Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: A #37680:
Len dodam, ze pri akomkolvek brzdeni, vymole a podobne. Vsimni si, ako sa k tomu elegantne rozsvieti aj svetlo nad verami a pomaly zhasina...
Reply on: IKARUS-280 #37682:

rozdiely boli v sedadlach - ine farebne prevedenie, farba tyci, kabina vidica a podobne drobnosti. Najviac sa odllisovali prve serie od tych ostatnych typom napravy. V BA uz vsak taku 280 nenajdes. A je to uz pekne dlho. Naposledy (asi pred piatimi rokmi) som skoro na Nivach skolaboval co za veterana to doslo na L 510, to bolo naposledy co som ten typ videl. Obcas sa taka sestcipa naprava este objavi na medzimestskych - modrych Ikarusoch. Inak, aspon myslim sa tento typ uspesne vyrabal bez vacsich zmien a zasahov viac ako 30 rokov.
Reply on: A #37680:
To začnú robiť po čase asi všetky trolejbusy 15TrM. A keďže asi to nikomu v DPB nevadí, tak to možno ani nebudú opravovať... 🙂
Nejaka 415 z 2. kolony bola dnes na 78 (vzadu na kryte motora mala mriezky, tusim 2013). Odchod zo zastavky Estonska smer Holicska o 17.40 (podla CP).
2016 dnes hradil minimálne jedno kolo aj L90
3604 hradil aj L89
Neviete aký je rozdiel v prvých typoch Ikarusov 280? myslím tým napr. rozdiely v čelnom znaku Ikarus.-niektoré sú šíkmé vypuklé, iné obyč. "Ikarus 280" ?
Reply on: A #37680:
Asi zle kontakty. Odporucam preto pozriet si sekciu Kontakty (tuto na stranke) a kontaktovat priamo DPB. ?
Včera poobede som cestovala v trolejbuse 202/6620. Pri druhých dverách mu každú chvílu zaznel signál "nevystupujte" aj keď sme neboli na zastavke. Väčšinou vtedy, keď sme zabáčali doľava. Dnes som mala to šťastie ísť tiež s týmto trolejbusom a ešte stále to tak fungovalo aj keď nie tak často. Žeby zlé kontakty ❓
Reply on: TeBeCe #37678:
a uz dve kola ju hradi ZV 2016. (34/3.)

milannco> na Opeltalovu mi nenadavaj ? velmi dobra otocka to je. ☺
A Johny D asi nedoplni, bo sa uci, teda, on to tvrdi. ? ?
Reply on: milannco #37677:
o 14.30 vypadol 2830 asi z 34...fical od kriza ako porucha
ZV :: 1410 - popoludní 37, 21
ZV :: 3604 - popoludní 34
ZV :: Ikarus 415 z 2. DTPA - popoludní 34, hneď za 3604 (zrejme doplní Johny D nad ránom)
_________
Pred pár desiatkami minút som mal prvýkrát tu česť s obratiskom "Opletalova" a môj dojem: koniec sveta.
_________
Dnes som referoval na hodine "Dopravná sústava" o Karose B 741. Dostal som jednotku, potlesk od učiteľky a spolužiakov a ževraj budem odporučený do nejakého školského projektu. ☺
_________
Prajem príjemný víkend.

milannco
Ešte malé čriepky - 86: 1613, 1824, 1803, 1509, 1514 21: 1917
Ešte som sa chcel opýtať, že či už je 1908 vyradená a ako je to s 1615, keď sa očakáva zaradenie 1616 do premávky. Dík.
Zo stvrtka:
- 2606 po 15.40 h. docasne odisiel na plnicku z linky 83/5, nahradil ho ZV 2014 (ako Vlasto spominal)
- 2626 po 20. h. docasne odisiel na plnicku z linky 83/6, nahradil ho ZV 2828

26: 1818
27: 1009, S 1008
83: 2820, 2823, 2818, 2830, 2606, 2626, 2801, 2816, S N 2810, 2829, 2819, 2514, 2814
? M: ZV 2014/5; ZV 2828/6
504: 1816
Reply on: mrcheef #37671:
+1800
Reply on: mrcheef #37671:
dalej 1803, 1604, 1609 tusim este 1813:o)
Dnes 86: 1829 1402 1816 1515 1511 1808/11 1812. Zvysnych 5 vozov som nevidel
Reply on: Andy #37669:
Hej, dvera sa bakelitovie. Okrem toho, že sú znútra otrasné (nemôžem posúdiť, znútra som ešte nevidev), tak sa tiež veľa dobre vyníma, že plastovie sa len 1. dvera, 2. a 3. dvera sa klasickie plechovie.
Reply on: Max #37667:
Najskôr plastové, inak zvonku je to celkom dobre vyzerajúce, ale zvnútra je to otrasné. 🙂,
Bola to 209/7 = 207/11, ale pri prejazde sa číslo poradia neprekladá, preto tam mal 7.
ZV 2014 teraz na 83

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.