Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Andy #11180:
O tom silne pochybujem pretoze poznam dost trolebusakov co sem tam dojdu skor..A hned nevolam na Dispecing....Co by som aj mohol urobit,ale co ich tam budem otravovat???Maju dost roboty aj bez toho,ked ja tam budem udavat vodica ktory dosiel o 1 minutu aj 2sekundy skor na konecnu..Vies ono je to tazke...Musis si zvolit taku kombinaciu liniek,aby si to vedel aj stihat...Na druhej strane aj DPB riesi tuto situaciu zle,ale neostava nam nic ine len Sa prisposobit..:(
Reply on: Andy #11179:
Ja to velmi dobre chapem,ze aky je to pocit...:)
Neviete kde dnes jazdi 4802?
Reply on: Tomas #11166:
BTW, vodici ktorych poznam az na jednu vynimku nechodia skor. A na ten dispecing som volal preto, lebo som ich chcel pobuzerovat, ze isa skor ta 201ka.

Co si mam kupit nejaku staru skodovku a spravit vodicak?
Reply on: Tomas #11166:
BTW, vodici ktorych poznam az na jednu vynimku nechodia skor. A na ten dispecing som volal preto, lebo som ich chcel pobuzerovat, ze isa skor ta 201ka.

Co si mam kupit nejaku staru skodovku a spravit vodicak?
Reply on: Tomas #11166:
Ale nechapes jednu vec, ze ma serie, ze kazdy druhy den musim kvoli tomu, ze hrobust povazuje za nutne ist o minutu skor, cakat 42 minut na nocak?
Reply on: martiner #11172:
Staznost akurat na lamparen. Nikto nic neporusil. A to nie je aj tak jednorazove, to sa deje skoro kazdy druhy den :):) Ale nevadi.
Reply on: frenky #11167:
A co sa tyka toho, ze chod o jeden spoj skor, tak o to ide, ze musim ist 22:42 z VW, inak by nebol problem 🙂
Reply on: frenky #11167:
Aha, s tou 202 to skusim, jasne 🙂 Ked pobezim. Som si predtym myslel, ze by som ju nestihol v ziadnom pripade 🙂 Co sa tyka tej 21, mas pravdu, som sa fakt pomylil, takze na vine bol jasne trolejbusak 🙂
ospravedlnujem sa za dvojnasobne mnozstvo prispevkov 🙂 v robote nam zjavne blbne squid...
Nedavno som posielal mail na ZSSK:
Dobry den,

vcera som cestoval R832 Slatina zo Zvolena do Bratislavy. Rychlik opustil zeleznicnu stanicu Zvolen s asi 45 minutovym meskanim. Z informacii poskytnutych pracovnikmi zeleznic (vypravkyna, sprievodcovia...) som sa dozvedel dovod meskania:
R832 ma tu istu vlakovu catu ako R803 (Bratislava-Zvolen), takze cely vlak cakal na vlakveduceho a sprievodcu. Problem bol v tom, ze R803 sa asi 5km pred Zvolenom pokazil rusen, vyslanie nahradneho rusna a dopravenie supravy do stanice trvalo asi 40min. Take veci sa samozrejme stavaju, neviem vsak pochopit ci bol velky problem nalozit vlakovy personal R803 (Zvolen-Kosice) do R832, odviest ho 5km za Zvolen, tam vlakove caty vymenit a R832 mohol pokracovat v ceste s minimalnym meskanim (urcite do 10 minut).

Ako som sa dalej dozvedel, R803 stal v zakrute a po vedlajsej kolaji prave prechadzal osobny vlak. Myslim ze dvaja pracovnici zeleznic vo vlaku nemaju sancu ustrazit vsetkych cestujucich aby nevystupovali zvlaku, je mozne ze doslo k ohdozeniu bezpecnosti cestujucich.

Ocenujem pristup pracovnikov zeleznic s ktorymi som prisiel do styku (boli ochotni a radi informovali o dovode meskania), avsak ini pracovnici (vlakovy dispecer?) nerobili absolutne nic pre minimalizovanie meskania.

