Však dispečer tam bol celý deň, ale to bol jediný človek, ktorý tam nerobil čo mal.. Zapletal sa snažil autobusom vysvetliť, nech čakajú na trolejbus, ale vodiči nevedeli kto to je.. A dispecera nič také netrápilo Zobudilo ho až to lámanie ceduliek, zberačov atď.
Preco jazdili busy na 201 a 202... Nuz preto, ze dibusti zase tak riadili dopravu, ze napr. vsetky 201ky co isli z Hl. st. a z Rajskej pokracovali (samozrejme jedna za druhou) na Dolne hony, cize v meste nezostala ani jedna... A vobec - aj na Hranicnej bol dobry xaos akonahle to zacal riadit dispecer
Dnes okolo piatej bolo možné vidieť autobusy na linkách 201 a 202. Bolo to asi tým, že trolejbusy po skončení výluky boli na trati nerovnomerne rozmiestnené, tak autobusy končiace z linky 708 použili ako náhradu.
mk24: Linka c.102 nikdy zrusena nebola len sa zaviedol system cislania podla mestskych casti a tak linka c.102 bola precislovana na linku c.37. Mas pocit ze by si dakedy slapal pesi zo Zahorskej Bystrice pesi do centra Bratislavy?
Dnes na linke c.93/5 jazdi 4823 a je tam bud sofer ktory nema cit v pravej nohe, alebo ma pokazeny plyn a aj brzdu, lebo tak silno brzdil ze nas to tam hadzalo ako svine v kamione a strasne sekavo sa rozbiehal.
Zaujímavé, posledná 510ka do mesta, ktorá má končiť na zastávke Prievozská, vyhadzuje ľudí až na zastávke Miletičova.
Dnes na tej Hraničnej to je hotová kovbojka... Ráno pred výlukou som išiel pozrieť, že či 201ka chodí na Dolné hony, alebo už rovno na Rajskú. Samozrejme, že už chodila podľa výluky. Vrbusti prišili na Hraničnú okolo 6:45, čiže o dve hodiny neskôr ako mala začať výluka (to ešte kľudne mohla dve hodiny chodiť aj 201 aj 202 až na Dolné hony). Na tej 202X prehadzujú na Hraničnej palice ručne. Je to dosť zaujímavé Trolejbus zastane za sekciou, prehadzovač chytí palice, trolejbus sa na zelenú rozbehne, a potom prehadzovač beží s palicami až k vedeniu na Gagarinovej. Stála tam autoškola 8144 (ex. 6309), ktorá mala zberače na vedení. Našli sa blbci, ktorí nezastali, išli ďalej. Prvý bol 6619, ktorý zhodil autoškole palice následne polámal nejaké konáre a Z-kovú cedulu. Za pol hodinu išiel zase blázon na 6622, ktorý tiež nezastal, tiež zhodil autoškole palice, ale už jednu aj zlomil, utrhol špagát, (škoda za vyše 20 litrov), rozbil autoškole to horné červené sklíčko, a ohol to železo kde sa tie špagáty zachytávajú.. Prišla nehodovka a Tatrovka, ktorá odtiahla 8144 do vozovne. Ako nahráda bola vyslaná 6258, no úsek Prievozská - Hraničná bol bezprúdu, tak ten trolejbus tam musela dotiahnuť zase Tatrovka..
Male zmeny na vozidlach 4.DPA pocas tyzdna:
4214 - pocas jedneho tyzdna sa tento voz zmenil zvukovo na staru dozivajucu Karosu, staci ked budete pocut zvuk motora a urcite pochopite o com hovorim.
4811 - uz jej dali dole aj tu polovicku cervenej folie na prednom celnom okne, skoda uz ju tak lahko nerozoznam z dialky .