Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
1814 ZV L21/3
74/4: 2208! Uz nie su draciky???
Moje cislo je 903911941. Kto sa sem neboji napisat svoje, hor' sa do toho! 😉
Zdravim! Zatial sa to neda, az ked webmaster optimalizuje program, pretoze dnes to vyhladava prilis dlho a Orange caka na data max. 10 sekund (EuroTel 25, co je svetovy standard). Hladanie v spicke trva aj 15-20 sekund (zalezi aj na parametroch vyhladavania).
zdravim! Da sa aj na wape vyhladat spojenie ?
Nuz, toto velmi s dopravou nesuvisi, ale vcera cca okolo 20:30 sa stala pred vjazdom do DNV v tom T-ecku dost brutalna nehoda dvoch IGK. Jeden isiel pravdpodobne zhora od ZST a druhy bud zatacal do DNV a nedal prednost, alebo vychadzal z DNV na ZST a nedal prednost. Obe auta uplne na mraky, videl som tam aj povestny cierny igelitovy sacok, cize pravdepodobne boli aj obete na zivotoch. :-(((
Miesto bolo relativne prejazdne...

Podotykam, ze to je uz 2 nehoda na tom istom mieste za 3dni.
Zastavka Milana Marecka v smere VW / Opletalova pravdepodobne dostane zacas zastavkovy pristresok. Sudiac podla zarezov v asfalte... 🙂
Mat3j: ja ta upozornim, ze si z teba niekto utahuje, a este sa budes cudovat????
btw. ja som telecom, ale taku vec by som nespravil, a navyse d3ko pozna IP adresy 🙂 a vie aj moju 🙂 iked right now nejsom home.

J> keby si chcel, aj moje numero je zde- 0904428710, das mi tvoje?

Mat3j, koho upodozrievas?
Neviem, ci to sem uz dakto pisal, ale 3705 vraj dostala celovozovu reklamu. 😎 Je zlto biela, vraj dokonca aj vytienovana a v strede je reklama na Pneumix. (info by qwix)
Piatok:
Info Francek68:
Pred 13. h. sa na Kamennom namesti vykolajila na linke 11 nejaka T3

- ranna linka 12/13 nebola vypravena
- 7923-24 po prve - okolo 6.30 h. docasne vypadol pre poruchu na linke 5/4, bez ZV

DOPRAVNA NEHODA supravy 7937+7938 na linke 5/9:
- sa stala o 6.34 h. na krizovatke ulic Saratovska - Drobneho - Repasskeho, kde sa elektricka iduca do mesta zrazila so Skodovkou. Neskor ju nahradil ZV 7110 a napokon sa vralila. Zdrzanie do 6.48 h. Pre neprejazdnost tejto krizovatky sa linky 20, 26, 27 tocili na Alexyho alebo Trhovej a linka 83 sa tocila Pri krizi

K PORUCHE supravy 7943+7944 na linke 5/12:
- sa stala o 6.39 h. na zastavke OD Saratov, tentoraz v smere do Dubravky. Napokon bola suprava nakuplovana a odtlacena na konecnu Pri krizi supravou 7759-60 (12/2, ta nasledne vynechala odchod z Dubr. o 7.13 h.) a napokon prekuplovana a odtiahnuta do vozovne supravou 7753-54 (1/9, ta nasledne vynechala jeden a pol kola odchody z Dubr. o 7.29 h. a 9.17 h.); linka 5/12 dalsie kolo bez ZV, az po 10. h. ju nahradil 7835-36. Premavka v plnom rozsahu obnovena cca 7.15 h.

