Este pridam mensiu vypravu:)
61:2607
68:1817 a vodic v zacviku:),1208
74:2611
78:2945:),2816:)
86:1803(7),1806
93:4214
95:4096:-D
97:1807
198:1826:)
61:2607
68:1817 a vodic v zacviku:),1208
74:2611
78:2945:),2816:)
86:1803(7),1806
93:4214
95:4096:-D
97:1807
198:1826:)
)
Ja tvrdim, ze aj pri takej vyluke, ako sa tu spominala, nebudu musiet cestujuci slapat zo zastavky na zastavku, nadalej budu moct cestovaj s jednym prestupom, len to bude na inej zastavke a jazda bude inymi linkami ...
na 7/2 - 7112
tr3mp
suhlasim s tebou. Tym sa vlastne nahradi system metro - elektricka systemom rychlodrazna elina - ina doplnkova doprava. Lenze, aby malo zmysel vobec nejaku doplnkovu dopravu robit, nosny system nesmie stat pri kazdej vrbe. Doplnkova doprava by mala mat blizky prestup na nosnu, avsak to chce vkladat medzi dve zastavky nosneho DS aspon jednu zastavku doplnkoveho (teda vzdialenosti by mali byt podstatne vacsie ako na imhd uverejneny projekt). Druha moznost je na doplnkovu dopravu sa uplne vykaslat a nechat ludi dochadzat ...