Myslím, že tento problém má dve strany mince. Vodič by mal vedieť, kade jazdí a podľa toho aj poskytnúť cestujúcim informácie slušným spôsobom (veď je to služba zákazníkovi). Na druhej strane sa môže stať aj toto: dajme tomu, že celý ten rozhovor trvá tých 10 sekúnd, ako spomenul Andy. Zdá sa to málo, ale vďaka tomu potom nemusí napríklad stihnúť zelenú na semafore, čo je zdržanie aspoň také 2 min. Následne ľudia nestíhajú prestupy atď. Čiže ako hovorím, dá sa na to pozrieť z dvoch pohľadov.
Ďaľší NP voz, tentoraz 6401 opreruje na 204/7.
Včera som ešte videl okolo 10:45 na Stromovej 6701 s transparentom Cvičná jazda, takže už je zácvik vodičov na tieto stroje.
k tej mapy... obcas zabludim do BA a ked uz som tam, tak velmy casto vyuzivam MHD. aj ked si vsetky spoje najprv pozriem tu aj prestupmy aj na mape, ale nie vzdy sa mi da zariadit sa podla toho a obcas musim aj improvizovat. nie vsetky zastavky maju mapu a vo vozidlach je mapa jedna obcas aj dve. a v preplnenom vozidle je kus velky problem dostat sa k nej a pozret si smer a kde prestupit na inu linku. a aj ked sa opytam dakeho cestujuseho tak malo kto mi vie rozumne povedat kam, ako a kde. to je ten dovod preco mi napriklad jazda s plavarne na pasienkoch na dlhe diely trvala hodinu a musel som ju riesit piatimi prestupmi. myslim si ze clovek ktory nieje z BA resp daky turista je co sa tyka MHD velmi slabo informovany. obvzlast pocas castych vyluk a podobnych veci
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.