- 2938 o 6.45 h. docasne odisiel do vozovne z linky 83/2, bez ZV
- 2930 o 8.20 h. odisiel do vozovne z linky 83/5, neskor ho nahradil ZV 2918 a napokon 2812
- 2813 o 14.44 h. odisiel do vozovne z linky 83/8 (uz d3k0 spomenul), od 16.57 h. ho nahradil 2828
- 7923-24 po druhe - po 16. h. vypadol na linke 5/4, neskor ho nahradil ZV 7063 a napokon 7841-42
- 2629 okolo 17. h. docasne odisiel z linky 83/6 na plnicku, nahradil ho ZV 4840 😉
- 2827 okolo 20.45 h. odisiel do vozovne z linky 34/5 (asi nejake poskodenie vozidla, lebo uz po 20. h. na konecnu do Dubravky prisli za nim dispeceri z nehodovky), az do konca sluzby ho nahradil ZV 1812 😉
- 7759-60 o 22.06 h. odisiel do vozovne z linky 12/2, neskor ho az do konca sluzby nahradil ZV 7704

Vyprava (prispel aj frenky):
1: 7803-04, 7722-21, 7761-62, 7775-76, 7727-28, 7799-7800, 7805-06, 7797-98, 7753-54
5: 7915-16, 7939-40, 7907-08, 7923-24, 7933-34, 7725-26, 7947-48, 7917-18, 7937-38, 7921-22, 7602-10, 7943-44, 7911-12
😞 M: ZV 7110/9; ZV 7063/4; 7835-36/12; 7841-42/4
12: 7779-80, 7759-60, 7749-50, 7809-10, 7767-68, 7755-56, 7737-38, R 7304, 7773-74, /13-NV; 7795-96, 7829-30, 7741-42, 7704
😞 M: ZV 7704/2
20: 1021, 1009, 1005, 1019
22: 1003, 1018, 1001
26: 1822
27: 1011, S 1006
28: 3503
34: 2829, 2630, 2811, 2944, 2827, 2940, S 2403, 2826
😞 M: ZV 1812 😉 /5
35: 3517, S 3508
83: 2825, 2938, 2830, 2823, 2930, 2629, 2926, 2813, S N 2514, 2401, 2814, 2408, 2512
😞 M: ZV 4840 😉 /6; ZV 2918 a 2812/ oba 5; 2828/8
374: 1203
380: 1829
382: 1111
504: 1212 (mal byt 1813 - #15410 )
Reply on: Miki #15414:
7783+7784 je uz dost dlho v dielnach, takze to bolo asi nieco ine 🙂
13sk: Ja som napísal stále viac vozov je čistejších. Nie že je to všetko O.K. ale je to krok dopredu a vozy sú čistejšie ako bývali.
J:nie som si isty,ktorymi vozmi4xxx sa vozis Ty,ale s tou cistotou by som to aztak neprehanal
Reply on: frenky #15413:
Cislo si zapisem, ale vzhladom na to, ze som "imobilny", mam ti ako dat vediet az ked budem opat doma. 😞 Nabuduce snad budem rychlejsi...
Dnes som videl tusim 7783-84 ako tlacila 7077 do vozovne.. Par minut predtym som videl 7076 a ma strasne hrdzavu strechu, zisla by sa natriet :-I
galiyosha> mna ta 1814 interesuje, vdaka ti, avsak dnes ju uz zial asi nesthnem na tej 97. 😞

Tomas> jo, Jano mi vravel, ze asi na 98% to vyzera na 2816, tak teraz si to potvrdil. 🙂 Inak neviem, ale o 2816 viem akurat tak to, ze ma ruzove osvetlenie interieru. (1.polovica vozu) Po technickej stranke ju este musim spoznat, taktiez aj 1829, o 1828 viem, ze ma problemy s cerpadlom, takze motoru nedrzia otacky, ked voz stoji, ci sa to prejavuje aj na neutrale, netusim. Ale tesi ma, ze do svojich analov si mozem konecne zaznacit aj 1814. 😛

J (a ak chce tak aj galiyosha) > moje cislo> 0902126511 🙂
Reply on: d3k0 #15411:
:'(A este k tomu aj moja 1813-ka:-I
Reply on: COLOR #15410:
Suhlasi, boli tam dvaja dispici 😉 2813 odisiel z 83 na poruchu. Dnes nejako X813 nemaju stastie 🙂
Bosakova x Dolnozemska: 1813 L86 nabral IGK. Info DuPe.
Heh uz som bol opáčiť,že čo je 1830...Je to ex.2816..Aspoň Špz mi sedia:-P

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.