Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
N95/(8) - 4927
68/1 - 4924
92/9 - 4921
Niekto asi vedel, ze som tohto roku nevidel vianocnu T2, tak mi ju dosiel ukazat priamo pod okna 😃
Reply on: 1adad1 #156155:
Vodiči vianočnej eliny to proste vedia 🙂
Vcera som videl Vianocnu elektricku a prislo mi, ze jazdi rychlejsie ako bezne eliny. Cim to je?
Dnes ráno bol na Molecovej v smere do centra prestoj električiek, bol tam aj dispečing s majákmi. Vie niekto, čo sa stalo?
Pár dní dozadu tam tiež stáli električky, nejaké je to tam zakliate.
Nejake su tie nove elektricky jednooke 🙂 asi stretli T2, tak sa opicia 😃
Reply on: Trammat #156151:
V tejto chvili tomu uz nic nenasvedcuje
L1 jazdi aj s ludmi do KV.
Reply on: skopi #156149:
Ono je hlavne otazka, ci riesit NP pri trvani trasy 8 - 10 minut
Reply on: Peter6607 #156147:
Načo by ju ale potom ťahali naspäť na Hroboňku? Majú tam ceztak dosť málo miesta, špatiť mohla naďalej kľudne aj v tých Krasňanoch.

S tými 15TrM to samozrejme nemyslím úplne vážne (svedčil o tom aj ten "potmehúdsky" smajlík), ale čisto teoreticky, keby ich tam dali, bolo by po probléme. Majú dve hnané nápravy, ktoré by neboli tak preťažované do kopca (ako tá jedna na 25Tr) a ani by ich tam nemuseli striedať, jak keď tam boli SORky. Diferáky by sa až tak netrápili a mimo toho tie haraburdy opotrebované už sú. Komfort by bol nízky, nemuselo by sa ale vrážať do nekonečných opráv 25Tr (= zisk). No a medzitým tam natiahnuť troleje, aby tam SORečky mohli chodiť po svojich, nie na tyči za trakkerom, a normálne by sa striedali.
Včera okolo 13:00 pokazená 2114-ka na tyči sa zastavila pri PKO, krátko na to okolo ťahali aj 7085-ku. ?
Reply on: skopi #156140:
Tým by som si nebol taký istý, že sa to oplatí. Ako čas ukázal, opravíš jednu vec, ďalšia odíde. To je dôvod, prečo ich už nechceli opravovať a ani pokus o odpredaj nevyšiel. Mimochodom, raz už tu bola podobná vlna opráv a dlho nevydržali.

A s tými 15tkami žartuješ, nie? To leda ak by si chcel vyhnať ľudí z MHD... ich adekvátnym využitím na dnešnej úrovni je recyklácia.
zdalo sa mi, ze som medzi mostom apollo a ekonomickou uni smer Petržalka z dialky videl odstavený MB capacity s vystraznymi, nevie niekto viac?
Reply on: Mischo1 #156144:
Alebo nevydržia a mohlo by sa potom (s troškou šotofantázie) pristúpiť k inej možnosti - spraviť provizornú vozovňu Kuklovská a dať tam 15TrM na dožitie, kým by sa to zatrolejovalo. Aspoň by sa pre ne našlo rozumné použitie ? 25Tr potom pekne nasadiť na "normálne" linky, však nízkopodlažné sú. A problémy s nápravami a agregátmi by boli (možno) zažehnané.
Reply on: Petto #156141:
Išla hore naprázdno na agregat a ostala stáť v obratisku. Možno ju tam spojazdnili, poslali aj ZV sor 2842.

25Tr budú musieť ešte vydržať dovtedy dokým sa nezatrolejuje patrónka-molecova a to asi nebude skôr ako po modernizácií dubravsko-karloveskej radiály.
Reply on: Petto #156141:
Noo, tak 4/6. O dôvod viac, prečo 6704 opraviť. I keď, zároveň ani nie.
Reply on: Petto #156141:
Do šrotu s nimi ?
Reply on: skopi #156140:
No neviem ci 5 , 6706 po 20tej bol asi tazky odtah, nabral kopu ludi na Molecke a uz sa nepohol , dokonca mu voz zacal cuvat dokrizovatky dole, na agregat na prazdnio tiez cuvalo

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.