Reply on: Darro #49387:
Máš pocit, že sa na petržalskú odstavnú plochu zmestí ešete minimálne 10 sólo vozov? (myslím v noci, keď sú všetky ovečky doma ☺ ) a že má 4 DP k dispozícií ešet min. 20 vodičov rezervu? (Prac. deň) ak áno, tak potom byv záujme racionality fkt mali byť tie 99 z Petržky a vrakosy odtiaľ nemali odchádzať a z 2 DP tam môžu dojsť ďalšie ikarusy. Možno tak bude keď bude nová petržalksá vozovňa. Ale v opačnom prípade nie je technicky možné aby dnes robila celú 99nu Petržalka. Ad. stav vozidiel: disuktujúci z imhd nehodnotia podmienky, v akých THPci 4 DP pracujú. Oni hodnotia výsledok, v akých vozoch sa vozia. A tiež mám ten pocit, že termín "odstavné plochy" sa pre 4 DP zaviedol na základe jej obhajcov, ktorí tvrdili, že technickým vybavením nie je Petržalka plnohodnotná vozovňa.
A tiež som niekde počul, že kým pôvodne bolo v Petržlake na ukončenie 10 min., po rannom diely delenej 5 min. (ako je v Krasňanoch doteraz), čo je podľa mňa hudba budúcnosti (a znak pokrokovosti), tak teraz je v Petržlake na ukončenie paušálne 20 min. a to aj po rannom diely delenej. TEa vodič si s vozom aj tankuje, aj ho odstavuje. Tzv. "kukači " (manipulační vodiči), ktorí to robili zaňho údajne kradli naftu. A tak ich zrušili. Či náhodou aj to nie je vizitka prevádzky. ?
Max
TEDOM Kronos 123 G (vedený pod ev.číslom 1799) na linke 63/1, po prestávke v Lamači nebolo možné na vozidle zaradiť rýchlosť, z toho dôvodu bol odchod 16.40 neobslúžený. Plynovej Karose linky 63/6 s plánovaný odchodom 17.00 sa však pre technické problémy tiež nepodarilo pohnúť, vďaka čomu neboli z Lamača obslúžené dva po sebe nasledujúce odchody linky 63. Smutným čakajúcim duochodkyňám sa situáciu pokúšal objasniť vodič slovami: "môj autobus nejde, pretože je už príliš starý a tento nejde preto že je príliš nový".
Autobus TEDOM sa však nakoniec podarilo spojazdniť a tak z Lamača odišiel aj s cestujúcimi na medzičas o 17.07.
Od zastávky nemenovaný obchodný dom Lamač ukončil hradenie linky 20 záložný voz 1806, ktorý hneď pokračoval hradiť 63/6. (1806 ešte predtým stihol hradiť aj linku 24).
Približne v rovnakom čase sa na svoju púť linkou 43 vydal ďalší prvokolónny záložák - 1008.
Na linke 41 zase voz 3028 a na 74 voz 3635.