Ty si nahodou nepametas take stare Ikarusy co mali automaticku prevodovku???Jazdili pomerne dost kratko...Ev.c mal 1703 alebo 1503,ale skor to druhe..Hm?
To, ze niekoho nieco bavi, neznamena, ze je fanatik. Pod fanatizmom si skor predstavujem, to co teraz stvara KDH s interupcnym zakonom a podpisom zmluvy s Vatikanom.
Re #9339 Jano: Ja osobne si dispecerovanie s fanatizmom nemylim Podla mna je dobre, ak ma kazdy nejake hobby. A navyse vdaka napr. tvojmu dispecerovaniu mame fotky 2812 zrazenej s vlakom a dalsich nehod (Vdaka! )
Re #9349 Andy: To nebola SDL ale SDA. Vieme preco...
Re #9353 Vlado: Hehe, mozno by stalo za to sem niekedy hodit aj vypravu z 80-tych rokov ;-)) Inak, vdaka tym starozitnym vypravam sa da napr. zistit, kedy nejaky voz zacal jazdit, alebo dojazdil. Je to dost uzitocna vec.
Nevie niekto, co robili vrbusti (33) na vyhybke pri NBS o polnoci?
Info Mike - su vytlacene nalepky pre vozy 2701 az 2710. Som zvedavy, ci to budu kratke draciky...
Za mojej ery uz 101-ka behala len po Novy most. 115-ka-ano. Za mojho posobenia sa udiala aj veeelmi zasadna zmena-namiesto kratkych Karos vypravili v 88-mom na 117-ku klbove Ikarusy. :o) Zazila som Ik-280 s automatickou prevodovkou aj posledne SM-ky (linka 46 z mesta do Petrzalky okolo Sadu Janka Krala) Tiez 22-ka z Hlavnej stanice cez Prievoz okolo Ruzinovskeho cintorina a zozadu na Slovnaft. 108-ka, povabne sa rutiaca z Cilizskej cez Slovnaft na Hlavnu stanicu. 118-ka, zachadzajuca az po Zlate piesky. Nostalgia... :o)
V sucasnosti je asi dost narocne prejst vsetky linky od konecnej po konecnu. V case o ktorom som pisal (osemdesiate roky) to taky problem nebol, lebo
ich bolo menej, mal som viac casu a nemenili sa tak casto.
Pamata si este niekto napriklad na 101 (DNV - Cunovo, 46 km)? Alebo skoro nikde nestojaca 115? Tajuplna 111? Kratucka 25?
Aby bolo jasne, moj ciel nebol prest vsetky linky od konecnej po konecnu, to som samozrejme ako stredoskolak aj urobil. Chcel som sa aspon jednu zastavku odviezt KAZDYM VOZIDLOM. To sa mi, priznavam, nepodarilo.