Tiež si myslím, že tie pútače sú na osvetlenie interiéru postačujúce. Ak sa niekomu neľúby nech sa prevezie novými trolosormi, tie žiarivky v interiéry vozidla vydávajú až prehnane veľa svetla. V úplnej tme trolejbus svieti na celú ulicu a to zo všetkých strán.
Dobry napad, tiez ma to uz napadlo. S tym, ze predna polovica by mala tlmene osvetlenie, aby to nerusilo vyhlad vodicovi, a zadna by bola plne osvetlena - to by mozno teoreticky odradilo vandalov.
Existuju cestujuci, ktori celkom legitimne, z bezpecnostnych dovodov, preferuju plne osvetlenie. Osobne ho sice neznasam, ale je to podla mna celkom pochopitelna a rozumna poziadavka.
Istym riesenim by bolo (aspon pri klbakoch) rozdelenie vozidla, kedy v jednej casti by bolo svetlo naplno a v druhej len tlmene - samozrejme systematicky vo vsetkych vozidlach. Akurat je teda otazne ci by to netlacilo zivly do tej druhej casti, ktora by sa potencialne stala "neobyvatelnou".
3424 - objednávka , po 12 tej behal v okoli zastavky jungmanova ako 84 ZVLASTNA JAZDA a na zastavke niečo natáčal filmový štáb , na mieste bol aj dispečer
To svetlo je dostatočné, neviem preco kazdy citi potrebu zaplavovat sa svetlom ako na operačnej sále... bezne s tymto vozom cestujem viem ako to svieti... je to prijemne
Srdečné pozdravy z mesačným svitom zaliatej Bratislavy pre vodiča 98/x 49xx, ktorý počas jazdy s cestujúcimi nemá zapnuté osvetlenie interiéru (svietia iba reklamné pútače).
Docela (pre mna) vtipna situacia... prave sa behom minuty a pol dotrepali 4 68-smicky na konecnu... no hned ta prva prisla klasicky na obratisko minutu tam stala a odisla prec ako sluzobna jazda (myslim, ze 4902 no neviem to na 100%)