Ešte jedna kuriozita: 64/1 ráno začína z voz. Hroboňova a večer končí na Trnávke a 64/2 zasa naopak, ráno je vypravená z Trnávky a večer končí na Hroboňke.
Podľa toho ako je to spravené je vyčkávanie možné iba pri 30 min. intervale (sedlo, večer, SO+NE). Linka 41 v špičke funguje takto: z HL.ST. ide na Búdkovu, odtiaľ na otočku po voz. Hroboňova, hneď na Búdkovu a odtiaľ na hl. stanicu kde má cez 20 min. výdrž. Či ide 41tka zo stanice alebo od Hroboňky nemá šancu vedieť či ide pred/po 64ke. A 64ka má na Jelačičovej vyrovnávajúci čas 3 min! (v špičke), takže poobede to je tak že už odtiaľ ide neskôr a ešte zápchy na Šancovej, takže v praxi (poobede, podvečer) dôjde na Hroboňku aj cez 5 min. po 41tke. Takže vyčkávanie v poobednej špičke naozaj nie je možné. Aspoň je nadväznosť z linky 41 na 64. Predtým sa na linke 64 točili 3 vozy v 20 min. intervale a teraz sa v špičke točia takisto 3 vozy, ale v 15 min. intervale, takže čas na nejaké vyčkávanie tam nie je.
Pred asi 30 min prefrčala po Rusovskej ceste poza žst. Petržalka ako je predajňa Renault tá pražská kĺbová Karosa B741 s nápisom "88 Černý most" smerovala na most SNP smer Aupark......To si ju niekto odkúpil súkromne či hádam DPMB pribudlo nové historické vozidlo? Lebo mám na ňu od jej preméry na DOD min. sobotu nejak šťastie v posledných dňoch....Ja som ešte dvíhal ruku že dávam busu znamenie na zastavenie a toto prefrčalo okolo mňa, len som kukal jak puk.....
takže príbeh jedinej 21Tr na Slovensku končí? Na jednej strane smutné, na druhej strane podľa mňa rozumné riešenie, mohlo k nemu prísť aj skôr, v Brne ho aspoň dajú dokopy a bude jazdiť, v podstate majú takmer nový voz, ktorý rozšíri flotilu odkúpených 21Tr z českých DP, s ňou je ich osemnásť(dve odkúpené rozobrali na náhradné diely a zlikvidovali)