vcera ked som isiel okolo BB, tak pozeram ze co to za zhrdzaveny stary vrakoidny trolejbus stoji vo vozovni, a to len daka 15Tr s povodnym naterom, ktory sa vlastne uz ani nater neda nazvat ?
Ámos: nájdi si bystrické vozy 1526 alebo 1508 - dodnes premávajú v pôvodnom stave a nátere. Vymenené majú len pár plechov okolo kolies, lebo tie pôvodné sa rozpadli... A 1508 vyzerá na svojich 15 rokov docela dobre ? (aktuálne foto na MD) Pri 14Tr-kách to bolo podobné. Naproti tomu niektoré generálkované vozy začali hrdzavieť už po troch rokoch...
mozno mas pravdu. Len si zober, podlaha, nalepenie podlahy, calunenie sedadiel montaz vystraznych svetiel, svetla, kryty, plechy, lak, revizia elektriky, vyzbroje... myslim, ze sa do jedneho miliona nezmestis, najma ked sa mnohe veci robia dodavatelskym systemom.
no neviem ci sa vobec taketo pokusy oplati robit. Lebo som toho nazoru, ze Tr aj TrM je proste srot, ktory treba NONSTOP lakovat a davat dohromady co sa v praxi aj NONSTOP robi. Aky to ma zmysel kupit to a kazde tri roky za to vyhodit neskutocne peniaze. A tych 5 milionov mam z rozhovoru s nejakym pankom z DPB, ktory sa v BA novinach (prisluhovaci magistratu) nechal pocut, ze namiesto 13 milionov urobia radsej generalku vozidla za 5. Aj ked tam maskarada na 6607 stala menej ako polovicu su to peniaze vyhodene von oknom. Napriklad z takej 6612 uz teraz odlietaju platy farby zo strechy, ktora je v polozhnitom stave (2 roky a nieco po rekonstrukcii ? a nedavnej strednej prehliadke ?).
Išiel som s ňou, nič moc teda, nejak divne nalakované niektoré časti interiéru, a niektoré vôbec.. Hlavne madlá sedadiel mohli nalakovať, to je hlavné..
Privitajme navrat 6607 do bratislavskych ulic. Oranzove svetielka, pocalunene sedadla, nova podlaha. Skratka menej podarena sestra 6610 ci 6611. Dnes mozne vidiet na L 202.
710/1.> 1009
ako ZV na linkach 89/1. (od 5:15) a na 90/3. (po 6:15)
-------------
SORka 8888 je od soboty odstavena kvoli nefungujucemu kureniu ( pozn. autora ? ?, to je tak, ked je jeden z vodicov az moc fajnovy ? ) a vraj aj kvoli palubaku, ktory neukazoval zastavky.
Ci bude zajtra na 20/1. uvidime. Dnes, ani vcera v premavke nebola. ?
Zo soboty:
- ZV 2623 sa po 13. h. rutil na stanicu na linku 61, za nim dalsia 61-2610, ale uz s ludmi (mozno mal ist zo stanice na plnicku)
- 1811 popoludni vypadol na linke X1/7, neskor ho nahradil 1827
- ZV 1818 po 17. h. na linke 97/8
- ZV 2621 o 18.13 h. isiel do vozovne z Dubravky a za nim dalsi
ZV nejaky Ik. 435 (neprelustil som, lebo mi zavadzal zastavkovy pristresik na Svantnerovej ? ), je mozne, ze jeden z nich hradil tu X1/7 alebo aj nejaku plnicku z X1 alebo z 83
Piatok:
- 1004 pred 10. h. vypadol na linke 20/1, neskor ho nahradil ZV 1806 a napokon 1021
- cca od 14.10 do 14.33 h. nepremavali autobusove linky 20, 22 a 27 obojsmerne pre dopravnu nehodu troch aut medzi Dubravkou a DNV, jedina linka 27/2 - 1024 to zobrala obchadzkou cez Lamac, ostatne autobusy ostali v kolnach
- 2626 okolo 16. h. docasne odisiel na plnicku z linky 83/7, nahradil ho ZV 2822
- o 16.41 vynechaka idchod z Dubravky linka 1/3-7745-46 (bud bola na konecnej Pri krizi na zlej kolaji alebo tam bol nejaky iny problem), nasledne do Dubravky uz isla aj s cestujucimi
TeBeCe: vďaka apoň, že tak... Však ja to tomu vodičovi nezazlievam, ale pripadá mi to divné,je to síce hlúpe, ale detské kočíky sú v poriadku....no škoda.
Prepravný poriadok Čl. 10:
Veci, ktorých preprava je vylúčená
1. Cestujúcemu je zakázané brať so sebou do vozidla:
g) vec, ktorej rozmer je väčší ako 50x60x80 cm (napr. bicykel, moped, motocykel a pod.);
Chcel som sa opýtať či majú a ak áno tak prečo zakázané vodiči prepravovať bicykle? Mal som totiž osobnú skúsenosť, keď nás trolejbus pri Voj. nemocnici takto..... Vodič argumentoval tým, že to má zakázané. Vie niekto o tom niečo? Veď napr. ak mám niečo s bicyklom a nieje možné na nom dalej ísť tak asi použijem MHD. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.