Rád by som však vedel aká je tu spolupráca - keby bol neprejazdný úsek napr. medzi stanicami Kúty a Malacky, tak bolo by možné to v smere do Bratislavy presmerovať cez Ganserndorf?
Doteraz čo si pamätám, tak v takýchto prípadoch vlak išiel po jednokoľajke z Kútov do Trnavy a odtiaľ ďalšou jednokoľajkou do Galanty kde sa napojil na svoju trasu smer Budapešť. Takže Bratislava bola vynechaná..
"Aktuálně: Vlaky dálkové dopravy jsou v úseku Břeclav - Wien vedeny odklonem přes stanici Devínská Nová Ves. Za místem odklonu lze očekávat zpoždění vlaku 60 - 90 minut"
Wau, z Devínskej to do Rakúska ťahá aká mašina? ZSSK tam má nejakú zálohu jazdiacu na naftu?
Filmovy stab, natacajuci akcny film na moste SNP, zabral aj obratisko autobusov pod mostom a komplikuje tak cestovanie mhd. (Konkretne vystupisko si zabral catering).
Aspon, ze most je obojsmerne prejazdny aj pre auta...
Vie sem niekto prosím napísať či sú naďalej zdržania na linke 901 a Slovak Lines do/z Viedne? Ak áno, aké približne? Či už je tam rekonštrukcia cesty dokončená?
Srandy kopec. Práve pred pár dňami som rozmýšlal, jak by to vyzeralo, keby sa na 21 dostane vodič (ideálne ZV), čo nebol informovaný o uzavretí toho zjazdu. A je to tu. ?
Mimochodom, tiež tade jazdievam denne dvakrát a od uzavretia som nepostrehol nejaký vyšší výskyt policajtov na spomínanom úseku.
asi ma zasa priaznivci z DPB zožerú, ale nemôžem neokomentovať dnešnú výpravu troloSORov ?
z pätnástich 30Tr máme štyri vozy odstavené viac ako dva týždne(jeden z nich, konkrétne 6010, už mesiac), dnes vonku päť vozov na L204, vie niekto z diskutujúcich, čo sa deje