Pridam Ti, že na posledený odchod L12 23:25 zo šafka, resp. 27 z Jesenského sa išla z vozovne flexibilne napojiť 7812+11. Takže predtým ju asi niečo hradilo... ?
Takže ráno pod Novým Mostom:
28: 3610, 2706, 3621, 3639
29: 3510
30: 3519, 3527
37: 1005
70: 1206, 1203, 1213
88: 1218/2, 1202/4, 1805/5, 1219
191: 4110/7
a potom ešte ZV 4508 na 93 smer Vyšehradská o 8:52 pri ŽST Petržalka
v 1317 boli kedysi prisrobovane...ale aj tak casom pomizli inak najdlhsie asi vydrzali v ik280 c. 1923, kde v prednom clanku zostali az do osudnej nehody...
Z pondelka:
- ZV 7717 po 12. h. na linke 12/1, neskor ho nahradil 7803-04
- 1701 o 18.50 h. docasne odisiel na plnicku z linky 20/3, bez ZV
- 1701 o 20.05 h. docasne vypadol na linke 20/3 pre poruchu vozidla (odstaveny na zastavke Damborskeho, smer DNV), bez ZV
Nejak zblbo posielanie tak ešte raz:
Môj návrh trasovania od 19.8.:
L 1: Dúbravka, Šafárikovo nám. späť tunel, Špitálska, ŽST Nové Mesto,
L 2: Hlavná stanica, Obchodná, Špitálska, Zlaté Piesky,
L 3: Hlavná stanica, Obchodná, Špitálska, Vazovova, Komisárky,
L 4: Karlova Ves, Šafárikovo nám. späť tunel, Špitálska, Zlaté Piesky,
L 5: Dúbravka, tunel, Špitálska, Vazovova, Komisárky,
L 8: Komisárky, Vazovova, Ružinov,
L 9: Karlova Ves, tunel, Špitálska, Ružinov
L 12: Dúbravka, Šafárikovo nám. späť tunel, Špitálska, Ružinov.
L 6, 11 a 14 sú zrušené.
no v SOR-och sa kladivká demontovali,ale len v poslednej sérii,t.j. 3527- 3533 ... Na ostatných ich demontovali sprostí cestujúci .... jediné dve kladivká po 5 rokoch ?! zostali v 3510 a o obe prišla, keď jazdila týždeň na inej linke ako na 29....
Na solarisoch sú myslím,že pripevnené nejakým lanom,či čo to je ?
A tie klbáky nemusíš riešiť, tam je podla mňa životosť kladivka cca týždeň ... ale asi nejakých 7-8 , bo v SOR-och je nejakých 5 kladiviek...
Hm, to sa aj ja čudujem - nové tabulky na označníkoch aj CP L12 len na 5 dní. Hlavne, že keď minulý rok premávala X43-ka z Koliby na Železnú studničku cca 2 mesiace, tak CP neboli (len oznamy na zastávkach) a na väčšíne zastávok Železnej studničky neboli ani len označníky X43-ky...
V tých stále sa meniacich trasach električiek už mám zmätok aj ja...
Re #47729 miso1234: Sa mi zdá, že raz tu niekto písal, že kladivká z busov už radšej DPB preventívnew demontuje... Ale v niektorom Solarise som tuším minule kladivko videl...
Koľko má byť kladívok napr. v kĺbovom buse? Dožvie, v koľkých vozidlách ešte kladivká sú a koľko ich je... Načo to komu môže doma byť...
Po 5 rokoch prevádzky bolo z 3510 ukradnuté posledné kladivko, keď dva týždne nejazdila na 29/1 ?
Inak dnes 29 - 3510 odchádzala z Devína s klasickým meškaním -2, takže ju dobehla 28 a na Devínskej ceste sa vzájomne predbiehali ? odporúčam ako novú zábavku ? ?
Budú aj nové CP liniek č. 1 a 4, keď teda nepôjdu cez Jesenského? A bude aj samostatná novinka k tomu?
Podobne zaujímavá situácia je už teraz pri Polus City Centre. Posledná 1-ka z Dúbravky tam má príchod 00:01 h, zatiaľ čo prvá 514-ka z Hlavnej stanice má prísť už 23:56 h ?
1; Ozaj, prečo na niektorých nočákoch, (napr. 510, 514) nejdú posledné spoje do mesta celú trasu, ale iba jej časť?
2; A prečo na Východné (Rendéz) zachádzajú len 2 z 3 spojov L514? Má to nejaký logický dôvod? Veď keď už aj na 508-ke pridali na celej trase tretí nočný odchod...
PO SPUSTENI NOVEHO CP PRE LINKY 3,5 SU PEKNE MEDZERY V TOM CP. 9 MIN NEPOJDE Z RACE ZIADNA ELEKTRICKA.HLAVNE ZE POTOM POJDU DVE ZA SEBOU. RADSEJ BUDEM CHDIT AUTOM.ZASE SA NIECO PODARILO DPB. ? ? ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
miso1234
Na solarisoch sú myslím,že pripevnené nejakým lanom,či čo to je ?
A tie klbáky nemusíš riešiť, tam je podla mňa životosť kladivka cca týždeň ... ale asi nejakých 7-8 , bo v SOR-och je nejakých 5 kladiviek...