Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #161244:
Ze tří vozů ve stanici
pouze dva jsou k dispozici.
U třetího řidičova
povinnost je stavět znova.
Reply on: S499.1023 #161243:
Presne tak. Treba povedat ze zopar iniciativnych si tam sleduje aspon to vseobecne pravidlo o opatovnom zastaveni tretieho (a dalsieho) vozidla, ale tiez je to skor vynimka.
Reply on: 810zssk #161242:
A to celé pod dohľadom dispečerov.
Reply on: S499.1023 #161238:
Zavisi od situacie. Standardne suhlasim s tym co pises, ale prave v prestupnych uzloch ako je Patronka by som si dovolil do istej miery nesuhlasit.

Mimochodom, najvacsi bordel so zastavovanim predvadza DPB v noci na hlavnej stanici. Niektore vozy otvoria az na prvej-druhej pozicii, ine hore ale opatovne zastavia a niektore hore a uz nezastavia. Totalny bordel a nasledne zmatene pobehovanie vlcakov...
Reply on: Gryzly65 #161233:
No tak nám povedz prečo. Ja to viem a až to napíšeš, tak vysvetlím, prečo je to blbosť.
Reply on: Viko #161236:
Prvé vozidlo v zastávke zastavuje čelom vozidla pri označníku. To akýsi iný výklad nepripúšťa.
Reply on: tomas.ryan #161232:
Čo ale neznamená, že je to tak správne.
Reply on: 810zssk #161234:
Áno, máš pravdu ale ja by som ako tretí aj tak nezastavoval, lebo to akurát vyvolá zmätené pobiehanie cestujúcich po zastávke a keďže musí aj tak zastaviť pri označníku znova, nič sa tým neušetrí. A v rannej špičke, keď to jazdí ako páternoster, by som nebol hysterický z päťminútového čakania.
Reply on: Viko #161236:
No len keby to niektori nerobili aj ked su tam sami 🙂 Ale to nebola pointa.
Reply on: 810zssk #161235:
Ťahať za označník dvojo dverí je šialenstvo, ale myslím si, že z nikoho neubudne, ak pri prítomnosti viacerých vozov v zastávke to ten prvý potiahne meter-dva za označník s cieľom nechať viac miesta druhému.
Reply on: Gryzly65 #161233:
V oblube to maju preto, ze v DPB panuje anarchia a nikto za to davno ocividne neprisiel o premie. Predpis je jasny, vodic si nema co vymyslat vlastne pravidla, je v praci, nie na pieskovisku.
Reply on: S499.1023 #161230:
V zastavke moze v zmysle predpisov DPB stat aj viac vozidiel, vodic tretieho a dalsieho je vsak povinny nasledne opatovne zastavit pri oznacniku zastavky.
Reply on: tomas.ryan #161232:
Aj vieš, prečo to majú v obľube...? Nebudem sa tváriť, že to nerobia naschvál, pretože to naschvál robia, ale rozhodne nie iba tak z krátenia si dlhej chvíle, alebo inej roztopaše.
Reply on: S499.1023 #161230:
Zaujímavé. Každé ráno na Hlavnej stanici pár minút po siedmej hodine za sebou zastavia 210, 93 a 201 a všetci traja otvoria dvere... čo len spôsobí zmätok medzi cestujúcimi. Alebo neskôr kombinácia 32, 93, 201. Nehovoriac o tom, že vodič by mal zastaviť prvými dverami pri označníku a nie až tretími ako to majú v obľube na niektorých zastávkach ?
Reply on: S499.1023 #161230:
Patrónka je dosť dlhá zastávka na to, aby tam bezpečne zastavili tri vozidlá za sebou. Takýto predpis (dosiaľ som o ňom nepočul) by sa mohol upraviť, aby tam bola nejaká formulka, že nesmie zastaviť ako tretí, ak to nie je bezpečné (napr. zastávky v zákrute alebo s príliš krátkym zastávkovým ostrovčekom). Skôr by sa malo dbať na to, že ak je niekto tretí v poradí, tak musí zastaviť ešte raz pri označníku.
Reply on: Jaruska #161229:
Vodič dodržal predpis - v zastávke môžu súčasne stáť dve vozidlá. Linky 83 aj 84 majú v uvedenom čase interval osem minút, tak sa netvárte, že vás nechal v polárnej noci uprostred pustatiny.
Dobrý deň,
stále počúvam v médiách, aby sme cestovali mestskou dopravou. Opíšem Vám sitáciu dnes ráno.
Autobus č. 30 vozidlo 2005 s odchodom zo Studenohorskej o 6 hod asi5 minúte zastavil na zastávke Patrónka ako tretie vozidlo,prvé bol autobus medzimestskej linky, druhý dlhý autovus 83 resp. 84 s tretie vozidlo krátke č. 30. Vodič 30 odmietol otvoriť dnere, npriek tomu, že viacerí cestujúci chceli prestúpiť a prosili vodiča, aby otvoril dvere. Ten s kamenou tvárou počkal než vozidlo linky 83 resp. 84 odišlo a potom otvoril dvere. Bežne šof'éri 30 otvoria dvere , aby cestujúci mohli prestúpiť, aj keď je to tretie vozidlo za dvomi dlhými autobusmi. Myslím si, že vodič by svojím správaním nemal terorizovať cestujúcich bezdôvodne. Cestujúci ráno počítajú každú minúta a takýto postup vodiča je zarážajúci. A po takýchto skúsenostiach cestujte mestskou dopravou.
S pozdravom
Zányiová
Ďalšia K2S 7133 s novou CVR na Dormeo.
K včerajšej 91/12:
91/12-4050 od začiatku služby, od 19:20 do 21:00 (Most SNP) nepremával, od 19:30 (s meškaním 10 min) ho nahradil ZV 4915 a napokon sa napojil autobus 4008.

Inak 4050 pod most aj prišiel, ale asi 19:23 odišiel naprázdno do Petržalky, na transparentoch mal štandardne Čunovo. Škoda, že sa vodič pri čakajúcich cestujúcich aspoň nepristavil a z okienka im nepovedal, že ide na poruchu / iný dôvod. Jedna veta a dojem zo služieb DPB by bol lepší.
Od 19:35hod premávka električiek v Karlovej Vsi je obnovená...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.