1. Včera som po 13:00 išiel trolejbusom 6803 smerom na Rajskú. Na transparentoch vonku a aj na obrazovkách vnútri bola ako konečná písaná Čiližská (čiže opačný smer) ale zástavky boli písané správne a tak isto aj hlásenie. Ako je to možné? Zvlášť sa nastavuje konečná a zvlášť zástavky?
2. Prečo pri kĺbových autobusoch SOR je používané rôzne zobrazovanie čísel na boku? Väčšina vozidiel z Trnávky (1821- 1850, 1859, 2841- 2870), všetky SORY v Petržalke (4221- 4270) a staršie v Jráku (2201- 2212) má čísla v prednej časti (pri prvých dverách a vodičovi) a pri kĺbe. Časť autobusov v Trnáívke (1851- 1858) ich má len pri kĺbe a novšie SORY v Juráku (2213- 2232) ich má len v prednej časti. Nie je to kritika, len ma to zaujíma.
Pocas brzdenia elektricky 7505 dnes rano na ceste z Karlovej Vsi bolo pocut a citit vibrovanie nad poslednou napravou vpravo. Mozno je to schvalne , ale viaceri ludia po sebe divne pozerali.
tak som sa pohrabal starými výpravami, naposledy boli štyri 25Tr-ky na DD 19.12.2014, čiže takmer pred rokom, aj tak sa dá dosahovať kladný hospodársky výsledok... ?
Os 2007 sa určite nevykoľajil. Išiel som ním a zastavili sme ešte pred tunelom. Vraj sa v tuneli, na konci od hl.st. vykoľajil nejaký iný vlak a pred tunelom zasahoval aj do ďalšej koľaje, takže sa nedalo prechádzať ani druhým tunelom.
V ŽST Bratislava hl. st. došlo k vykoľajeniu pravdepodobne Os 2007 (Kúty 5:38 - Leopoldov 8:03) - 240.054 + Pushpull. Treba počítať s meškaním všetkých vlakov idúcich z/do Bratislavy.