Vdaka za skore info ?
Re #20478 MAX: Ano ano, nahodou by si niekto dovolil vyrusovat nepotrebnou postou ziadajucou pochvalu vodica, no toto, taka drzost, kto to kedy videl? A este k tomu su vsetci na obede, nikdy sa to tak nerobilo, vodic by to aj tak nepochopil ?...
Ano, cestujucim sa to uz vzilo, takze za prenajom uz subjekt nemusi platit... Co mi to len pripomina? Zeby premenovanie zastavok? Este naposledy vyuzijem moznost #vomit# ?
Dnes ma u mna jednu velku pochvalu vodic, ktory dnes jazdil rano 5/12. Na zastavke Svantnerova nielenze pockal na dobiehajuceho stareho pana, ale mu aj pomohol nastupit (nakolko bol skoro imobilny) a aj ho odviedol na prazdne miesto (o ktore zdvorilo poziadal sediacu pani), sadnut si.
Takychto vodicov by bolo treba viac!!! ☺
Ja tie dovody viac-menej chapem. (Ten konkretny autobus bol inak Ik435.) Len ide o to, ze v Bratislave su meskania (ci uz z dovodov zlych chronometrazi, technickeho stavu vozidiel, lenivej jazdy alebo roznou kombinaciou vyssie uvedeneho) na dennodennom poriadku -- a ked uz to niekedy lezie na nervy cloveku, ktory sa da oznacit za "fanusika" (rozumej mne), je velmi lahke si domysliet, ako to vnimaju "radovi" cestujuci... ?
Recar to ma dobre prespekulovane. Vypytaju od firiem poplatok za odstranenie reklamy a potom je ta reklama odstranena vieme ako. Doteraz su na niektorych trolejbusoch zvysky nalepiek Trianglu, ktore boli lepene hadam pred dvoma rokmi.
Ak by som si zaplatil reklamu, a nebola by riadne odstranena(odstranenim sa nemysli strhnutie), tak by som im ziaden poplatok za odstranenie nezaplatil..
Mozno si nevedel ani o tom , ze pred tyzdnom v sobotu tj. 21.2.2004 hradilo ZV 4847 nejaku 83, lenze vtedy som nemal cas dat to sem. Islo spod noveho mostu do Petrzalky o 20:52 s napisom 83 Dubravka.
? Vieš, tie stanicové meškania môžu mať niekoľko príčin-ich príklad uvádzam len pre ilustráciu, z pohľadu platiaceho cestujúceho-zákazníka samozrejme nemusia byť akceptované:
Udajme - pre príklad, že Ťa ako vodiča, ktorý nemá pridelené to "svoje" vozidlo, vypravia na službu obsluhujúcu stanicu. Ideš s vozidlo, ktoré nepoznáš, prípadne poznáš málo - všetky sú prastaré a ani najlepší profesionál, hoci čo ako predvída sled okolností, niekedy neodhadne na 100%, ako sa autobus "zachová"...voz Ti stačí natočiť dve-tri minúty pred presunutím sa na nástupište, aby si naň pristavil voz načas a načas odišiel. Lenže...prastarý autobus si to môže rozmyslieť...a Ty ako vodič pristavuješ už s meškaním...Iné okolnosti...množstvo melúcich sa a zavadzajúcich osobákov...práve zablokovali trolejbus, ktorý sa chcel presunúť, lebo má odjazd tesne pred Tebou...a Ty viazneš za ním... ?
Toto sú iba ilustračné okolnosti-ale takéto i iné situácie sa stávajú-a nie málokrát--a ani najväčší profesionál im nezabráni, čo by ako chcel. Zatiaľ iba toľko. ?
Problem je v tom, ze bocny transpatent na vnutorne napisy na tzv. teplomeri bere udaje priamo z palubneho pocitaca a tam su rozne zbytocne skratky a chyby, ale tam to nevadi, lebo je to iba na kontrolu kedy vodic na akej zastavke bol. Problem je ten, ze teraz sa tie nazvy aj s chybami prenasaju ako informacia pre cestujuceho a ked vidis Stefanikovo nam. miesto Safarikov nam., tak to je uz dost zasadny rozidel. Z tohoto isteho dovodu byvaju dlhe nazvy zastavok odseknute, alebo vznikaju take veci, ze voz ide cez "hlavna stanica" na "hlavna stanica" a pod. ? Ale zjavne to nikomu neprekaza.
Neviem, ale ja mam pocit, ze suchtanie sa je "dobrym" bratislavskym zvykom. Inak by sa mi takmer pravidelne nestavalo to, ako napriklad vcera, ked 93 isla uz z Hlavnej stanice s 2-minutovym meskanim a z Budatinskej, kde som vystupoval, odchadzala s uz 6-minutovym. (Bol neskory vecer, takze ziadne cakania na preplnenych krizovatkach.)
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
galiyosha