Plánované podľa zmluvy sú najprv 30Tr s APU, potom opčné 31Tr a nakoniec opčné 30Tr. Ale ak sa nemýlim, celkovo sú s výrobou v náskoku, takže sa to môže teoreticky nejak pomiešať.
Keďže dopravný podnik chcel väčší pomer kĺbákov oproti sólam, predpokladám, že ich prebytok nie je väčší problém, len ešte nedošlo k reorganizácii grafikonov, aby ich mohli vypraviť efektívnejšie. Ale z viacerých zdrojov som počul, že vraj sa väčšia zmena chystá už možno o týždeň. ?
Nevymýšľajte tu teórie o nesmrteľnosti chrústa. Vyraďujú sa len tie najhoršie vraky, 6226 medzi ne bezpochyby patrila. Okrem iného sa ešte vyraďujú vozy bez platných technických kontrol a 14Tr08 ich platné majú. Navyše paradoxne vďaka dostatku ND sú lepšie udržiavané, než ich mladšie sestry.
Ako prave skopi napisal: tiez by som bol radsej, keby v podniku niekto uvazoval triezvo (co je fakt tazke, chapem) a vyradovali by sa stare sroty 14Tr a miesto nich by sa vypravovalo viac klbakov 15Tr - napr. na take linky ako 208 a 212...
Vedenie. Presne toto sa dialo aj pri vyraďovaní 15Tr. Vyradili si 6604, v podstate nový voz a vonku jazdia vraky, ako 6639, alebo novostavba 6306. Viaceré 14Tr po GO sú v lepšom stave ako 14TrM, 6226 neviem posúdiť, ale celkovo sú 14TrM v zlom stave, treba sa ich zbaviť.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.