Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Dnes o 12:47 vozidlo 6701 na linke 33 zo zastavky Matejkova na zastavku Kuklovksa celilo utoku revizorov. Prichytena jedna 16r. baba a asi 17r. chalan. ?
Reply on: Mike #49408:
No ja som bral v uvahu terajsiu vozovnu. A kedy bude ta nova postavena ? A na veci nic nemeni, ze 99 by aj nova mohla robit.
Reply on: KLF #49407:
Dôvod prečo je solaris na L88 je najskôr kapacitný, totižto nie je mnoho ex. kĺbových liniek, kde sa cestujúci bez úbytku kvality potlačia aj do kapacitne menšieho 15m. vozu bez zahusťovania intervalov. 88 bola jedna z nich.
A ďalej polohu novej petržalskej vozovne asi poznáš, alebo tušíš. Odmeraj si koľko je vzdialená od ASMN, príp. Nového Mostu 1. koĺona a koľko nová petržalská vozvňa.
Nebavíme sa o dnešnej polohe, lebo to je otázka max. pár mesiacov. Aj keď je terba povedať, že poloha dnešných odst. plôch Petržalka je najbližšia k centru, teda logicky odtiaľ by mali byť vypravované všetky linky začínajúce a končiace pod Novým mostom, na AS Ml. nivy, o petržalských linkách nehovoriac.

Ale opakujem, nová poloha Novej vozovne Petržalka je už iná vec. Bude najbližšie k Jasovskej, ak prehodnocovať výpravu z vozvní, tak linku č. 98.
Reply on: 2006 #49404:
Ake prejazdy ? Ja neviem, ci 88 robi prejazdy a nemam to odkial vediet. A preco by mala mat konecnu na Jasovskej ? Ved kludne moze mat konecne tam kde ich ma. No a ja som chcel, aby na 88 bol Solaris ? Nikdy som nic take nenapisal. Nevidim ani nejaky zvlastny dovod, preco by mal primarne na 88 jazdit Solaris.
Reply on: Darro #49405:
Väčšinou to nie je o "chcení". ? Dračie Karosky majú navyše to špecifikum, že ani jednu z nich neodjazdíš podľa "rovnakého vzorca" (že bus je bus na dráčiky neplatí)-a každá sa navyše na druhý deň správa inak ako včera! ? Platí zásada: plyňák má tvrdú hlavu - ale vodič má tvrdšiu...sme nejakí chlapi predsa... ? ?

?
2006: neni sa čomu čudovať... ja keby som mal na plynaku B732 jazdiť dávam výpoveď... Ja obdivujem tých vodičov že sa im chce trápiť s tými súperGO autobusmi... jedna 10h služba a musí byť pekné na nervy...
Reply on: KLF #49403:
Prejazdy ti uz nevadia? A kde bude potom konecna 88 na Jasovskej? Hllavne ze vsetci xceli aby tam bol Solaris ? . A okrem toho...je podmienka ze na 88 MUSI! byt plynak.
Mne je to inak uplne jedno.
?
2006: A co ked je tam Solaris? Tak nebude. A to ze zacina pod mostom a konci na Nivach... a? Vacsinu trasy jazdi predsa v Petrzke a 4DPA ma najblizsie.
Reply on: 2006 #49400:
Darro sorry...ta druha cast prispevku "88" je pre KLF ?
Reply on: frenky #49381:
Dnes bol na 20 TEDOM
Reply on: Darro #49397:
"preradovanie" vozov medzi vozovnami bol super napad. Po zaplaveni Trnavky plynakmi z Krasnan bude dostatok vodicov v Petrzke...vacsina zuteka z Trnavky ? ?
Takze 99 zvladne Petrzka.
Preco 88 do Petrzky??
1/Je tam Solaris
2/Sak zacinaju na Nivach aj koncia alebo pod mostom.
Z nedele:
- 2822 okolo 13. h. vypadol na linke 83/6, neskor ho nahradil ZV 2704 a napokon 2627
- 2635 pred 17. h. vypadol na linke 83/9, neskor ho nahradil ZV 2704 a napokon 2613

Podla poradia:
26: 1804 - toto je aj cislo do frenkyho vypravy linky 20
83: 2809, 2819, 2818, 2820, 2811, 2822, 2823, VN 2632, 2635, 2812
? M: ZV 2704/6 a 9; 2613/9; 2627/6
Reply on: Andy #49390:
no myslím, že je jedno, či je bus v 3. DPA alebo 4.DPA, lebo v radoch 30** a 36** sa už nedá viac zhoršiť stav autobusu ?

