Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Martini vcera aj dnes na 7 😉
Reply on: Jano #7638:

Hyperexkluzivne!!! 😃
Reply on: Turbo #7632:
Specialne pre teba celkom slusna vyprava linky 20 podla poradia:
1701, 1702, vecer, 1101, 1009

Dalsie info az vecer.
Reply on: KLF #7636:

V piatok? 🙂 Ked uz tak v sobotu.... 😉
...alebo svadba ?
Reply on: COLOR #7634:

Asi bol na omsi. 🙂 Aleby zeby pohreb? :)))
Pod Blumental sa 5km/h dorutil nejaky kratky drak s poruchou a vyhodenymi oboma blinkrami, 5 minut tam postal a pred chvilkou odisiel. Zaujimalo by ma, co tam vlastne robil.
Reply on: frenky #7631:

A na 20 su serble 1121, 1131, 1132, ze? Tak potom uprimnu sustrast, DNV. 😞 To nie su autobusy, to je kopa srotu!!! A pri pomysleni ze to pojde na plyn mi je k placu... 😞
dnes prehliadka srotov na 22>1061,1062,1066 😞
Zo stvrtka aj od frenkyho:
- ZV na linke 12/6 pred 7. h., neskor ho nahradil 7809-10
- 7704 ako ZV na linke 1/6 pred 7. h., neskor ho nahradil 7723-24
- 3611 vypadol na linke 82/asi 8 pred 9. h. pre poruchu ( odstaveny na najazde na Stary most v smere do Petrzalky )
- 2308 v rannej spicke na linke 83/13, popoludni ho nahradil 2309

Nieco z vypravy ( zaujimava 83 ):
83: 2938, 2827, 2315, 2515, 2411, 2514, 2811, 2814, S N 2825, 2403, 2945, 2304, 2308
😞 M: 2309/13
504: 1806
507: 2825
509: 1019
Reply on: NEOPLAN (92) #7626:
a co tak prejst na alternativne sposoby dopravy, napriklad ako je mozne vidiet mna na tomto obrazku: http://www.pieskovisko.sk/fotky/2003/12/kone26.jpg ? Neznecistuje zivotne prostredie a napasie sa na luke za dvorom (v zime pren treba seno:-))
Poobede pri vyjazde dostala nejaka 14Tr so starym naterom na 209 na zastavke Sabinovska defekt.
Reply on: NEOPLAN (92) #7626:
Podla mna by yplne stacilo par opatrenni
1)Linky 21 a 92 by v DNV premavali po rovnakej trase tz. ako teraz 21 s tým že dalej by pokračovali podla svojich povodnych trás
2)V čase smien vo VW (tz. o 6-7 hodine,13-14 hodine a 21-22 hodine)by sa s liniek 21 a 92 uvolnili vozy(pripadne posilnene s inych liniek alebo o spickove vozy)a presli by na linky 121 a 192,ktore by skratenou trasou prepravili zamestnancov VW do pozadovanych casti BA.Po ukonceni prepravy zamestnancov VW by sa vratili na svoje linky.
3)V pripade že by sa ani po tychto opatreniach v kratkom case nezlepsili podmienky cestovania na sidlisku v DNV zaviedla by spickova linka XXX, ktora by sa o to urcite postarala

Podla mna by bol konecny efekt taky ze linky 121 a 192 by natolko odbremenili 21 a 92 ze by nebol problem sa rano vopchat ani na sidlisku ani na Patronke.A malo by to este jednu podstatnu vyhodu a to ze v case od 18 hod. do 21 hod. by na linkach 21 a 92 premaval dostatocny pocet vozov na to aby sme vecer nemuseli cestovat ako oblubena rybacia pochutka.

Re #7624 frenky: Spominana linka 63 vzinkla na podnet skupiny obcanov DNV,ktora sa stazovala na to ze cez vykend im tam chodi len jeden spoj za hodinu (27) a preto nemaju ako cestovat.Vznikla rozdelenim linky 61(vtedy este cersto natiahnutej k Starej Bazke),ktora mala vtedy styri vozy a s toho dva presli na 63.Neskor po zavedeni vykendovych 21(vtedy 121) bola tato linka zrusena.

Re #7622 Turbo: Nooo s tym zrusenim Mokrohajskej by som suhlasil(aj ked by stacilo keby bola na znamenie),ale s zrusenim zastavenia na Patronke teda nie,podla je to velmi dolezity prestupovy uzol .
Reply on: Turbo #7622:
o tom mi hovor...

btw, tiez som rozmyslal nad tym, ze 21ka by rano v smere do mesta nestala na Hradistna, Marecka, Kralika, (kde by stala 121) ale zda sa mi to moc komplikovane...

