Ty si tiež múdry ako vrece zemiakov. 100 percentne FIT nie je nikto, ani ty nie. Náhly kolaps, omdletie, nevoľno - toto všetko sa môže stať aj zdravému človeku. Ako zdravotník niečo o tom viem. Skôr problém je v tom, že služby pre vodičov MHD sú dosť nešťastne riešené - krátke prestávky na konečných, vzhľadom na to, že jazdia plus/mínus 10 hodín, a taktiež aj tie turnusy 4+2, kde sa striedajú služby skoro ráno a potom neskoro v noci a takto stále do zblbnutia. To je nielen dosť veľký zásah na biorytmus človeka, ale aj na jeho zdravie, keď jeden týždeň vstáva o 2:30 ráno a ďalší týždeň končí okolo jednej v noci.
Ono aj pri tej leteckej doprave sa stavaju pripady kedy sa pilot pocas letu proste stane neschopnym dalej pilotovat, pretoze bohuzial nie kazdy zdravotny problem sa da odhalit vcas. Kym pri lietadle je tam dalsi clovek schopny pilotovat lietadlo, v autobuse to zo zrejmych dovodov prilis mozne nie je.
Tym nechcem povedat ze tie zdravotne testy v DPB su dostatocne, neviem v akom stave to tam je.
Podľa mňa si veľmi nevyberala kam to vpáli a mala proste šťastie v nešťastí. Otázka znie, prečo DPB takto hazarduje so zdravím cestujúcich??? Prečo na PRÍSNEJ (chcem veriť, že rovnako prísnej ako majú piloti lietadiel) lekárskej prehliadke u lekára v Jurajovom Dvore nezistili ženskej diagnózu, ktorá zapríčinila toto jej zlyhanie? Vodič prepravujúci a zodpovedajúci za životy desiatok ľudí MUSÍ byť 100% fit!
Pokiaľ ma pamäť neklame tak zatiaľ len nové Citaro má špeciálne zosilnenú prednú časť vozidla takže tam by boli následky možno o niečo miernejšie. Ale zase porovnávať Citaro a SOR sa nedá lebo tam je výrazne odlišná cenovka takže ten vývoj zvýšenej ochrany sa jednoduchšie zaplatil. Inak vyšetrovateľom pomôže určite aj neďaleký kamerový systém z blízkeho kruhového objazdu ak smeroval správnym smerom.
Hoc sorky nemusím ale ked mam byť objektívny tak neviem ako by skončil ktorý kolvek autobus keby vpálil do takého stĺpa a je asi jedine štastie že to trafila presne na stred inač by to určite neskočilo len zraneniami. Mna skor zaráža akoto že pred takým stĺpom niesu zvodidla ak sa nemýlim je to rovno v takej miernej zatáčke a môže sa stať čokoľvek a nie len s autobusom...
Nechcem filozofovat,ale ked vidim ten stlp az dakde 1,5m až 2m v rame zataty tak ram tomu fakt nepomohol. "Stastie" ze to dala do stredu vozidla, inak by tu uz nebola medzi nami. ?
Na parádu.
Buď ten voz išiel 80 a na plný kotol narazil do toho stĺpa, alebo SOR vážne vyrába svoje autobusy z extra neodolného materiálu a sú to väčšie šmejdy ako sme si mysleli. Alebo oboje.
zatial vsetko konci na cintorine, na cilizsku nic a ani z cilizskej nic. 4231 stoji niekde v zapche, 2220 isiel asi az na stanicu, takze medzi cintorinom a cilizskou NAD v podstate nechodi.
Z mojej šotoperspektívy - asi to bolo vodičom, 6621 mi na 208 z času na čas chodieva a dovolím si tvrdiť, že je to celkom vrak. Tesne pred koncom roka mala vzadu vybité tlmiče, ktoré vyklopkávali svoju pieseň do krytiek. No a celkom kvalitne aj zvykla trieskať predná náprava, neviem, či ešte trieska, alebo ju opravili, lebo niektoré Mky zbúchali celkom slušne.