Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Solider #178601:
ta idea by mozno nebola zla, keby za tym bola aj zmena pristupu (vieme ze doteraz to bolo nahovno, ludia su na to zvyknuti a kedze sa moze stat ze sa nieco aj pocas dna v prevadzke pokazi a chvilu trva kym to zachytime, tak vyuzime aj spatnu vazbu a dalsie kolko tam uz bude vymenene vozidlo za take co klimu funkcnu ma....)
avsak ak aj nadalej to funguje ako hadzanie hrachu na stenu tak je to len zbytocny reklamny balast....
Reply on: ivanbuto #178572:
Podľa mňa je zvláštna už samotná idea, že sa urobí kampaň na to, že cestujúci majú hlásiť nefunkčnú klimatizáciu. To nie je náhodou práca niekoho iného? Povedzme kontrolórov, dielne alebo vodičov. Ako píšeš, prioritou by malo byť zabezpečiť, aby vozy bez funkčnej klimatizácie ani nevyšli do premávky a tie, ktoré sa pokazia počas dňa, boli z premávky stiahnuté a nahradené iným vozom. Len to by sme sa nesmeli boriť s problémom, že tie nové slabučké 22 kW klímy nevedia Sorky utiahnuť, a že stále sú tu klímy, ktoré nestačia ako slabučké Sutrak pre midibusy a rovnako slabučké 18 kW Webasto, ktoré pri 30 stupňových teplotách nemajú žiadnu šancu pri akomkoľvek servise čokoľvek vychladiť.
Reply on: andy27 #178582:
Tam na tom záleží, tu evidentne nie.
Biela SOR Autoškola videná ráno pred pol siedmou na ul.29.augusta
2232 nefunguje ani klíma ani najbližšie odchody. S tými odchodmi to už musí byť systémový problém. Vlastne zrejme aj tá klíma.
Reply on: david11 #178594:
Ako je vlastne definované "zbytočné ponechanie motora stojaceho vozidla v chode" (citácia zo zákona)? Osobne by som kúrenie/chladenie vozidla počas prestoja nepovažoval za zbytočné (najmä ak tam ostáva sedieť vodič, ktorý tiež potrebuje tepelný komfort)
Reply on: patrik #178595:
už sa to tam opäť hýbe
Nepremavaju elektricky pod stanicou. Uz sa tam nakopilo dost vozov.
Reply on: Klepeto #178590:
To práve je zakázané, ale to hádam vieš.
Reply on: Andrej #178592:
#7782 je ako na tom? Začala sa už opravovať?
7949 na skúšobnej jazde. Už ma ďalšiu reklamu lebo električka bez reklamy je nelegálna
Reply on: Trammat #178583:
Prvých pár dní možno nebude treba ale časom prídu menšie nehody, nejaká porucha a bude treba všetko čo má kolesá a odjazdí službu 😉
Reply on: david11 #178585:
Tak nech stoja na konečných so zapnutými motormi v horúcich dňoch aby im tá klíma šla. Alebo si nájdu iné riešenie ako prevádzkovať klímu aj bez zapnutého motoru.
Ja dúfam že sa im podarí udržiavať tento stav že celodenné aspoň 2-3 vozy budú škodovky na linke 4 smerujúcej k ZSTNM...
Reply on: Andrej #178586:
del
Reply on: Andrej #178586:
Počkajme si na poobednú 7, na ktorú podľa mňa pôjdu T3G. Výprava sa veľmi nelíši od tej, ktorá bola koncom júna (myslím tým o.i. aj tri súpravy T6 so skladacími dverami na celodenkách).
Reply on: Trammat #178583:
Akože nie? Od konca júna sa nič nezmenilo.

Dnes zostalo vo vozovni 7 súprav T3P/T3S/T6, vrátane naburaných. To moc štedrá rezerva nie je. A navyše mnohé z nich nemajú odjazdené kilometre do ďalšej prehliadky.
Reply on: Klepeto #178579:
Ono je rozdiel mať odstavený bus a trolejbus na konečnej. Teda vypnutú vs. zapnutú klímu počas čakania na odchod.
Reply on: Klepeto #178579:
pokial das na vozidlo klimatizaciu ktora je vykonovo uz pri designe na hrane s tym aby to ako tak vychladila, tak aj otvaranie dveri ak s tym projektant nepocital je problem.... inac aj vymena tepla pri otvarani dveri a vystupovani/nastupovani cestujucich sa da predpokladat a zohladnit pri navrhovani....
dalsi problem pri busoch je, ze pokial viem maju zakazane vrcat (mat nastartovane) v obratiskach.... no a pri vypnutom motore klimatizacia s istotou nebezi.... no a co myslis, za ako dlho ten odstaveny bus slnko vyhreje ? to by musela byt tak klima velmi dobre predimenzovana aby to potom po odchode z obratiska v nejakom kratkom case stihla zas vychladit....
tym sa zaroven dostavam aj k tomu, ze ak je klima (ale aj hocake ine zariadenie schopne efektivne pracovat v nejakom vykonovom rozsahu) dostatocne predimenzovana a nie je hnana cely den na hornej hrane svojho vykonu, tak aj jej poruchovost nasledne bude nizsia

PS: vo vozidlach mhd sa vyskytujem velmi zriedkavo, ale toto leto som veru nejak rozumne vychladenu elektricku este nestretol a to ani z tych "novych" dodanych v uplynulom roku.... v minulych rokoch to v nich bolo o poznanie prijemnejsie, takze predpokladam ze zas niekto zauradoval asi v ramci setrenia aby to menej zralo alebo nejaky vituz z tych co tvrdia ze rozdiel teplot nesmie byt viac ako... a tak ked je vonku 37 tak nam vo vnutri musi byt 30 viac nez dost a potit sa mozme rovnako..... (a tak aj preto pouzijem radsej vlastne auto....)
Reply on: Andrej #178574:
A načo? Do výpravy ich netreba.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.