pozdravujem....k tej cirkulaci vzduchu - - - dielna nam na druhej, kolone vylepila nalepky nech zapiname cirkulovanie vzdcuhu,,,ja to zapinam bo je tam jak v opicarni hehe ale partak to ne zapina lebo ze mu to tam huci ale vzduch velmo zly...kuri to slsune ale bufik musi furt bezat
Ak chceš vyradovať musíš mať v prvom rade nové vozidlá, ktorými tie vyradené nahradíš a samozrejme na tie nové vozidlá musíš mať financie.
Pokiaľ tie financie nemáš resp. snažíš sa ich šetriť tak jeden zo spôsobov je ušetriť ich tak, že namiesto XXX XXX€ za nový bus dáš XX XXX€ na opravu / generálku vozidla, ktoré už máš.
MBCC nie je zastaralé vozidlo ako bola napríklad Karosa B741 ale moderné štandardy spĺňajúci voz (plne nízkopodlažný, klimatizovaný, so zatmavenými sklami) a to, že tie vozidlá slúžia aj po 14 rokoch napriek tomu, že sú deponované a servisované v Petržalke len svedčí o ich odolnosti a životnosti.
DPB nie je bazár, takže ho nemusí trápiť trhová hodnota vozidla ale to či má a bude mať s čím jazdiť.
Otokar a komfort cestujúceho, lol. Aspoň tie krámy už naučili kúriť do salónu skôr ako štyri hodiny po výjazde? Prípadne spustiť nejakú cirkuláciu vzduchu, žeby sa v tom aj dalo dýchať?
Tie črepy treba začať pomaly ale isto vyraďovať a nie do nich liať ďalšie prachy.
Si tu môžete honiť kolko chcete ako vyzerajú stále ako nové, ale nič to nemení na tom, že sú to štrnásťročné vozidlá, na ktorých postupne všetko bude odchádzať a v porovnaní s novým Otokarom je naozaj cítiť, že sú to staré črepy.
Pršalo + od 7.10. opravujú Nitriansku cestu v Senci (od Kráľovej), čiže ranná premávka sa presunula na Šamorínsku a ďalej do centra mesta (obchvat je a bol už tak či tak plný), takže sa upcháva Senec pri Lidli a ďalej von na D1, čo zdržiava aj smer Blatné - Senec od D1.
Aj v tomto smere sa plánuje obchvat, ale nikam sa neposúvame vo vybavovačkách.