59:2410(6?), 2943 stale bez svojho v.
68:4804, 1411
78:2831, 2511, 2828(12), 2320-cca. o 6:20 prichod na Holicsku, potom prazdny okolo Technopolu asi do G! ???
81:ZV 3604!
85:4829(3), vypraveny namiesto 4948-s jej vodicom, 4930(5), 4940(6), 1218P!
86:1804, 1813
90:4835
92:4820, 4800
94:4832??
95:4402(7) uz zo (7) vodicom , 4823
96:4951(1), 2307
97:1402
198:1917(1), 1915
Porucha 1218/85:Odstavena pred zastavkou Mala Scena smer mesto o 6:48 s otvorenym krytom motora
Vcera pp.4809 a Dolfi /81 :o)
4951/96(1) vcera pp.+Z :o)
COLOR: O 15:30 h. hlasili pokazeny autobus pod Kramarmi aj s vytecenym olejom v RE; ale som presvedceny i ked som to nevidel, ze islo o 3707
Este v sobotu pred 23. h. doslo v jednom z autobusov MHD pri prudsom zabrzdeni k zraneniu 37-rocnej cestujucej ( V ) - miesto ani linka neboli uvedene
Dnesne zaujimavosti:
Podla informacii, ktore sa dnes ku mne dostali, tak niekedy okolo 11:30 az 12. h. stala premavka elektriciek 8, 9 a 14 na Ruzinovskej, ale preco to tak bolo, to neviem
- 2810 docasne vypadol na linke 83/7 okolo 10:15 h., neskor ho nahradil ZV 3604
- 2808 vypadol na linke 34/5 okolo 12:30 h., neskor ho nahradil ZV 3604 a napokon 2822
- 1021 ako spominal frenky, vypadol minimalne pred 14. h. na linke 20/4, od 17:17 h. ho nahradil 1007
- 7755-56 vypadol na linke 1/6, neskor ho nahradil ZV 7834 a napokon 7727-28
- 7951-52 vypadol pre poruchu vozidla na linke 5/11 od 15:25 h. ( o 15:37 h. odisiel do vozovne ), neskor ho az do konca sluzby nahradil ZV 7076
- 7727-28 docasne vypadol na linke 1/6 po 20. h., asi hned ho stihol nahradit ZV 7834 ( mam pocit, ze v Dubravke sa predtym dohodol s dispecerom, ze to potiahne na stanicu a potom docasne do vozovne pre nejaky mensi problem )
- o 20:28 h. na zastavke OD Saratov ( smer Pri krizi ) doslo v autobuse 2813 na linke 34/2 k zraneniu cestujuceho. Presnu pricinu neviem, ale po 15 minutach prisla sanitka ( bez zapnutych majakov ), zobrali zraneneho ( isiel po svojich ) a opat odisla ( bez zap. majakov ). O 21. h. prisli dopravny dispecing ( nehodovka ) a za chvilku i policajti, ti za 5 minut odisli a vozidlo odislo do vozovne. Nebol obsluzeny posledny odchod z Dubravky na tejto linke o 20:50 h.
- 7809-10 na linke 12/6 neobsluzil odchod z Dubravky o 20:16 h. asi pre nejake mensie technicke problemy s trolejovym vedenim na konecnej, alebo s vozidlom. O 20:23 h. odisiel na prazdno sa zaradit na harmonogram.