Ono ide vlastne o to, ze v case smeny... (6:30) zaprace vw 4 autobusy... potom je na zastavkach vsade 4x viacej ludi... a na Marecka a Kralika nastava problem! Myslim, ze u vas (sever DNV) by nebol problem , keby mala 21ka interval ne 5min, ale 10min... iba by ste dlhsie cakali... a ludia na sidlisku (teda ja by som tak myslel), by povedali, nebudem sa tlacit v 21ke, dam prednost 121ke, a tak by boli akurat napratena oba spoje...
Vies... teraz sa tam ludia tlacia, lebo nemaju inu moznost... ale potom, by obetovali 5min no problem..., a to, ze teraz pri vw nebudu nastupovat pracovnici tomu este prihralo...

Frenky>>> to bola 61ka... (63 isla na Opletalovu, vtedy BAZ-stara vratnica), som rozmyslal, ze 20 pretiahnut z Alexyho k tej novej vratnici... a nasadit tam klbak... ale to bude zas 1000001 dovodov preco nie...

s tou 121 >>> jasne, ze by jazdila len v spicke...
Reply on: NEOPLAN (92) #7621:
uz len, aby dakoho napadlo spravit(obnovit) zastávku "Hradlo", alebo "Zeleznicny nadjazd" (to je tam pri tej skladke ako idete na dialnicu) ako prestupne miesto medzi 92 a 21(cize ludmi z DNV). Proste nastval ma cely DPB.
Kua preco by 92 nemohla chodit ako dakedy 112? Rano smer do Petrzky cez sidlisko, smer DNV poza sidlisko a poobede opacne?! Sakra to fakt hociake 5 rocne soplave decko by to navrhlo lepsie. 😞 😞 😞
Reply on: NEOPLAN (92) #7621:
ak si spominas tak dakedy premavala linka 63, ktora premavala z Alexyho(naskor OD Saratov) k VW, co bola uplna blbost, lebo tu istu trasu robila 27 s tym, ze nesla cez sidlisko.

Pravdu mas v tom, ze 92 bude teraz vozit iba vzduch a 4krat za den pracovnikov VW. No ale ved uvidime, prepojka na Mlynskej ma byt tento rok. A je slubene, ze ak bude prepojka bude aj 92 cez sidlisko.
Reply on: TeBeCe #7601:
presne tak, je to cast VW, ale aka to neviem.
Reply on: NEOPLAN (92) #7620:


Tak to rozdelenie 21 na 21 a 121 je pekne, ale 121 by mala byt LEN v case spicky. Ako to bolo s povodnymi 121 a 122. V sedle je to blbost. V spicke by som to privital. A to dokocna tak, ze spoje iduce od mesta by zastavovali az od zastavky "Hradistna". Aspon by sa do tych autobusov zbytocne netlacili ti zo sidliska, ktori zoberu 80% kapacity. Nech maju v spicke vlastny spoj - 121. Smerom do mesta je to jedno.

Okrem toho by stalo za uvazenie zrusenie zastavky Mokrohajska aj Patronka. Ked niekedy idem z mesta, tak plno ludi ide po patronku a ludia, co sa nezmesia mozno idu az do DNV. A to ma sere. Vsak z mesta ide viac liniek na Patronku, nie iba 21. V case spicky by na patronke urcite nemala stat, povedzme od 7 do 9 a od 14 do 19. A Mokrohajsku zrusit, chodim s tym pravidelne a fakt je to zbytocne!!!
Ludia... ja so proti... myslim si, ze by k vw mala chodit nejaka linka... alebo by mohli chodit urcene spoje k novej vw...

som zvedavi, koho bude 92ka vozit mimo smien... ked ide cez pole... Predsa len na Paulinskom by zobrala viac ludi...

a teraz par navrhov, ak suhlasite...
vsetko by to bolo realizovatelne po vystavbe obratiska "Na hraidkach"...

1)
Linka 21 by sa rozdelila na 121 a 21 pricom 121 by sla na Hriadky a 21 k starej vratnici (tam kde teraz)... niekde hovorili, ze 92ka nemoze chodit cez Mlynsku ulicu kvoli preplnenonsti tejto cesty (zapricinenej linkou 21), to by opadlo, pretoze by tu chodila len polovica terajsich vozov, druha polka by chodila na Hriadky)
92 by chodila po ceste do stupavy, okolo starej vratnice (zachadzala by aj k novej), cez staru DNV az na "na hriadkach"...

2) to iste ako 1), ale by vznikla linka 192, ktora by chodila na Hriadky, a 92ka by chodila tak ako ma chodit od 7.4.

3) linka 21 a 92 by sa natiahli k novej vratnici, pricom by OBIDVE isli cez DNV (kedze by uz mohli ist aj cez Mlynsku), linka 121 by chodila na hriadky...

4) to iste ako 3, len by 92ka chodila tak ako ma chodit po 7.4.

5) variant mozny realizovat aj teraz... (po 7.4)
-21 stara vratnica
-92 nova vratnica (cez cestu do stupavy),
- vznikla by linka napr. 24, ktora by mala trasu Alexyho-Nova vratnica (cez DNV), pretoze momentalne je najväčší problém dostat sa niekam z DNV na 92ku...

tak ktora sa vam pozdava... popripade to skuste pozmenit...



BTW... Musim skonstatovat, ze DPB si z nas dokonale vystrelil :-(:-(:-(:-(:-(:-(

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.