rozdiely boli v sedadlach - ine farebne prevedenie, farba tyci, kabina vidica a podobne drobnosti. Najviac sa odllisovali prve serie od tych ostatnych typom napravy. V BA uz vsak taku 280 nenajdes. A je to uz pekne dlho. Naposledy (asi pred piatimi rokmi) som skoro na Nivach skolaboval co za veterana to doslo na L 510, to bolo naposledy co som ten typ videl. Obcas sa taka sestcipa naprava este objavi na medzimestskych - modrych Ikarusoch. Inak, aspon myslim sa tento typ uspesne vyrabal bez vacsich zmien a zasahov viac ako 30 rokov.
Neviete aký je rozdiel v prvých typoch Ikarusov 280? myslím tým napr. rozdiely v čelnom znaku Ikarus.-niektoré sú šíkmé vypuklé, iné obyč. "Ikarus 280" ?
Včera poobede som cestovala v trolejbuse 202/6620. Pri druhých dverách mu každú chvílu zaznel signál "nevystupujte" aj keď sme neboli na zastavke. Väčšinou vtedy, keď sme zabáčali doľava. Dnes som mala to šťastie ísť tiež s týmto trolejbusom a ešte stále to tak fungovalo aj keď nie tak často. Žeby zlé kontakty
ZV :: 1410 - popoludní 37, 21
ZV :: 3604 - popoludní 34
ZV :: Ikarus 415 z 2. DTPA - popoludní 34, hneď za 3604 (zrejme doplní Johny D nad ránom)
_________
Pred pár desiatkami minút som mal prvýkrát tu česť s obratiskom "Opletalova" a môj dojem: koniec sveta.
_________
Dnes som referoval na hodine "Dopravná sústava" o Karose B 741. Dostal som jednotku, potlesk od učiteľky a spolužiakov a ževraj budem odporučený do nejakého školského projektu. ☺
_________
Prajem príjemný víkend.
Zo stvrtka:
- 2606 po 15.40 h. docasne odisiel na plnicku z linky 83/5, nahradil ho ZV 2014 (ako Vlasto spominal)
- 2626 po 20. h. docasne odisiel na plnicku z linky 83/6, nahradil ho ZV 2828
26: 1818
27: 1009, S 1008
83: 2820, 2823, 2818, 2830, 2606, 2626, 2801, 2816, S N 2810, 2829, 2819, 2514, 2814
? M: ZV 2014/5; ZV 2828/6
504: 1816
Hej, dvera sa bakelitovie. Okrem toho, že sú znútra otrasné (nemôžem posúdiť, znútra som ešte nevidev), tak sa tiež veľa dobre vyníma, že plastovie sa len 1. dvera, 2. a 3. dvera sa klasickie plechovie.
Najskôr plastové, inak zvonku je to celkom dobre vyzerajúce, ale zvnútra je to otrasné. ,
Bola to 209/7 = 207/11, ale pri prejazde sa číslo poradia neprekladá, preto tam mal 7.
TeBeCe