Reply on: Emo #21015:
No ja sice robim rozsiahle vypravy, ale zeby ma videl niekto stat niekde len-tak alebo nebodaj este s papierom... to urcite nie! A odkial mavame tie vypadky busov atd., to Ti uz tusim vysvetlil Andy 
Re #21020 Zdenko: Nechcem vyvracat tuto tvoju vypravu, ale si si isty 6253 na L206? Je totiz z Hrobonky a L206 sa vypravuje uz len s Trnavky;-)
Re #21118 frenky: Vdaka, pre dohodu, budem Ti pisat vzdy len KPP +cosi pre Teba a zaujimavosti;-)
Re #21179 Emo: Oficialne nie. Avsak tbusy 212 z vozovne to maju dovolene;-)
Re #21289 Tomáš: Strasne.
No ja som videl vcera zrazene dieta asi 4-rocne na kriz.Trnavska-Tomasikova, ale napriek tomu sa musim priznat, ze este odpornejsi pohlad mi bol na privolanych zachranarov, ktory s jeho mamou hrubo komunikovali, dieta nakladali umyselne pomaly a nakoniec matka musela ist za sanitkou(ktoru pocase aj tak predbehla) taxikom;-(
Z vcerajsej vypravy podla poradia:
30: 3198, 3517, 3518, 3605, 3516, 3514
41: 3183, 3506
50: 3606, 3607, 3621, 3608, 3613, 3145*, 3631, 3192, 3615, 3625, 3601, 3001, 3617
X50: 3515
51: 3185, 3502
80: 3623, 3620, 3608
89: 3618, 3624, 3612, 3616, 3641
210: 6234, 6280, 6301
> na srote 6310 (206/2) vodic v zacviku:-(
> bufetak 2402 na 75/tazko zistit permanentne s predstihom
> ZV 6285 mal vyjazd na L203 na Budkovu o 19:00 a o 20:30 sa uz ponahlal na L205
> ZV 1826 o 16:00 na L198
> pochvalim vodica 50/5, ktory jazdil rychlo, bezpecne, ohladuplne a kolko dobrych skutkov spravil za jazdu o 17:30 od Slimaku, ... ale to mozem napisat len sukromne
*3145 odisiel o 13:13 z Niv s pokazenym prednym kridlom dveri do Krasnan, nahr.3189
> Bonus:
21: 1219/2, 1216/6
37: 1005/1, 1020/4, 1018, 1015
39: 1824/5, 1828/6, 1830/10, 1829, 1509, 1815
70: 2706/4, 2707/5, 2132/6, 2004/7
76: 3523, 3519
82: 3628/3, 3610/4
Z dnesnej vypravy:
89/1 3619
82/2 3617
88/2 4507
50: 3189/3, 3197/7, 3172/12
206/5 6284
> na L11 sa vyskytla o 8:00 7113, asi ZV
> ZV 2014 t.c. na L70
> ZV 6285 isiel o 8:00 na L209
Inak sory, ze tu nebol odomna tradicny vikendik...
Vsetkych?
galiyosha
Keby sa ten testovaci MAN A26 dodal s bratislavskymi pomermi na zreteli (usporiadanie 2+1, uzsie sedacky, viacej tyci pre stojacich cestujucich, odstranenie turniketu a fotobuniek, vytvorenie plnej kabiny vodica), tak z mnou videnych NP autobusov by som jeho interier hodnotil ako najlepsi ako z hladiska estetickeho, tak z hladiska usporiadania. Vystup na sedacky nad motorom vobec nie je dramaticky a zadna cast tak posobi daleko estetickejsie, nez kredenc v Solarise. Jediny mierne negativny dojem som mal z toho, ze uz teraz, kym ten autobus este smrdi novotou, v nom obcas nieco zavrzga a zahrka, ale to asi plati pre uplne vsetky sucasne vozidla. Co sa tyka exterieru, tam nie je o com -- paci sa mi daleko daleko najviac. Snad len to, ako ten CNG motor (ne)taha vo mne nebudi nadsenie. Samozrejme, to su len cisto subjektivne dojmy mna ako cestujuceho. Nemozem posudit technicku uroven vozidla.
Osobne si myslim, ze klbove TAMy su z busov momentalne to najkrajsie, co v Bratislave mame -- ked si odmyslim tie handry namiesto transparentov, spinu, hrdzu, diery v oplechovani a balkansky interier. ? Keby sa na nich spravila generalka, vymenili sedacky v interieri a dostali digitalne transparenty, boli by to krasne autobusy.
Re #21278 J: Sice neviem po nemecky, ale fotografia je datovana 1999 a podla strojoveho prekladu sa v texte pise cosi o roku 1985...