Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Darro #49387:
Máš pocit, že sa na petržalskú odstavnú plochu zmestí ešete minimálne 10 sólo vozov? (myslím v noci, keď sú všetky ovečky doma ☺ ) a že má 4 DP k dispozícií ešet min. 20 vodičov rezervu? (Prac. deň) ak áno, tak potom byv záujme racionality fkt mali byť tie 99 z Petržky a vrakosy odtiaľ nemali odchádzať a z 2 DP tam môžu dojsť ďalšie ikarusy. Možno tak bude keď bude nová petržalksá vozovňa. Ale v opačnom prípade nie je technicky možné aby dnes robila celú 99nu Petržalka.
Ad. stav vozidiel: disuktujúci z imhd nehodnotia podmienky, v akých THPci 4 DP pracujú. Oni hodnotia výsledok, v akých vozoch sa vozia. A tiež mám ten pocit, že termín "odstavné plochy" sa pre 4 DP zaviedol na základe jej obhajcov, ktorí tvrdili, že technickým vybavením nie je Petržalka plnohodnotná vozovňa.
A tiež som niekde počul, že kým pôvodne bolo v Petržlake na ukončenie 10 min., po rannom diely delenej 5 min. (ako je v Krasňanoch doteraz), čo je podľa mňa hudba budúcnosti (a znak pokrokovosti), tak teraz je v Petržlake na ukončenie paušálne 20 min. a to aj po rannom diely delenej. TEa vodič si s vozom aj tankuje, aj ho odstavuje. Tzv. "kukači " (manipulační vodiči), ktorí to robili zaňho údajne kradli naftu. A tak ich zrušili. Či náhodou aj to nie je vizitka prevádzky. ?
Reply on: Andy #49390:
Neber to osobne ale ja mam pocit ze ty vies o 4.DPA asi to co ja o vozovni v Kube alebo v Riu... "Ale keď každý deň pobytu vozidla na petržalskej odstavnej ploche zhoršuje jeho stav" ty mas snad pocit ze ked je to blizko Dunaja tak je tam vlhko a vsetko tam behom noci zhrdzavie ze?... inak si neviem predstavit co myslis... ty si pleties vymysli ludi co odsudzuju Petrzalku na zanik z realitou... na tomto fore skoro vsetci su proti 4.DPA a pritom ste videli autobus len za rampou... kym zacnes o niecom hovorit najprv by si mal vediet aky je tam naozaj stav... Ty asi ani netusis co su Krasnany (autobusy) za odpad MHD... ja lutujem tych vodicov co na tych srotoch musia jazdit... uz nech ich z tadial spakuju na Trnavku a Jurak... ? .
dneska o 9:39 porucha 1800 na linke 21 tesne za dialnicou smer volkswagen
na Molecovej nefunguju semafory, lebo niekto zrusil semafor pre chodcov...dnes to nevyzeralo ze by to chceli opravovat...
Reply on: Darro #49388:
Však ráta sa.. Ale keď každý deň pobytu vozidla na petržalskýej odstavnej ploche zhoršuje jeho stav, možno je lepšie, keď tie vozy sú v Krasňanoch.. ?

Re #49387 Darro: Nikdy som nebol proti znižovaniu jalových kilometrov.. Nemôžem za to, že v Petržalke je doteraz len odstavná plocha na kraji záujmu podniku.. Ale dnes som išiel okolo stavby novej vozovne, a vyzerá to optimisticky, zatiaľ sa na nej stále pracuje. ?
Reply on: Darro #49387:
Presne tak! 99 by mala byt vypravovana ciste z Petrzalky. A dovolim si povedat, ze aj 88. Je nezmysel, aby linky co jazdia de facto ciste po Petrzalke boli vypravovane z druhej strany Dunaja.
Reply on: Andy #49385:
Podla teba sa usetri niekolko kilometrov na tankovani hehehehe ? to je dobre ale to kolko urobia cestou z/do vozovne sa nerata ze ? ? .
Reply on: Andy #49385:
Aleee... odrazu tu sa pozera na jalove km... ale ked som to tu ja asi pred pol rokom spominal tak to som bol ten najvacsi curino ze preco o tom uvazujem... ja by som linku c.99 celu dal do 4.DPA a vobec neni o com... dufam ze ked sa dostava nova vozovna tak to bude jasna vec ze to bude linka 4.DPA a nie dajaky zapadak z opacnej strany mesta... ?

