Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Petto #159866:
Si ako myslíš, že niekde inde by to bolo lepšie?
Reply on: Jadran #159879:
A dnes už nie.
Reply on: Error 0x007 #159878:
Výluka v Čunove, 91 chodí odklonom, kĺbové vozy by tam mohli mať problémy. Inak oznam o výluke z hlavnej stránky síce zmizol (keďže mala byť len do utorka), pripomínam že naďalej trvá.
Inac to co ma znamenat, ze sa vymenili vozy medzi L91 a L191, teda sola na L91 a klbaky na L191? Pokus o "zlepsenie" kultury cestovania?
Reply on: Mike #159876:
priznám sa, že 90-te roky som už beúsácky nevnímal, v 80-tych rokoch nám viselo nad vozmi všeličo, niekedy to bolo priam strašné, na čom sa jazdilo, ale také prestoje buď neboli alebo ma obchádzali, aj keď som jazdil naozaj dosť, bol som predsa len brigádnik
Reply on: trolejbus6207 #159875:
Ja som cca Andyho ročník a pamätám si že na dennom poriadku bolo napr. strhnutie križovatky Prievozská - Miletičova, alebo Prievozská - Ml. Nivy - Svätoplukova a to teda do dvoch hodín nebolo hotové skoro nikdy...
Reply on: Andy #159873:
ešte si mladý ?

jazdil som v druhej polovici 80-tych rokov a čo si spomínam, tak som nikdy viac ako trištvrte hodiny nestál, to bolo v odbočke z Mierka na Kolárko, vozu predo mnou vypadla palica, urval špagát a nevedel, ako stiahnuť palicu. Keďže dosť blbo zavadzal, rozhodol sa to pustiť dolu pred Novú scénu. Čo však čert nechcel, spojka zberača chytila "ježka" na vedení, dráty na chvíľu klesli asi o meter a potom to prišlo, "ježek" povolil a mne padol vodič na strechu. Silnejšiu ranu som zažil len vtedy, keď mi raz drbli palice asi v šesťdesiatke dolu Búdkovou a pristáli mi na streche vlečky Sanosa. Vrchári prišli do štvrť hodiny, netrvalo im to ani polhodinu a išli sme ďalej, jediný problém bol im vysvetliť, že som to nedal dolu ja, ale voz predo mnou ? ? ?
Reply on: Pe67 #159857:
Záchranná brzda sa na T6 spustí aktivovaním tlačidla záchrannej brzdy u vodiča alebo v priestore pre cestujúcich, pri dlhšom nezatlačení pedálu/páky mŕtveho muža a pri roztrhnutí súpravy. Tlačidlo záchrannej brzdy v salóne by sa nemalo zaseknúť, ale môže byť pootočený kotúč núdzového otvárania dverí – kotúč treba vrátiť do pôvodnej polohy, to isté platí aj pre hríbik v kabíne vodiča.
Reply on: trolejbus6207 #159868:
To bolo kedy? Ja si koncom 90. rokov pamätám, že trolejbusy niekedy viac stáli než jazdili. ?
Reply on: MatejBA #159870:
viseli kable na hodzku
Reply on: MatejBA #159870:
Tipujem to na meniareň, keď to tak dlho nevedeli nahodiť...
Reply on: trolejbus6207 #159868:
By ma zaujimalo, co sa im pokazilo 🙂
Reply on: trolejbus6207 #159868:
Tiež som sa divil, už dávno také nebolo...
Reply on: Mike #159867:
slušný výpadok, viac ako tri hodiny, za mojich mladých čias som taký nikdy nezažil ?
Tbusy konečne obnovené?
Reply on: volod #159862:
Na tu NAD potrebujes mat vzdy nejakych soferov v zalohe, ktori sedia vo vozovni a v pripade mimoriaadnej udalosti vidu von. Bohuzial ich nemame resp. mozno tak 2-3, no ti kym vzdy dostanu pokyn tak uz to aj opravia . Proste DPB ?
Reply on: Mike #159863:
Namiesto 2206 prišiel 1034.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.