Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ma178rek #179065:
A to len pred pár dňami dolepili poškodenú reklamu po predošlej (septembrovej) nehode na nábreží, tiež bola poškodená časť vpredu na ľavej časti, aj keď tentokrát si zrejme postojí táto súprava dlhšie...
Reply on: 6503 #179064:
No je tam vykolaj ale pod pojmom obrovská nehoda si predstavujem niečo iné...
Teraz hlasili, ze obrovska nehoda, elektricka je mimo kolaji!
Reply on: mirec240 #179062:
7947 nehoda s autom...
Pravdepodobne nepremávajú električky do Dúbravky (alebo už je to obnovené, keďže oznam na VZT nie je?) Počul som aj hasičov húkať ale neviem či to má súvis...

Edit: už pribudol aj oznam.
Reply on: trolejbus6207 #179053:
Limit, teda životnosť autobusov, bola za socíku 6 rokov. Realita bola ale taká, že po VP v ČSAO sa vrátili často ŠM-ky v horšom stave, lebo čo si človek nepostrážil, to sa rozkradlo, prípadne nahradilo horšími a staršími dielmi. Takže voz sa vrátil z VP s novými sedadlami, novým lakom, umakartom a vyzeral fakt dobre, ako nový. Ovšem čo sa skrývalo v útrobách, to nikto nevedel. A potom sa to po pár mesiacoch pokazilo, náhradné diely neboli, voz sa začal kanibalizovať a veru, často mal len 3 roky, je to realita, som pamätník, všetko som sledoval a zapisoval. No a na tie 3 chýbajúce roky sa autobus "zohradoval", teda presunul do ohrady v Čeklíze, pardon, v Bernolákove. Tam dožil svoju životnosť 6 rokov. Alebo variant B, existoval 6-ročný autobus v dobrom stave, škoda ho vyradiť. Takže sa zliqidoval len papierovo, prepísalo sa ev.č. toho novšieho a mladší sa vyradil pod ev.č. staršieho autobusu. A na papieri všetko sedelo. Takže vyraďovanie 3-ročných ŠM-iek bola realita!
Reply on: Andrej #179059:
Ja akože T3G nemám obzvlášť v láske ale aspoň 2 súpravy denne by mohli byť v obehu nech sú stále v pohybe nejakom
Reply on: Ma178rek #179058:
Žehličkofília.

V dobe keď sú "bezpečnostné problémy" s 7901-7946 mi toto príde ako mimoriadne stupídna vec aj pre DPB, ale čo sa dá robiť.
Aký je dôvod nevypravovania T3G???
Šk. 4 máva prestávky na Dostihovej dráhe?
Reply on: S499.1023 #179054:
Netreba uvažovať v binarnej sústave. Že kritizujem jedno, neznamená že velebím druhé.
Reply on: Ike #179049:
Oponoval si Autobusárovi86, ktorý na ne nadával.
Reply on: upravovač fotiek #179050:
S tými tromi rokmi by som si nebol taký istý, limit pre autobusy bol štyri roky...
Reply on: upravovač fotiek #179051:
Však aj jazdené MANy a SOLARISy boli super kúpa 🙂

upravovač fotiek

Reply on: Valec #179046:
Ja by som proti ojetinám nič nemal, ak by boli v dobrom stave.

upravovač fotiek

Reply on: Andrej #179047:
V časoch reálneho socializmu sa v Bratislave vyraďovali aj trojročné autobusy. Takže toľko k veku. A efektivite nakladania s peniazmi.
Reply on: S499.1023 #179043:
Niekde som niekedy vychvaľoval Kebaby? Rád si pozriem citáciu.
Zápcha na D2 pri Lamači smer Stupava, 3345 stojí zápche.
Reply on: Valec #179046:
Rakúšania zrejme majú až príliš veľa peňazí, keď si môžu dovoliť obnoviť vozový park po 7 rokoch.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.