Vyprava podla poradia - prispel aj frenky :
1: 7745-46, 7748-47, 7779-80, 7793-94, 7767-68, 7755-56, 7737-38, 7821-22, S 7757-58, 7819-20, 7805-06 M: ZV 7834/ 2x 6; 7727-28/6
5: 7905-06, 7929-30, 7909-10, 7939-40, 7946-45, 7907-08, 7947-48, 7919-20, 7921-22, 7917-18, S 7951-52, 7845-46, 7935-36, 7943-44, 7733-34 M: ZV 7076/11
12: 7781-82, 7723-24, 7803-04, 7795-96, 7813-14, 7809-10, S 7759-60, 7815-16
20: 1012, 1002, N 1014, 1021, 1011 M: 1007/4
22: 1100, 1101, 1009
27: 1008, S 1006, 1014, VW 1203, VWv 1213
34: 2814, 2813, 2811, 2944, 2808, 2303, S 2408, 2309 M: ZV 3604 a 2822/ oba 5
35: 3502, S 3508
83: 2208, 2827, 2315, 2820, 2809, 2940, 2810, 2938, S N 2826, 2401, 2818, 2512, 2830 M: ZV 3604/7
382: 1111
504: 1509
507: 2826
509: 1014
Pred chvilou na TA3ke davali zabery vyhoretych TAMov, bol tam ten dnesny, ale aj 3707 (asi na Kramaroch) - bohuzial prisiel som neskoro a neviem kedy ta 3707ka vyhorela. Vie o tom niekto nieco? V oboch pripadoch bola porucha v olejovej trubke, kde sa vznietil ohen. Hovorilo sa aj o tendri.
Ja mozem na margo CB18 skusaneho v BA povedat jedno: Zaujimave je ze v Prahe som sa skutocne CB18 pocas popovodnoveho stavu dosyta povozil a tam tie busy jazdili skutocne svizne aj ked boli dost narvate.
Nie som taky odbornik aby som povedal preco tento skusany v BA bol na tom tak zle (odznelo tu - tusim od Martyka - ze mal inu prevodovku [ZF - standartne je tam VOITH]).
V kazdom pripade to co tu jazdilo bol uplne nahovno voz v porovnani s prazskymi CB18kami. Neberte to ako moju obhajovu citybusov - osobne si myslim ze do BA existuju vhodnejsie vozidla - ale nepaci sa mi ze na zaklade niekolkych skusenosti s JEDNYM kusom sa tu zatracuje cely rad.
Prepac,ale toto viem na isto...Bol vypisany dva-krat na linku cislo 21,ale nesiel tam preto,lebo nikto nemal istotu ci to zvladne a maju pravdu pretoze autobus ledva zvladol maly kopcek a mohli sa o tom presvedcit skoro vsetci co to robilo s tym vozom ked robil iba obycajnu 198-ku a ledva sme sa vysplhali na pristavny most:-)Aby ja ked drzim plyn na podlahe a voz mi ide 25km/h???Tak to si mozu nechat...To ide lepsie Karosa(obycajna),Ikarus 435 a samozrejme aj Tam a zabudol som este aj stare ikarusy maju mensie problemy ako Citybus:-)
A tu mame este nieco o tragickej nehode na zastavke Terna:-IProsim nevsimajte si niektore nezmysli ktore pise novy cas:-I7-ludi na zastavke vobec nebolo:-)
Hmm neviem co bolo skutocnym dovodom, ale teoreticky je aj mozne ze proste niekto nechcel aby sa ten voz ukazal dobre a tak ho dali na linky kde sa neukaze a dali tam vodica s ktorym sa dohodli aby sa neukazal a pripadne vsetko obrblal [myslim ze vhodne vsimne z mercedesu pre zainteresovanych spravi svoje...]
PS: berte to iba ako hypoteziu, nie ako neaku overenu informaciu
Nieco z dispecerskej zalezitosti:-D
(Moj novy program mini vyprava:-)).)
86:1800,1804,1802
97:1803:-),1808:-)1402
21:1410:-))
198:1806:-)
-----------------------------------------------
tulenique
Nie som taky odbornik aby som povedal preco tento skusany v BA bol na tom tak zle (odznelo tu - tusim od Martyka - ze mal inu prevodovku [ZF - standartne je tam VOITH]).
V kazdom pripade to co tu jazdilo bol uplne nahovno voz v porovnani s prazskymi CB18kami. Neberte to ako moju obhajovu citybusov - osobne si myslim ze do BA existuju vhodnejsie vozidla - ale nepaci sa mi ze na zaklade niekolkych skusenosti s JEDNYM kusom sa tu zatracuje cely rad.