Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: N/A #178432:
Keby tym kktom co nahlasuju tieto bomby davali EXEMPLARNE tresty, tak by nepribudali! Ale evidentne tych pachatelov nevedia ani len chytit dementni fizli.
Potesi tych X dovolenkarov, korych je letisko kazdy den plne.
Reply on: marek1978 #178433:
Vďaka.
Reply on: Dadino #178430:
Budu sa tocit na odbocke na Chalupkovu
Linka 61: premáva skrátenou trasou Hlavná stanica - Fafruny (A) a späť. Neobsluhované zastávky: Fafruny (B) a Letisko / Airport F, C ).

"Na základe prijatého oznámenia o uložení výbušného nástražného systému v priestoroch Letiska M. R. Štefánika v Bratislave policajti aktuálne vykonávajú prvotné úkony, medzi ktorými je aj evakuácia osôb. Na mieste je vykonávaná pyrotechnická prehliadka. Vyšetrovaním tejto udalosti sa zaoberajú policajti druhého bratislavského okresu"
Reply on: Viliam22 #178428:
To vôbec nie je potrebné riešiť, nakoľko každé vozidlo má mýtnu jednotku, keďže ju okrem diaľnic (po ktorých linky bežne jazdia) potrebuje aj na cestách I. triedy a ak sa nemýlim, tak aj na cestách II. triedy.
Od zajtrajška má byť úplne uzavretý priamy smer a odbočenie vľavo jak z Prístavnej tak z Landererovej a odbočenie z Košickej na Prístavnú a z Apolla na Landererovu. Myslíte si, že 87čka a 88/90 sa naučia lietať alebo budú mať výnimku prejazdu cez stavenisko? Nevie nikto o tom nič? Lebo teda my sme v práci dostali tento "letáčik" do emailu včera čo je tiež super keď práce začínajú od 1.8.2024 ale teda nikde inde som túto informáciu nenašiel ani nič o zmene liniek. 😬 Tak či náhodou niekto nevie niečo viac. 🙂
Reply on: Viliam22 #178428:
Až od 1.8. a iba pre IAD.
Reply on: SixSixTrooper #178421:
Nemal byť ten úsek diaľnice dočasne nespoplatnený?
Reply on: matis #178426:
V každom prípade ale niečo zlyhalo, keď k takejto situácii muselo prísť
Reply on: MatejBA #178425:
Povedal som, že sú zbytočné? Vôbec.

Dôchodca sa vyškriabe, síce to je pomalšie a náročnejšie ale vyškriabe, ak nie, o 7 minút mu ide NP.

Matka s kočíkom? Nástup prednými dverami s asistenciou vodiča, kde je problém?

Áno, vozičkár v tejto veci je najviac diskriminovaný, no fakt pri týchto intervaloch je ten jeden voz prehliadnuteľný, čo ale neznamená, že tento “ťah” ospravedlňujem, opakujem že zrejme to malo nejaký význam a len tak by sa tam ten voz neocitol. 🙂
Reply on: matis #178422:
To povedz potom tomu vozickarovi, dochodcovi ci matke s kocikom. Ak su teda NP vozidla zbytocne, naco ich kupujeme? Kupujme lacnejsie VP vozy niekde z Azie ci Afriky.
Reply on: matis #178422:
Tam malo jednoznačne prísť k výmene NP voza medzi záložákom a 9/12.
Reply on: matis #178422:
Tu ide o princíp. Keď raz niečo sľúbili, tak by sa to malo dodržiavať.

To, že tou NP cestou išli úplne nezmyselné je iná vec. Mali najprv zabezpečiť ZV, lebo garantované NP poradie ti bude na nič ak sa tí pokazí eurošalina a musí zaskakovať T6. To čo zostalo sa malo rovnomerne rozdeliť medzi L4 a L9 a žiadna linka by nebola 100% NP. A hlavne, by mali nastaviť počet garantovaných poradí podľa reálneho počtu pojazdných NP električiek. Lenže potom by z toho nemohli robiť taký pekný PR.
Reply on: Andrej #178419:
Ak by to bola linka, ktorá jazdí raz za 15-20-30minút, nepovedal by som nič… Ale pri týchto intervaloch si to ani nikto nevšimne..

A áno je zvláštne rozhodnutie vypraviť NP 4/4 či záložáky, ale zrejme to má nejaké opodstatnenie.
L250 bez akéhokoľvek informovania cestujúcich nejde po ul.Hodonínskej. A ani po diaľnici lebo Arivva a.s. nezaplatí autobusom diaľničnú. Ide okolo VW a Bory.

Očakávam že BID bude riešit tento obrovský prúser. Lebo keď sa k informacií nedostane šotouš tak ani vlčák.

Edit: nezastavuje ani na Stn. Lamač Hodonínskej a Vrančovičovej. Po pôvodnej trase ide až od zastávky Patrónka.
Reply on: Andrej #178419:
Hlavne v normálnom Dopravnom Podniku by nenechali situáciu zájsť tak ďaleko, aby sme nevedeli vypraviť služby tak ako majú byť ...
to že potrebujeme 21(obojsmerných vozov pre linku 3) a celkovo 5(1)+9(4)+14(9) na zabezpečenie základnej výpravy čo je minimálne 21 obojsmerných a 28 jednosmerných.. však potreba vozov počas prázdnin na garantované poradia je cca 55% prevádzkových vozov, čo by malo za každých okolností vychádzať ..
Reply on: VladoPal86 #178418:
No ja neviem... včera na 4/4 jazdila 7401. Prečo sa na negarantované poradia vypravuje NP električka keď je polovica súprav odstavená zo žiadneho iného dôvodu než nepotrebnosť do výpravy? A prečo, okrem PR, je L9 naplno NP ak im to robí problémy?

Všeobecné súhlasím že na tejto stránke je to sťažovanie úplne choromyselné, ale keď raz DPB sľúbi že na linke má byť spoj NP, tak by to mali aj splniť. Alebo nesľubiť vôbec nič, ak nie sú schopní ten sľub aj splniť.
Reply on: juraj76 #178417:
ked ste taky mudry tak to podte organizvoat vy...dielna ma servisne cykly a ma naplanovane opravy...co si mislite ze oni to robia naschvaly? urcite si vypocuju svoje potom aj oni ked to musia urobi..
Reply on: SixSixTrooper #178416:
Toto sa skús spýtať vozičkárov alebo starších. A načo je potom garantovaná nízkopodlažnosť, keď sa nedodržuje? Je úplne zbytočná! Neobstojí ani argument o nedostatku vozidiel. Veď 3 negarantované poradia boli obsadené nízkopodlažnými vozidlami a viac ako 15 vozidiel stálo celý deň vo vozovni (nerátam odstavené).
Reply on: juraj76 #178415:
Je lepšie že príde vysokopodlažný voz alebo že nepríde nič a po ňom vysokopodlažný voz?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.