nuz, a mozme si dovolit uzatvarat elektrickovy tunel pre bezecke podujatia kym nie je hotova elektrickova trat z karlovej vsi cez patronku na hlavnu stanicu ?
Myslím si, že toto je dostatočná odpoveď na návrh z iného vlákna, aby sa bežecké podujatie využívajúce tunel presunulo spod Hradu do Sitiny. Minimálne kým nebude kompletná D4 si nemôžeme dovoliť zatvárať tunel ani večer mimo nevyhnutnej údržby
Upozornenia DPB:
Linky 50, 68, 87, 88 a 90: zmena organizácie dopravy na Moste Apollo.
DPB: Linka 87: smer Ovsište neobsluhuje zastávku "Plynárenská - A". Smer Bodvianska medzi zastávkami "Ekonomická univerzita - A" a "Plynárenská - B" premáva cez Prístavný most. Linka 68: obojsmerne premáva medzi zastávkami "Ekonomická univerzita " a "Dulovo námestie" premáva cez Prístavný most.
DPB: Linka 50: smer OC Einsteinova medzi zastávkami "Čulenova - A" a "OC Einsteinova" premáva cez Most SNP. Neobslúži zastávky "Landererova - A" a "Most Apollo - B". Linka 88: obojsmerne medzi zastávkami "Ekonomická univerzita" a "Autobusová stanica" premáva cez Prístavný most. Neobsluhuje zastávky: "Most Apollo - A, B", "Prístavná - B", "Landererova - A, B" a "Čulenova - A, B".
DPB: Linka 90: obojsmerne medzi zastávkami "Ekonomická univerzita" a "Nové SND" premáva cez Prístavný most.
Aj keď prirátame 47, tak výprava 31Tr je cca 50 % .
Ako sú na tom Košice? Je tam ešte šanca na obnovenie trolejbusovej dopravy? Možno by sme im mohli prenajať 20 - 25 kusov, kým si zaobstarajú vlastné vozy.
Snáď sa urobí cez víkendy prejazd aspoň na N72 z nejakej kĺbovej linky (napr. 40, 72). Druhé vozidlo by potom robilo iba N44 a N47. TNS 12 podľa mňa nebudú cez víkendy na N72 stačiť.
Super. A bude sa s tým niečo robiť alebo to nechajú tak? Ak platí b, čo bude s prebytočnými vozmi 31Tr, ktoré majú len 10 rokov a plánovaná výprava po stiahnutí z linky 47 je len 25 vozov zo 70! (to, že vypomáhajú na 71 je snáď len dočasné).
Urbanway 2423