To sa mi zacina pacit, ze zaviedli prepravu cestujucich na dojazdoch 9 a 12. To je uz vlastne dalsi takyto pozitivny krok po linke 201.
, pretoze pravdepodobne v useku Technicka univerzita - Hlavna stanica sa nieco stalo (usudzujem podla toho, ze mi do Dubr. nechodila linka 1 cca 35 minut od 15.15 h. ) - pravdepodobne z tohoto dovodu bol na jedno z poradi linky 1 vypraveny ZV 7304 - povodne na odchode linky 1/5, ale ta prisla neskor s cca 30 minutovym meskanim do Dubr. i s ludmi, avsak uz ju medzitym stihli predbehnut dalsie dve poradia, povodne iduce za nou; Z dovodu zaradovania sa jednotlivych poradi na harmonogram boli v nepravidelnych intervaloch vykonane odchody z Dubr. aj na linke 1 v case od 15.53 h. do 16.41 h.
M: ZV 7304
M: ZV 2010/6
M: ZV 2826/3
Pretoze on stal na zastavke, takze neboli v ziadnom inom priestore. A navyse 3 minuty, co tam boli, snad nikoho nezabije

ZV nic, ale ten voz mozno ani len nevypadol...
a ze mu je luto, ale nemoze to riesit. Tak som sa teda podakoval, a isiel pozriet donutra. Skoro hned (15-20 minut)som sa aj otocil, a videl som, ako zo zastavky odchadza daky Ik435 smer mesto. Hm, pomyslel som si, takze posilove poradie, to sa mi paci, a isiel som na zastavku pockat "regulernu" 61. Ta prisla, 2616, len sa neotvaralo jedno kridlo 3. dveri a svietili len 2 neony vpredu a 2 svetla vo vleku - nevadi. Dosiel som na racko, volam na dispecing, velmi pekne sa podakujem, zazelam "Zachar Vam zehnaj", vyslovim uznanie a s dobrym pocitom idem na salinovu zastavku. spatne som si uvedomil, ze ta turistka aspon necakala 30 minut. Vdaka dobrej nalade preto ani nenahlasim vodica istej L2, ktory mi na to, ze som ho upozornil na zle otocenu cielovu tabulku, arogantne odpovedal "No a co?" a ***ol dverami. Nie ze by tie dvere nebuchali aj tak, ale tieto slahol on a naschval. Isiel na doraz - brzda, jazda, brzda, jazda. Cez vyhybky 30, bezne 55-60 (to je odhad, ale cez vyhybku na Trnku fakt isiel 30). Nech sa laskavo uvedomi. Dobre, nemam az taku dobru naladu. Bola to 2/3 o 12:49 z Legionarskej.
,6619