Technopol: Vies teoria setrenia DPB je v tom ze petrzalska linka je vypravovana zo severo-vychodnej casti Bratislavy z Krasnan... cize len autobus ktory vylezie za rampu vozovne najprv spravi cca. 13km a az potom pride na svoju trat kde jazdi cely den... ale petrzalska vozovna ktora je od trasy linky c.99 asi 1km vzdialena je vypravovanych teraz neviem presne ale tusim tri autobusy ak nehovorim vela...
Neviete niekto co je s 6702 ? , uz tyzden nie je na Dlhacoch
Reply on: Technopol #49384:
Linku 99 mali Krasňany aj predtým ak sa nemýlim. Preradením sa ušetrí na každom voze denne niekoľko zbytočných kilometrov pri tankovaní..
Inak zaujimalo by ma načo je dobre preradovať naftove karosy z petžalky do krasňan a nasledne ich vypravovať na linku 99
38/1: 3518
43/1: 2601, /2: 2618
Na 83 som videl okolo 13:50 na SAV smer Dúbravka ZV 2704.
88/4 - 1624 ?
ZV Nový most - 1710 (doobeda aj na 80), 4850.
Dnes na 20:
1799 ? , 1709, 1010, 1031, /5. nemam
Inak nevie niekto, či sa ešte budú preraďovať vrakosy medzi vozovňami ? Inak, ked je vozidlo odstavené z premávky(napr. 3191,3193,3197), znamená to, že ide odpočívať pred vyradením ? ? ? ?
29: 3630, 3637
28: 3628, 3515, ----, P 3519
Reply on: Johny D #49377:
Ked vam mam pravdu povedat, aj frenky ma v tom predchadzajucom prispevku svoj podiel ?
Zo soboty, najma same kuratka mi tu dnes behali:
- ZV 2016 po 9. h. na linke 83/3, neskor ho nahradil 2627 (povodne mal byt 2826)
- 1707 o 11.20 h. docasne odisiel na plnicku z linky 20/3, nahradil ho ZV 1806
- 7901-02 okolo 12.10 h. odisiel do vozovne z linky 5/1 pre poruchu vozidla
- 1613 okolo 12.45 h. docasne vypadol na linke 24/7, neskor ho na linke 26/7 nahradil ZV 1008
- 1613 okolo 15. h. vypadol na linke 26/7, neskor ho aj na linke 20/7 nahradil ZV 1806 a napokon 1624
- 2616 okolo 17.45 h. docasne odisiel na plnicku z linky 83/5, bez ZV
- 2622 okolo 18.30 h. docasne odisiel na plnicku z linky 83/9, nahradil ho ZV asi 2016
- 2615 okolo 20.10 h. docasne odisiel na plnicku z linky 83/2, nahradil ho ZV asi 2016
- 2619 okolo 20.45 h. docasne odisiel na plnicku z linky 83/10, bez ZV

Podla poradia:
23: 3518, 1613
? M: 1624/7
26: 1613
? M: ZV 1008 a 1624
83: 2829, 2615, 2627n, 2812, 2616, 2823, 2819, VN 2813, 2622, 2619
? M: ZV 2016/3 a asi aj /2 a 9
504: 1602

Pomohol Max ?
Dopravné zaujímavosti z dnešného dňa:
TEDOM Kronos 123 G (vedený pod ev.číslom 1799) na linke 63/1, po prestávke v Lamači nebolo možné na vozidle zaradiť rýchlosť, z toho dôvodu bol odchod 16.40 neobslúžený. Plynovej Karose linky 63/6 s plánovaný odchodom 17.00 sa však pre technické problémy tiež nepodarilo pohnúť, vďaka čomu neboli z Lamača obslúžené dva po sebe nasledujúce odchody linky 63. Smutným čakajúcim duochodkyňám sa situáciu pokúšal objasniť vodič slovami: "môj autobus nejde, pretože je už príliš starý a tento nejde preto že je príliš nový".
Autobus TEDOM sa však nakoniec podarilo spojazdniť a tak z Lamača odišiel aj s cestujúcimi na medzičas o 17.07.
Od zastávky nemenovaný obchodný dom Lamač ukončil hradenie linky 20 záložný voz 1806, ktorý hneď pokračoval hradiť 63/6. (1806 ešte predtým stihol hradiť aj linku 24).
Približne v rovnakom čase sa na svoju púť linkou 43 vydal ďalší prvokolónny záložák - 1008.
Na linke 41 zase voz 3028 a na 74 voz 3635.
Dnes:
38/1: 3509
43/2: 2618

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.