Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.

upravovač fotiek

Reply on: si #181446:
Aby si potom neľutoval a nenariekal "zlatý Vallo".
Reply on: upravovač fotiek #181444:
uprimne netusim komu, kludne tam hodim aj nieco naslepo, ale cokolvek lepsie ako toto.... (aj ked poznam, nikdy nebolo tak zle aby nemohlo byt este horsie)

upravovač fotiek

Reply on: 6503 #181439:
Aký voz ich odstrelil?

upravovač fotiek

Reply on: si #181441:
A komu? Winklerovi? Z kaluže do blata?

upravovač fotiek

Reply on: Ma178rek #181437:
Najmenšia škoda. Zabúdaš na úsek Rača - Vinohrady. Ak by L7 bola iba v trase Vinohrady - mesto, tak to nerieši problém Rače.

Nie, nie, nie. Rača potrebuje 2 minútový interval s 32 metrovou súpravou v celej dĺžke radiály. Žiadne káčery po Vinohrady. To nie je zlepšenie oproti súčasnému stavu, iba presunutie problému do inej roviny. A výhľadovo si Rača zaslúži 2 minútový interval s 50 metrovými vozmi. Kapacitu nosného systému je nutné zvyšovať. Aj cestujúci budú a bude to jazdiť plné. Neviem či v Petržalke, ale na opačnom konci určite. Len je nutné to patrične propagovať, aby ľudia presadli do verejnej dopravy.

upravovač fotiek

Reply on: Mhr1 #181436:
7126 až 713 sa hlavne nemali nikdy nekúpiť. To nemalo nikdy vzniknúť. Teraz je to guľa na nohe. Dokedy sa budú ešte odpisovať? Tie vozy sú totálne nepoužiteľné a ich 2nd hand predajná hodnota sa limitne blíži k nule.

Samozrejme že by sa mali aj tieto K2S vyradiť skôr než T3G! Neuživili by sa ani na posilovej linke 7. Čomu by pomohol interval 2 minúty, keby každý 2. spoj bola K2S? Rovnaká tlačenka na račianskej ako dnes pri 2,5 minútovom intervale s 30T. Je absolútny nonsens s K2S vôbec uvažovať na iných výkonoch ako L1, kde kapacitne stačia. Ešte väčší nonsens je vyradiť T3G a nechať v premávke týchto 9 novostavieb K2S.
Reply on: upravovač fotiek #181440:
nuz, keby vyhodili PR oddelenie a chranenu dielnu, tak mozno by sa to aj dalo.... len na to treba pamatat pri najblizsich komunalnych volbach a urcite to nehodit PRimatorovi....

upravovač fotiek

Reply on: Solider #181434:
Z vlastných zdrojov? Ten bol dobrý. Moment, nebol! To je zlý vtip.
Reply on: Zberač mínusiek #181438:
Riadna supa. To je tak, ked niekto nevidi elektricku. Mamicka aj dieta na ARE.

Zberač mínusiek

Nehoda s IGK Račianska-Sliačska, ale práve sa to po vyše hodine rozbehlo.
Reply on: Mhr1 #181436:
Momentálne sú K2 najmenšia škoda na L1... Ono keby ide L7 aj teraz s K2 aspoň raz za 5 minút a L3 ide v intervale 2,5 minúty tak by stačila aj K2 a v úseku Vinohrady-Blumental a buď točenie cez Centrum teda cez Americké a následne Námestie SNP a cez Poštovú naspäť po Vinohrady, alebo stará trasa na stanicu
Ale ce centrum by to zobralo 9 električiek (kolo cca 35 minút) ale pomohlo by to viac preťaženej 3ke 🙂

