Nedela:
- 48xx po 22. h. ako ZV na linke 83/9 (prve kolo na tomto poradi som nepozeral, mal tam byt podla struktury 2813, ale netrufam si povedat, ze tam bol, kedze v piatok miesto neho jazdil 2926 a vcera 2814) BTW keby ste vedeli ZV zo 4. DPA, ktore malo stanovisko pod Novym mostom, tak prosim doplnte. Dik.
Z vypravy:
26: 1301
35: 3501
38: 3503 (i. Mat3j)
83: 2514, 2827, 2830, 2818, 2823, 2814, 2303, 2820, VN /9 - nemam, 2810
M: ZV 48xx/9
504: 1806
518: 3516
- 48xx po 22. h. ako ZV na linke 83/9 (prve kolo na tomto poradi som nepozeral, mal tam byt podla struktury 2813, ale netrufam si povedat, ze tam bol, kedze v piatok miesto neho jazdil 2926 a vcera 2814) BTW keby ste vedeli ZV zo 4. DPA, ktore malo stanovisko pod Novym mostom, tak prosim doplnte. Dik.

Z vypravy:
26: 1301
35: 3501
38: 3503 (i. Mat3j)
83: 2514, 2827, 2830, 2818, 2823, 2814, 2303, 2820, VN /9 - nemam, 2810
M: ZV 48xx/9504: 1806
518: 3516
strasne dobre to vyzera.
S499.1023
1) Kladivkom sa do okna nereže diera (na tento účel sa používajú nože zo spekaných karbidov, ľudovo zvané diamanty) ale sa ním okno rozbíja. Preto to má tvar kladivka a nie trebárs tvar lopaty:-).
2) Medzi rozbíjaním bezpečnostného skla kladivkom a jeho vykopávaním či vytláčaním je dosť podstatný rozdiel. Kto má také naivné predstavy, mže si vykopávanie či vytláčania okna vyskúšať na nejakom vraku. Vytláčacie okná mali tuším Ik 283 oproti 2. dverám, ale súdruhovia vodiči samozrejme demontovali madlá, služiace na vytiahnutie poistnej gumy z rámu okna, "aby im to niekto nevytlačil".
Záverom: Kto úmyselne demnontuje z vozidla bezpečnostnú výbavu (kladivká, madlá na vytiahnutie poistnej gumy či poistné páky stropných poklopov "V připadě nebezpeči otočte 4 červene paky ve směru šipky a uvolněne viko odstraňteňte" (Citácia Maďarskej aplikácie českého textu do slovenského autobusu:-)), v akomkoľvek dobrom úmysle, dopúšťa sa zneschopňovania vozidla pre premávku!
I.