Za skoru odpoved dakujem,
s pozdravom,

Martin Gubas

Tu je odpoved:

K Vašej e-mailovej sťažnosti na zmeškanie R 832 a R 803 dňa 20.07.2003, Vám po prešetrení uvádzam:

R 832 bol zmeškaný z dôvodu čakania na obratovú vlakovú čatu od R 803. Ten došiel do žst Zvolen zmeškaný z dôvodu dvoch neschopností vlakového rušňa. Pre bližšie objasnenie Vám uvádzam časový sled udalostí:
- o 14,38 h ohlásil rušňovodič R 803 v žst Hronská Dúbrava neschopnosť rušňa,
- v žst sa náhodou nachádzal na bežnej skúške iný rušeň, ktorý bol použitý ako pomocný rušeň, a tak R 803 pokračoval v ceste už o 14,48 h,
- asi o 14,52 h však ostáva neschopný po prejdení vzdialenosti 3,1 km zo žst Hronská Dúbrava aj pomocný rušeň,
- časový údaj o ohlásení novej neschopnosti nie je známy, avšak aj tu si svoje povinnosti riadiaci a prevádzkoví zamestnanci vykonávali veľmi dobre, keďže ďalší pomocný rušeň bol vystavený z RD Zvolen tak, že už o 15,24 h odchádzal na trať zo žst Zvolen osobná stanica, o 15,31 h došiel na vlak a do žst Zvolen osobná stanica došiel o 15,46 h, keď po odstavení oboch rušňov, u ktorých došlo k neschopnostiam, pokračoval ďalej o 15,58 h.
Je potrebné uviesť aj ďalšie okolnosti: Vlaková čata na R 803 v úseku Zvolen os.st. – Košice nemá poznanie trate Zvolen os.st. - Hronská Dúbrava. Pre R 803 by mohla ísť teda iba s tzv. pilotom, prípadne by to musela byť iná vlaková čata. Možné organizačné opatrenia na predsun vlakovej čaty na vlak R 803 mohli reálne začať až asi okolo 15,05 h. Teda zďaleka nie je možné uvažovať o zmeškaní vlaku R 832 do 10 minút. Navyše pri zastavení vlaku R 832 na šírej trati by došlo k ďalšiemu meškaniu pri výmene vlakových čiat a podľa Vašej úvahy aj k opätovnému ohrozeniu bezpečnosti cestujúcej verejnosti.

Na základe uvedeného nemôžem súhlasiť s Vaším vyjadrením o „iných zamestnancoch (vlakový dispečer ), ktorí nerobili nič“. Vašu sťažnosť preto ako opodstatnenú uzatváram len v časti, týkajúcej sa zmeškania vlakov. Za spôsobené nepríjemnosti sa Vám v mene Železničnej spoločnosti, a.s. ospravedlňujem.
S pozdravom

Ing. Pavol G a l l o v.r.
r i a d i t e ľ
Na vedomie: O 10 Ú ZSSK

musite uznat, ze toto bolo na urovni, keby to tak bolo vsade 🙂
Nedavno som posielal mail na ZSSK:
Dobry den,

vcera som cestoval R832 Slatina zo Zvolena do Bratislavy. Rychlik opustil zeleznicnu stanicu Zvolen s asi 45 minutovym meskanim. Z informacii poskytnutych pracovnikmi zeleznic (vypravkyna, sprievodcovia...) som sa dozvedel dovod meskania:
R832 ma tu istu vlakovu catu ako R803 (Bratislava-Zvolen), takze cely vlak cakal na vlakveduceho a sprievodcu. Problem bol v tom, ze R803 sa asi 5km pred Zvolenom pokazil rusen, vyslanie nahradneho rusna a dopravenie supravy do stanice trvalo asi 40min. Take veci sa samozrejme stavaju, neviem vsak pochopit ci bol velky problem nalozit vlakovy personal R803 (Zvolen-Kosice) do R832, odviest ho 5km za Zvolen, tam vlakove caty vymenit a R832 mohol pokracovat v ceste s minimalnym meskanim (urcite do 10 minut).

Ako som sa dalej dozvedel, R803 stal v zakrute a po vedlajsej kolaji prave prechadzal osobny vlak. Myslim ze dvaja pracovnici zeleznic vo vlaku nemaju sancu ustrazit vsetkych cestujucich aby nevystupovali zvlaku, je mozne ze doslo k ohdozeniu bezpecnosti cestujucich.