Vlastne jedine čo by sa týmto zlepšilo by bolo posilnenie kapacity o cca 1200 ľudí v úseku Vinohrady-Blumentál, ale práve tento úsek je najkritickejší
Reply on: upravovač fotiek #181429:
Lenže tu máme 9 nových K2S, tie by sa vyradiť nemali. A ak by sa navrátila e-7, ako som písal v inom komentári, uživili by sa aj tie.
Reply on: upravovač fotiek #181421:
V sedle by posila e-3 (nech už s číslom 7 alebo X3) mala končiť objazdom Blumentál - Obchodná - nám. SNP - Centrum - Špitálska - Blumentál. Do centra je cestujúcemu v podstate jedno, kam ho električka dovezie, z centra čaká cestujúci na e-3 a tieto zastávky (Centrum, Mariánska) by už posilová linka obslúžila. Potom by aj v sedle mohla jazdiť e-1 do Petržalky a tieto tri linky (1,3,7) by mali interval v sedle 7-8 minút. Čo je síce viac spojov ako v súčasnosti, ale ide nám snáď o zlepšenie, či? Alebo 10 min., čo by bola všade rovnaká kapacita ako dnes, len na Hl.st. zredukovaná zo 7/8 na 10 min. A odpoludnia by mal byť 5 min. interval, čo by prinieslo potrebné zlepšenie do Petržalky i do Rače. A keďže by jazdila e-7 pred každou trojkou a až do Rače, zniesli by sa tu aj kačice, ak by niekto argumentoval, že nie sú vozy...
Reply on: upravovač fotiek #181427:
Tak ale to je vždy riziko, ak nemáš zabezpečené financovanie. Na ďalšie nové električky zrejme už nevyjdu eurofondy. Ale mesto by mohlo zvládnuť nahradiť šesť súprav T3G za nové Škodovky.
Reply on: upravovač fotiek #181432:
Nezaznamenal som ešte že by tá súprava bola definitívne odstavená, ale ak je to tak tak to je pekné v háji. Hlavne že platňáky nezmyselne preradili do Cífera.🙃

upravovač fotiek

Reply on: Andrej #181431:
7839+7840, ale tá môže byť odstavená kvôli streche a možno sa opravuje.
Reply on: upravovač fotiek #181429:
Čože? Ktorá TV8 skončila okrem 7835???
Reply on: Mhr1 #181407:
Fungoval aj variant špička 10 a sedlo 15 min. No problémy to robilo pri prechode z 10-15 min. a naopak. Každá linka to mala ináč.

upravovač fotiek

Reply on: Viko #181428:
Ja vravím dlhodobo, že T3G by sa mali vyradiť až po K2S. Ale mám pocit, že v DPB má na to viac ľudí opačný názor (ale viem aj o ľuďoch, ktorí so mnou súhlasia). A furt si myslím, že vymeniť laminátové škrupinky v T3G za sedačky z vyradených K2S by malo byť v silách DPB. Nech sa cestovanie pre bežných cestujúcich aspoň trochu skultúrni (keď už vodičom nedajú ručný radič a klímu búdy). DPB naozaj nemá dosť kapacitných súprav, keby mal, tak by určite minulý piatok T3M nejazdila na celodennej službe linky č. 4. Veľa vozov je odstavených, vďaka čomu sa pomaly historičák nasadí na celodennú službu. Čo som síce z šotohľadiska ocenil a bol som sa ním odviezť, ale bežní cestujúci to vnímali iba ako "starú šunku". Vzhľadom k deponovaniu vozidiel je bizarné, že mladšie T6A5 jazdia iba ranné špičky a "stará šunka" sa objaví na celodennej štyrke. A keď sme pri "starých šunkách", tak pre cestujúcich sú nimi aj T3G, práve kvôli ich sedadlám. A to jazdia celodenky a T6A5 sa vyťahujú iba na špičky. A súhlasím s tvrdením, že cestujúci ocenia skôr starú električku, do ktorej sa zmestia ako inú starú električku, ktorá síce vyzerá modernejšie, ale zároveň sa do nej nezmestia. Že sa odstavujú K2S mi nevadí. Ale že sa odstavili už dve súpravy T3G považujem za chybu. Odstavili sa asi preto, lebo im vypršali platnosti revízií (ale počul som aj že kvôli tomu, že do nich zateká, takže nutná oprava strechy). Keby som o tom rozhodoval ja (samozrjeme sa mi ľahko mudruje "od stola", keď nevidím na finančnú stránku ani reálny stav dielní), tak by som im dal revízie a potrebné opravy spraviť a pri tej príležitosti dal vymeniť aj sitzle. Nechce sa mi verit, že by to v dielňach malo byť až také zlé, že to nedokážu. Majú plné ruky práce aj so Škodovkami, to mi je jasné, ale predsa je nutné udržiavať aj staršie vozy a nie len ich odstavovať.
Reply on: upravovač fotiek #181387:
Celkovo je to bizár, že sa majú rozbehnúť VP na Škodovkách, do toho sa "nedá posilniť" linky lebo by nebola dostatočná rezerva, a zároveň sa zvesela odstavujú aj kačice aj T3. Cestujúci by viacej ocenili električky síce staré, ale do ktorých sa zmestia. A potom by z čoho bolo skladať aj 3x T6.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.