka z Dubravky, ale musela pockat, kym z obratiska vylezie elektricka smer mesto. Je tam nejaky problem, ze nemozu ist naraz elektricky dnu a von ?
Reply on: Majo #174281:
DPB by som z toho az tak velmo neobvinoval, je nemozne poslat v rannej spicke na druhy koniec mesta tolko busov, aby dostatocne nahradili 2-3 minutovy interval elektriciek.
Reply on: si #174292:
Vdaka bohu za zobojsmernenie obratiska Kutiky aspon.
Vesele rano.. No niektori vodici si asi myslia, ze maju KITTa 🙁 Potom sa cuduju ked ich zramuje elektricka.. Podla foto by som navrhoval vodicom ked su fullka plni dat najblizsiu zastavku Most SNP.. ale to zas nejde lebo by frflali ini.. Ja sa cudoval, ze preco som videl 9ku na Safku, no uz je mi to jasne.. Nepridava tomu ani Lamac a upchata D2 pomaly od Stupavy..
Reply on: Majo #174293:
Takto plnými autobusmi sme pred 40 rokmi cestovali aj bez mimoriadností. Dokonca by som povedal, že na tvojich fotkách sú tie autobusy ešte v pohode.
Reply on: Pe67 #174290:
Pretože na paneloch nebola žiadna informácia, ktorá by ľuďom odporučila ju použiť a z tých asi 250 ľudí, čo stáli pri Riviére, ju napadlo použiť len málokoho. Väčšine Karlovej Vsi však linka 29 veľmi nepomôže a sú odkázaní na X4, ktorá už na Nám. sv. Františka nepoberá.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.