Mimochodom, otázka na telo, prečo sa v Bratislave nevyužíva to, čo je trebars v takej Budapešti bežná prax - v noci síce až tak nie, ale aspoň cez medzidiely delených služieb sa vozidlá nechávajú na konečných. Ušetrí sa kopa jalových kilometrov a veci s tým súvisiace. (Keď sa neberú do úvahy vozy, ktoré sú vypravované na delené práve preto, že medzi špičkami sa podrobujú opravám a podobne.)
Nie všade by to bolo efektívne, predsa tu nemáme také dialky medzi konečnými zastávkami a vozovňami ako v BP, ale čo taká 83 a 84? Na 84 všetky delené vykonajú trasu Pri kríži-vozovňa aspoň raz do dňa naprázdno.
Aj keď ... #nikdysatotaknerobilo #vodicibytozneuzili
V tom čase som pravidelne cestoval L91 a IK 415 vyzerali naozaj čistejšie, samozrejme tagy a grafity ostali, ale aspoň nebol zaprašený interiér a zafúľaný interiér.
Na linkách 4, 5 a 9 je naozaj rovnaký počet vozidiel ako v bežný víkend alebo je chyba vo výprave? Napríklad taká linka 9 má cez víkend bežne v Ružinove takmer 30 min prestávku. Ak je tam naozaj 8 vozov ako bežne, tak to majú po každom kolečku hodinovú prestávku alebo čo?
Tak to si mal velmi specialnu skusenost, lebo v tom obdobi si z toho aj tu na imhd vsetci robili srandu, nakolko ten certifikat sa objavoval aj vo vozidlach ktore boli spinave a kvalita toho cistenia evidentne nebola nijak valna.
N31/12-2848 dočasne nepremával od 1:10 h. (CSU), s meškaním 9 min. ho nahradil NZV 4831, od 2:30 (HlSt) sa vrátil pôvodný voz.
Ináč tá X5-ková sranda tradične začína zaujímavo, zhruba o 4:29 po príchode 4-ky z mesta k mostu SNP slpašení vlci behajú po ceste medzi elinou a zastávkou X5, lebo nikto nič nevie o tom, či sa vozy navzájom vyčkajú abo nevyčkajú. O 4:30 (čas odchodu podla CP) ani chýru niet po náhradnej doprave, o 4:33 dorazila 1636 v podobe X5, chvílu pobudla v obratisku a následne o 4:37 sa vybrala s vlkmi do Dúbravky. Podla CP to aj sedí, ale čo ten prvý odchod?