ešte malý návrat ku dnešnej téme postih za nezastavenie na zastávke - vôbec sa nezastávam vodiča, ktorý porušil predpisy, ale myslím, že reakcia 810zssk v štýle "ďalší adept na výpoveď" je neadekvátna. Je možné, že sa priestupku dopustil notorický porušovateľ povinností vodiča, ale o postihu vodiča má rozhodnúť zamestnávateľ, keď sa ho rozhodne prepustiť, tak ho prepustí. Teraz napíšem niečo, čo asi zasa vzbudí búrku emócií - dnes v DPB jazdí fúra vodičov, ktorí by sa v slušne fungujúcom podniku asi neudržali, ale sám sa divím, že za ten plat, ktorý DPB ponúka, je vôbec niekto ochotný túto prácu vykonávať pri tej zodpovednosti, ktorú vodič MHD má... Ja som to robil brigádne štyri a pol roka, pokiaľ som sa naučil jazdiť, bolo to dosť ťažké, ale potom som to bral skôr ako koníček, nie ako spôsob obživy. Bohužiaľ dnes je doba zlá - vodičov málo, vozový park v katastrofálnom stave, proste DPB je typickým obrazom dnešnej spoločnosti a ak sa s tým niečo urýchlene neurobí, o chvíľu sa nebude mať 810zssk na koho sťažovať ? Som zvedavý, ako budú na tom trolejbusáci, keď dorazí všetkých 120 nových vozov, či bude mať kto jazdiť...