Viem, ze zodpovedni s ludmi komunikuju a v ramci moznosti (struktury sluzieb) sa pytaju. Zvycajne su jendociferne pocty na prevadzke, ktori chcu robit iba odpoludnajsie sluzby oproti stovkam so zaujmom o bezny 4-2 cyklus. Avsak aj do cyklu 4-2 nemoze kazdy, kedze jeho pocet zavisi od poctu vikendovych sluzieb. Zvysni musia do 5-2, ci uz na delene, alebo ranne/odpoludnajsie.
1.2.2016 N70/1 1839 bola o 0:00 zmeškaná z dôvodu podguráženého dedka, ktorý odmietal vystúpiť aj napriek upozorneniu dispečera tak vodič odmietol pokračovať, čakalo sa na policajtov. Dalej neviem isiel som na N33
Jasne, preto som pouzil tu formulaciu "maximalnemu moznemu poctu vodicov" a napisal ze je potrebne zistit zaujem u zamestnancov. Ak je o jeden alebo druhy typ vyrazne vacsi zaujem, tak by taketo zadelenie malo len taky pocet ludi aby sa obsadilo rano aj vecer, ostatok by sa holt striedal. Taktiez ak vacsine vyhovuje striedanie, nie je dovod to menit.
Pokial ja viem, tak cyklus 4-2 je najviac ziadany. Do cyklu 5-2 (tyzden ranne a tyzden odpoludnajsie) na niektorych prevadzkach tazko nalakat ludi. A v ramci tohto cyklu existuju pripady, ked clovek robi iba ranne a jeho partak iba odpoludnajsie. Samozrejme, musia sa taki dvaja najst, ktorym to tak vyhovuje. Lebo zvacsa ludia maju zaujem o ranne, ale nie o odpoludnajsie sluzby. A keby aj tymto bolo treba vychadzat v ustrety, tak to potom rovno oznamme cestujucim, ze do prace sa odvezu, ale z prace uz nie..
Nejaka udajna skodlivost dlhodobej nocnej prace. Hoci netusim ktory expert z timu tvorcov ZP dosiel k teorii ze striedanie dennych a nocnych je pre cloveka lepsie. Ak raz niekto stabilne robi v noci, tak sa mu upravi biorytmus natolko, ze nocna praca pre neho nie je nijak specialne namahava.
Alebo teda aby som bol presny: Vodici sa riadia standardnymi ustanoveniami zakonnika prace + predpismi tykajucimi sa iba vodicov. Je potrebne dodrzat oboje. V ziadnom pripade pre vodicov teda neplatia volnejsie predpisy.
6846-6850 boli presunuté na Trnávku. Ak dobre pozerám výpravu, už nie je vonku žiadna 15TrM.. (Aj keď rezerva dva vozy oproti výprave je málo, obávam sa..)
Potom by som pri danom modely navrhoval nocne priradit k poobednemu zadeleniu. O tom limite viem, sam som nan raz narazil. Je to kolosalna sprostost, tak ako mnohe ine pseudoochranne opatrenia ZP.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.