28: 3505, 3032, 36** 29: 3625, ....
Reply on: Andy #49396:
Tak naco tam vlastne su autobusy??? No naco? no ja nechapem ved ked hovoris ze toto je fakt ako sa 4.DPA berie tak tam nemaju co autobusy robit... asi tie autobusy tam davaju na to aby DPB prislo o posledne schopne autobusy co ma a malo dovod ziadat od mesta peniaze na nove lebo inak to nema vyznam... ?

ale co treba vydrzat do jari a bude dobre... dnes som bol fotit a zradostou mozem povedat ze uz sa buduje parkovacia plocha... mam foto ak chcete poslem mailom...
Reply on: Darro #49393:
Nie vlhkosť, ale fakt, že to nie je plnohodnotná vozovňa. To nie je o tom, že by som tvrdil, že je vozovňa zlá, lebo je v Petržalke, ale o tom, že nemá dostatočné technické vybavenie a kašle sa na ňu.
Reply on: Mike #49394:
To s tou naftou je pravda ale najprv si treba uvedomit kto tam tych ludi zamestnal... a ze sa to deje LEN v Petrzalke tak sa zradostou zasmejem... tu sa ukradne aj neukradnutelne cize toto neberiem ako dovod... DPB je jeden celok ktory ma fungovat aspon v diviziach ale dajako to nefunguje... sam vies ako vyzeraju vozidla na Trnavke, Juraku a Petrzalke... preco su v nich take rozdiely??? Lebo niekomu sa lahko piska ked ma vsetko a druhy hovno... a o P2 ani nehovorim... dojde voz z Petrzalky tak ta P2 aj o tom vyzera... 5min. na ukoncenie??? tak to by som chcel vidiet ktory vodic toto stihne... mozno tak vo vasich snoch... mam strach ze za 5min. prejde cez tu ich "dieru" natankuje, zatvori okna, oznaci listky, vypne palubak, zbali si kabelu, odparkuje vyleze von zamkne ak sa tie sunky ovsem zamykaju a prejde na vypravnu... hehehehehehehehe ? iste iste... mozno tvoja teoria ale nie realita... a toto tu robi 90% ludi... len teoria a jedna teta povedala ale realita je vela krat hodne hodne daleko... ?
Reply on: Darro #49387:
Máš pocit, že sa na petržalskú odstavnú plochu zmestí ešete minimálne 10 sólo vozov? (myslím v noci, keď sú všetky ovečky doma ☺ ) a že má 4 DP k dispozícií ešet min. 20 vodičov rezervu? (Prac. deň) ak áno, tak potom byv záujme racionality fkt mali byť tie 99 z Petržky a vrakosy odtiaľ nemali odchádzať a z 2 DP tam môžu dojsť ďalšie ikarusy. Možno tak bude keď bude nová petržalksá vozovňa. Ale v opačnom prípade nie je technicky možné aby dnes robila celú 99nu Petržalka.
Ad. stav vozidiel: disuktujúci z imhd nehodnotia podmienky, v akých THPci 4 DP pracujú. Oni hodnotia výsledok, v akých vozoch sa vozia. A tiež mám ten pocit, že termín "odstavné plochy" sa pre 4 DP zaviedol na základe jej obhajcov, ktorí tvrdili, že technickým vybavením nie je Petržalka plnohodnotná vozovňa.
A tiež som niekde počul, že kým pôvodne bolo v Petržlake na ukončenie 10 min., po rannom diely delenej 5 min. (ako je v Krasňanoch doteraz), čo je podľa mňa hudba budúcnosti (a znak pokrokovosti), tak teraz je v Petržlake na ukončenie paušálne 20 min. a to aj po rannom diely delenej. TEa vodič si s vozom aj tankuje, aj ho odstavuje. Tzv. "kukači " (manipulační vodiči), ktorí to robili zaňho údajne kradli naftu. A tak ich zrušili. Či náhodou aj to nie je vizitka prevádzky. ?
Reply on: Andy #49390:
Neber to osobne ale ja mam pocit ze ty vies o 4.DPA asi to co ja o vozovni v Kube alebo v Riu... "Ale keď každý deň pobytu vozidla na petržalskej odstavnej ploche zhoršuje jeho stav" ty mas snad pocit ze ked je to blizko Dunaja tak je tam vlhko a vsetko tam behom noci zhrdzavie ze?... inak si neviem predstavit co myslis... ty si pleties vymysli ludi co odsudzuju Petrzalku na zanik z realitou... na tomto fore skoro vsetci su proti 4.DPA a pritom ste videli autobus len za rampou... kym zacnes o niecom hovorit najprv by si mal vediet aky je tam naozaj stav... Ty asi ani netusis co su Krasnany (autobusy) za odpad MHD... ja lutujem tych vodicov co na tych srotoch musia jazdit... uz nech ich z tadial spakuju na Trnavku a Jurak... ? .
dneska o 9:39 porucha 1800 na linke 21 tesne za dialnicou smer volkswagen
na Molecovej nefunguju semafory, lebo niekto zrusil semafor pre chodcov...dnes to nevyzeralo ze by to chceli opravovat...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.