Ocenujem pristup pracovnikov zeleznic s ktorymi som prisiel do styku (boli ochotni a radi informovali o dovode meskania), avsak ini pracovnici (vlakovy dispecer?) nerobili absolutne nic pre minimalizovanie meskania.

Za skoru odpoved dakujem,
s pozdravom,

Martin Gubas

Tu je odpoved:

K Vašej e-mailovej sťažnosti na zmeškanie R 832 a R 803 dňa 20.07.2003, Vám po prešetrení uvádzam:

R 832 bol zmeškaný z dôvodu čakania na obratovú vlakovú čatu od R 803. Ten došiel do žst Zvolen zmeškaný z dôvodu dvoch neschopností vlakového rušňa. Pre bližšie objasnenie Vám uvádzam časový sled udalostí:
- o 14,38 h ohlásil rušňovodič R 803 v žst Hronská Dúbrava neschopnosť rušňa,
- v žst sa náhodou nachádzal na bežnej skúške iný rušeň, ktorý bol použitý ako pomocný rušeň, a tak R 803 pokračoval v ceste už o 14,48 h,
- asi o 14,52 h však ostáva neschopný po prejdení vzdialenosti 3,1 km zo žst Hronská Dúbrava aj pomocný rušeň,
- časový údaj o ohlásení novej neschopnosti nie je známy, avšak aj tu si svoje povinnosti riadiaci a prevádzkoví zamestnanci vykonávali veľmi dobre, keďže ďalší pomocný rušeň bol vystavený z RD Zvolen tak, že už o 15,24 h odchádzal na trať zo žst Zvolen osobná stanica, o 15,31 h došiel na vlak a do žst Zvolen osobná stanica došiel o 15,46 h, keď po odstavení oboch rušňov, u ktorých došlo k neschopnostiam, pokračoval ďalej o 15,58 h.
Je potrebné uviesť aj ďalšie okolnosti: Vlaková čata na R 803 v úseku Zvolen os.st. – Košice nemá poznanie trate Zvolen os.st. - Hronská Dúbrava. Pre R 803 by mohla ísť teda iba s tzv. pilotom, prípadne by to musela byť iná vlaková čata. Možné organizačné opatrenia na predsun vlakovej čaty na vlak R 803 mohli reálne začať až asi okolo 15,05 h. Teda zďaleka nie je možné uvažovať o zmeškaní vlaku R 832 do 10 minút. Navyše pri zastavení vlaku R 832 na šírej trati by došlo k ďalšiemu meškaniu pri výmene vlakových čiat a podľa Vašej úvahy aj k opätovnému ohrozeniu bezpečnosti cestujúcej verejnosti.

Na základe uvedeného nemôžem súhlasiť s Vaším vyjadrením o „iných zamestnancoch (vlakový dispečer ), ktorí nerobili nič“. Vašu sťažnosť preto ako opodstatnenú uzatváram len v časti, týkajúcej sa zmeškania vlakov. Za spôsobené nepríjemnosti sa Vám v mene Železničnej spoločnosti, a.s. ospravedlňujem.
S pozdravom

Ing. Pavol G a l l o v.r.
r i a d i t e ľ
Na vedomie: O 10 Ú ZSSK

musite uznat, ze toto bolo na urovni, keby to tak bolo vsade 🙂
Reply on: Andy #11164:
Skus papierovu staznost (a bez rozpadnutych karos :-)) ). Papierovou sa zaoberat musia
Reply on: Andy #11164:
Skus papierovu staznost, tou sa musia zaoberat :))) a bez rozpadnutych karos.. len ciste k danej veci....
Vyprava:
X1: 1825, 1911, 1219, 1919, 1410, 1819, 2940, 2827, 2825, 2816, 2824, 2810, 2939, 2909
35: 3504

