Napriek tomu,že toto nie je stránka Dopravného podniku,iste hovorím za viacerých cestujúcich na trase Hlavná železničná stanica-Dolné Hony. Šoféri jednoducho sa nenaučili plynule sa rozbiehať a brzdiť na trolejbusoch.Poprosila by som kontrolné orgány či mesta alebo DPMH,aby sa čas od času išli previesť /hlavne vo večerných hodinách/ a zaradili takýchto vodičov do preškolovacích,praktických kurzov a pohrozili im finančným postihom pokiaľ nebudú jazdiť tak,aby neohrozovali stojacich cestujúcich /nebezpečie úrazu pádmi-už som také párkrát zažila/.
Ďakujem za pomoc a pochopenie.
Prosím vás na http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=f0f0f0f2ef2129322f34332928 som našiel túto vetu: "1. apríla sa uskutočnilo plánované pôvodne veľké riedenie zastávok. Zo stovky zbytočných zastávok sa však napokon zrušili dve." Kto mi vie o tom čo povedať. To by ma dosť zaujímalo, o akých zastávkach sa uvažovalo a prečo to dopadlo tak ako to dopadlo. Môžete aj na mail.
Jano: Tak to je paráda. Tak 93/7 vypadne a oni ju nehradia a pod mostom, keď som išiel o 16:05 tak tam stáli dva ZV 1702 a 4823. To bol problém ten 4823 vypraviť na 93? Jedine, že by aj ten 4823 mal poruchu, ale mohli aspoň tú 1702 poslať.
Andy: No veď preto som písal o Ik435 a Ik415. Ich NP vozy by som ani nechcel bo interíer 1701/02 zoberie asi toľko ľudí ako SOR.
Andy: No tá 417 bola naša nie? Len sa kvôli tej chybe vrátila.
Jo Jo 213ka sa DPB podarila, keby takých úspechov bolo viac, ale pán boh zaplať aj za toto. No ale mali do tých L213 dať revízorov, nech sa to už aspoň oplatí.
Na linke c.86/6 sa dnes pokazila 1802 a hradil ho ZV-1815. O 22:18 uz prisla 1802 na konecnu Matador a dalsi odchod uz isiel normalne.
Jano: Nemal som pri sebe mobil ale aj tak som netusil co dnes na linke c.93/7 bolo.
Pan vodic dnes na 6624? tusim... proste ten co mal odchod o 21:47 z Cin.Ruzinov, nech sa nauci pozerat dalej pred seba ako 20m, lebo nechapem co robil, isiel jak gula, na semafore cervena a on zacne brzdit 15m pred semaforom, vela nechybalo a uz sme mu vsetci lizali okna na kabinke.
Maval: nic nieje dokonale (to s tym oznamenim) ale chodila 213ka medzi dvomi 203ojkami takze kazda 203ojka bola odlahcena o tych chapavejsich co isli na tu 213ku. No aspon daco.
To je pravda, ale ludia maju tak zafixovane stare dobre cislovanie, ze tipujem, ze vacsine ludom ani nedoslo, ze to nie je to co chodi kazdy den na Kolibu.
Ad: 213ka. K dokonalosti chybali oznamy na zastavkach o posilnenej doprave. Ja som sa dnes citil ako alenka v risi divov ked som: 1.videl tocit sa dlhy trolak na hodzovom, 2.mal na transparente cislo 213 a napis koliba a po 3. Som vobec nechapal, ze zastavil na zastavke a ludia sa don suverenne nahrnuli. Dlho mi to vrtalo hlavou, nevedel som, ci to nebolo tou opicou, co som mal,ale zachoval som chladnu hlavu a mrkol do noviniek na imhd
No s Ikarusom ma DPB velmi zle skusenosti kvoli totalne odflaknutym Ikarusom 412, takze uz od nich nic nechcu. A aj tak, jedine normalne vozy maju vysokopodlazne, to my nechceme, co sa tyka 417ky, tak vieme ako dopadlo testovanie u nas. Podvozok sa posunul oproti Karoserii ci co...