Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Rozdiel je v efektivite, az na druhom mieste su dotacie... Btw. co za X29???
Reply on: Z #25380:
Špecifiskosť Bratislavskej dopravy vidím najmä v tom, aký vzťah k MHD majú zamestnanci DPB a magistrát. No a aj v tom, koľko peňazí ide do MHD v Bratislave.
Reply on: TeBeCe #25379:
Nebolo by so mnou to hádam až také zlé! ? Mala som možnosť vidieť fungovanie MHD v Budapešti, Viedni, Lyone či Paríži - je to ale iné, s našimi podmienkami sa to nedá zrovnávať. Funguje to tam v inom prostredí, než máme my tu-podmienky Bratislavy sú inak špecifické - z mnohých pohľadov. ? ?
Reply on: Z #25377:
hmm, keby si si spravila taky vylet len do par km vzdialenej Viedne, tak by si asi neprezila ten sok z toho ako u nich funguje MHD 😉
Ma pravdu, kazdy zijeme v inom svete. Niekomu sa paci, je super (alebo aspon vacsinou), inemu je z neho zle, lezie mu na nervy, nechape ho... Vid ja.
Reply on: TeBeCe #25376:
? Nerozumiem, prosím o vysvetlenie. Mám len jeden svet-ako každý- a ten je mierou tvrdosti až príliš "náš"!!! ?
Reply on: Z #25374:
Ty ako keby si zila uplne v inom svete ?
Ešte aktuálne k sobote-akcia na devínskom hrade-posilová doprava-osobný monitoring

Nápory ľudí v smere na Devín začali už okolo 9 ráno. Cestujúcim boli k dispozícii okrem dvoch zvyčajných domácich poradí ešte dve poradia X29, ktoré boli podľa náporu cestujúcich promptne vypravované dispečerom. Dokopy obsluhovali 4 kĺbové vozy (29 4.DTPA, X29 2.DPA). Dispečer riadil a koordinoval aj situáciu priamo na parkovisku pod hradom, kde bol obrovský zmätok spôsobený množstvami zaparkovaných osobných vozidiel a davmi ľudí. Situácia však bola zvládnutá dobre a bez väčších problémov, napriek značným masám národa. Ja sama som sa na Devín dopravila visiac za dva prsty za reklamný panel, čo je za kabínou, a musela som dávať obrovský pozor, aby obuv okolostojaceho davu neskončila na mojich bosých nohách! ? ? ? Posilové poradia však dobre pokryli nápor a dobrou koordináciou bola situácia zvládnutá k spokojnosti.
?
Ahojme po víkende ?

Ad: Štefánikova-výluka-obchádzka spojov

Bola som v teréne obzrieť situáciu - uzávierka bola cca. do 15.15 +- Výlepy pre túto uzávierku boli na zastávkach - aj A5 aj A4 formát, fialovej farby. Uzávierka Štefánikovej mala byť podľa výlepov 9-16h. Boli aktuálne ozrejmené obchádzkové trasy 93 aj 81, dokonca niektorí vodiči týchto liniek sami informovali cestujúcich. Premávka na obchádzkovej trase bola bez problémov.
?
Reply on: frenky #25371:

Som zvedavy kedy sa tam zacnu lamat pantografy.
Reply on: TeBeCe #25360:
Ja som siel a-93 v nedelu skoro rano. Vo vozidle o tom nevisel ziaden papier, vlky, prirodzene, nic nevedeli. Viem, ze to nie je vodicovou povinnostou, ale na jeho mieste by som na Zochovej vysiel z kabiny a ludom oznamil, co sa bude diat dalej. Vacsina ludi si takisto myslela, ze sa vodic zmylil. Navyse, tento vodic nezastavil ani na Zilinskej, ako to bolo napisane na informacii o vyluke. Samozrejme, vozidlovy dezinformacny system o ziadnej vyluke nevedel a veselo dalej hlasil zastavku HODZOVO NAM.
Reply on: TeBeCe #25370:
je to dost mozne. Aj tak by sa to nedalo stihnut. Dnes sa tam pojdem pozriet zo skoly, lebo z elektricky v protismere ten prepad vyzera dost zufalo.
A mam pocit, ze zasa sa zacinaju "skoky do dialky" za zastavkou Damborskeho. ?
Reply on: frenky #25369:
zeby to bol dovod preco semafor na zastavke brestovka uz davno nefunguje?
Reply on: Beus #25361:
mas pravdu, to BKV bolo prepadnute hodne dlho, ale mam pocit, ze to nebolo az take zle. ?
Reply on: pista #25362:
ja mam na mysli tu zjazdovu vyhybku za normalnych podmienok pouzivanu L5 a L9 pri vyjazde z tunela. ?
Reply on: Max #25358:
no to BKV sa prapadlo dost skarede. Je to presne na tom prejazde, ktory pred asi 2-3 mesiacmi prerabali... ?
Reply on: J #25364:
To je pravda ale ja som chcel podotkunut na takych ako bol vcera tam kde pisal TeBeCe... na miesto toho aby informoval cestujucich tak sa valal v aute a pocuval radio... moj nazor, tak to robia v Karlovke na obratisku. ?
Dnesna vyprava:

X50: 3515
68: 4091
71: 2305/1
78: 2817/2, 2828/8, 2939/12, 2945/13
81: 4838/1, 4408/2, 4404/8
84: 4310/7, 4074/8 ?
85: 4948/1, 4944/2, 4201/3, 4801/4, 1603/7 ? , 1204/8, 1208, 4212
86: 1802/4, 1813/7, 1810/8
95: 4845/3, 4402/7, 4842
96: 4206/2, 4217/4, 4829/5, 2934/6 ? , 2411/8
97: 1817/8, 1807/11, 1404
198: 1917, 1215
Reply on: Darro #25363:
Ako ktorí. Niektorí sú snaživý, vysvetľujú a robia svoju prácu dobre. Nie je vždy všetko dokonalé, ale to nebude nikdy. Skutočne často až žasnem, keď dispečeri niečo robia, ako dobre to robia. (he he riadne blbá veta čo sa slov týka)
TeBeCe: Logicke ved Dibusti maju na miesto hlavy velky duty melon, oni su len taka figurka na ceste aby zastrasili vodica MHD na ceste a cestujuci su im uuuplne u zadku.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.