Reply on: birch #157797:
Každá jedna nehoda je iná a nedá sa povedať, že to, alebo ono by bolo lepšie. Ku každej nehode sa musí pristupovať individuálne. Videl som, že dispečeri majú vozidlá s právom prednosti v jazde, takže problém sa dostať na miesto nehody asi nebude tak zložité a zdĺhavé. Keď sa jedná o malú nehodu, nemyslím, že sa stojí dlhšie ako je treba, veď si uvedom, že čím dlhšie by to dispečer naťahoval, tým by si robil viac roboty, keďže po obnovení premávky bude musieť začať zaraďovať vozidlá do premávky podľa cestovné poriadku. Čo si možno neuvedomujeme je to, že majú vždy len tú jednu nehodu? Predstav si, že v krátkom čase sa stanú dve tri nehody a je vymaľované. Tam to nefunguje, ako u polície, že príde niekto z iného okresu, obvodu a pod. Verím, že chyby sa robia v každej práci a je to prísť na ne a vyvarovať sa im do budúcna. Bol som v minulosti na dispečingu keď boli MS v hokeji myslím 2011 a nemôžem nič zlé na nich povedať. Každú udalosť vyriešili a fakt je to tam na veľmi dobrej úrovni. Nám sa cez net dobre kritizuje a správame sa tu ako úradníčkovia čo všetko vedia najlepšie od stola. Treba si to vyskúšať a hodnotiť potom. Keď máte dobré nápady na zlepšenie kvality dopravy, vyriešenie meškaní spôsobené kolónami a mnoho mnoho iných vecí čo sa týka dopravy, kontaktujte dopravný podnik, prípadne odbor dopravy na polícii, že viete vyriešiť najväčší problém tohto mesta.