Dalsie info vecer.
1310 na 21 smer nivy prave prefrcal cez mokrohajsku akoby nic! Ludia sa usmievali, len jedna rakovina zacala panikarit, a tak zastavil cca 30m za nou
Reply on: Andy #11164:
hmm no ked neaky pako vymyslel vecer jazdnu dobu zo stanice na predstanicne 2 minuty... ja by som skor zabil vodica ktoremu by to tie 2 minuty v noci trvalo, ved to musi stihnut pod minutu... A ked vies ze z danej 21 to nestihas, tak skus ist o spoj skorej (alebo sa mozes este aj skusit odviezt na ASMN a tam ist na 202)

Re #11167 frenky: posledna 202 z Rajskej ide 23:13, ale stihnut by ju aj tak mohol 🙂
Andy> len taka mala poznamocka z mojej strany. 21/6. odchodom 22:42 od VW MA MAT PRICHOD NA PREDSTANICNE NAMESTIE o 23:08. Takze urcite nemeskal a nesuchtal sa. Neviem sice, ktroy vodic tam bol, ale taky sedivsi podla mojich skusenosti jazdi nanajvys presne a ohladuplne. A aj relativne rychlo...

Jedine co ti mozem poradit je, ze chod o 21 skor, alebo chod az na Nivy na 202. Pokial ja viem, tak posledna 202 ide z Rajskej o 23:14 co uz 21 akurat prichadza na AS MN.
Reply on: Andy #11164:
Mily Andy neviem odkedy sa zaujimas o DOPRAVU,ale druhy den to urcite nieje...To cestujes prvy krat??Tiez myslim,ze nie...Pokial ja viem tak +1 minuta sa toleruje...to uz nieje nikoho problem ked sa 1801-ka suchtala a ty si to nestihal....Aspon bude uspora....Ty ako cestujuci by si mal byt na zastavke max + 3.Minuty...Sa necuduj,ze ked dojdes presne na chlp na zastavku,ze Autobus,Trolebus,Elektricka tam uz neni.Ja viem je to neprijemny pocit,ale myslis,ze si nieco vyriesil ked si volal na dispecing???Pokial viem poznas zopar vodicov DPB..No a ked idu niekde o minutu skor tak urcite hned nevolas na Dispecing...A este nieco som zabudol....Ked mas pocit,ze su zle casy tej 201,ze ci by to nemohli zmenit tak mozem ta uistit,ze dalsich 30-tych liniek sa to takisto tyka....Myslis,ze ja ked idem vecer z Matadorky tak nemusim cakat na ziadny autobus???Chodia tam "vecer" tri linky na moj smer,ale vzdy tam cakam tych 10minut...A to je este nic....je velmi vela takych na hlavu spadnutych liniek...Vidis na Dispecingu si prevolal vela korun,nikto ti nepomohol...A nemas z toho nic...
Color: 2623 nebol na ziadnej 701 ( X1 ), prisiel ako ZV do Dubravky hradit len spoj 83/6 a potom ako prisiel, tak i odisiel

Streda:
- 2309 po prve - okolo 15. h. docasne vypadol na linke 83/6, neskor ho nahradil ZV 2623 😛
- 2514 pocas dna vypadol na linke 83/3, neskor ho nahradil 2940
- 1911 okolo 17:30 h. vypadol na linke X1/4, neskor ho nahradil 1515
- 2312 od 18:17 h. vypadol pre poruchu na linke 34/3 - bol odstaveny Pri krizi ( nahradu neviem )
- 2938 okolo 19. h. vypadol na linke 83/7, neskor ho nahradil ZV 2010 🙂 a napokon 2511
- 2927 o 20:29 h. odisiel do vozovne z linky 83/1, az do konca sluzby ( do 22. h. ) bez nahrady
- 2309 po druhe - o 21:07 h. odisiel do vozovne z linky 83/6, az do konca sluzby ( cca 22:10 h. ) bez nahrady

Vyprava podla poradia:
X1: doplnenie #11146 😞 M: 1515/4
20: 1015, 1008, N 1005, 1023, 1013
27: 1702, S 1019, VW 1321, 1317, 1512
34: 2304, 2512, 2312, 2300, 2937, 2408, 2918
83: doplnenie #11146 😞 M: ZV 2623 😛 /6; ZV 2010 🙂 a 2511/ oba 7, 2940/3
504: 1818

🙂 troskou prispel i frenky

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.